Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olis Jutan olemuksesta arvannut, että 10 leukaa menee tuosta noin vain..:-D
Ismon kuntoilut näytti kyllä aikamoiselta nykimiseltä ja rykimiseltä.
Eikös se ole siksi että Jutta on ennen ollut mies?
Jutta sarjassa on ollut ennen mies mutta ei Jutan näyttelijä
Vierailija kirjoitti:
En osaa veikata ainakaan vielä mitä muuta päätösjaksossa tulee tapahtumaan, mutta uskon ainakin että silloin Lindalle selviää Aaron osuus Antonin kuolemaan.
No ei nyt päätösjaksossa, kyllä tämä selviää jo ennen joulutaukoa
Alexandra kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olis Jutan olemuksesta arvannut, että 10 leukaa menee tuosta noin vain..:-D
Ismon kuntoilut näytti kyllä aikamoiselta nykimiseltä ja rykimiseltä.
Eikös se ole siksi että Jutta on ennen ollut mies?
Jutta sarjassa on ollut ennen mies mutta ei Jutan näyttelijä
Joo, mutta eihän Maarit Poussa niitä leukoja itse vetänyt. Joku nosti alta tms korokkeella, kuvakulmahan sen paljasti
Tää on varmaan käyty täällä jo joku 200 Sivua sitten, mutta mulla on nyt menny jotenkin ohi enkä todellakaan ala lukea koko ketjua läpi, niin voisiko joku ystävällinen kertoa, että mihin Iida on kadonnut?
Ei ole enää alkutunnarissakaan eli on siis ilmeisesti poistunut sarjasta?
Oon kyllä mielestäni joka jakson katsonut, mutta en silti ole Iidan sarjasta poistumista huomannut
Aika helposti Jutta veti kymmenen leukaa. Enemmän olisin uskonut, jos Jutta olisi kymmenen leukaa (vinksvinks) vetänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanni voisi kyllä muuttaa sinne hämeenlinnaan. Tuntuu että kaikki hänen kohdallaan on jo nähty.
Olen eri mieltä. Hahmossa ja näyttelijässä on potentiaalia vaativiin juonikuvioihin. Kerttu on mielestäni paljon parempi näyttelijä kuin esim. Pinja Kanon, Johanna Puhakka tai Tiia Elg.
Varmasti myös yksi syy miksi hahmosta on tullut tylsä on se, että juonikuviot eivät ole enää tarpeeksi mielenkiintoisia ja Sanni on ollut liian kauan Talen kanssa. Mielikuvitusta ja rohkeutta vain kehiin!
Olen eri mieltä. Pidän kyllä Tiia Elgiä tarvittaessa parempana näyttelijänä, ainakin heittäytyy kuten siinä kun löysi Monican saunalta. Pinja Kanon nyt on kaukana edes kohtuullisesta näyttelijästä, mutta Rosa sen sijaan osasi todella näytellä...
No ei yksi onnistunut kohtaus riitä. Itse pidän Evaa teennäisenä ja ärsyttävänä hahmona. Kyllä Kerttu on yleisellä tasolla parempi näyttelijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanni voisi kyllä muuttaa sinne hämeenlinnaan. Tuntuu että kaikki hänen kohdallaan on jo nähty.
Olen eri mieltä. Hahmossa ja näyttelijässä on potentiaalia vaativiin juonikuvioihin. Kerttu on mielestäni paljon parempi näyttelijä kuin esim. Pinja Kanon, Johanna Puhakka tai Tiia Elg.
Varmasti myös yksi syy miksi hahmosta on tullut tylsä on se, että juonikuviot eivät ole enää tarpeeksi mielenkiintoisia ja Sanni on ollut liian kauan Talen kanssa. Mielikuvitusta ja rohkeutta vain kehiin!
Olen eri mieltä. Pidän kyllä Tiia Elgiä tarvittaessa parempana näyttelijänä, ainakin heittäytyy kuten siinä kun löysi Monican saunalta. Pinja Kanon nyt on kaukana edes kohtuullisesta näyttelijästä, mutta Rosa sen sijaan osasi todella näytellä...
No ei yksi onnistunut kohtaus riitä. Itse pidän Evaa teennäisenä ja ärsyttävänä hahmona. Kyllä Kerttu on yleisellä tasolla parempi näyttelijä.
Selvä. Minulle taas ei riitä se että on "ihan ok", ja osaa välillä nyyhkyttää ja välillä vähän hymyillä.
Vierailija kirjoitti:
Tää on varmaan käyty täällä jo joku 200 Sivua sitten, mutta mulla on nyt menny jotenkin ohi enkä todellakaan ala lukea koko ketjua läpi, niin voisiko joku ystävällinen kertoa, että mihin Iida on kadonnut?
Oon kyllä mielestäni joka jakson katsonut, mutta en silti ole Iidan sarjasta poistumista huomannut
Hä miks tätä on vaan alapeukutettu, mutta ei silti vastausta?eikö täällä saa keskustella jos ei fanaattisesti lue koko ketjua läpi? :(
Vierailija kirjoitti:
Johannalla on Youtube-kanavallaan video, jossa juttelee siskojensa kanssa keinussa tuosta kieli-/vaihtoasiasta. Muistaakseni sanoi, että oli hänen oma ideansa lisätä Alissalle se italiankielinen puhelu.
Linkkiä? En löydä tuollaista videota :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva hahmohan Eva on ja todellakin näyttelee paremmin kuin joku Sanni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kyllä mielestäni joka jakson katsonut, mutta en silti ole Iidan sarjasta poistumista huomannutHä miks tätä on vaan alapeukutettu, mutta ei silti vastausta?eikö täällä saa keskustella jos ei fanaattisesti lue koko ketjua läpi? :(
Mukaan vaan höpöttämään! Iida muutti Jutan luo Hyvinkäälle, kun Pihlajakadun meno oli hänelle liikaa. Hän opiskelee vielä Helsingissä, mutta kuitenkaan ruudussa häntä ei ole näytetty.
Me täällä olemme sitten pohdiskeltiin, että mitäpäs jos Pinja lähti sarjasta ja Iida palaa vielä jonakin päivänä takaisin Rosan esittämänä. Tämä jääköön nähtäväksi.
Miksi kaikki aina haukkuu Aaroa? Mä rakastan Aaroa! <3 Onhan hän toki tehnyt pahoja tekoja, mutta niin on suurin osa muistakin Salkkareiden hahmoista. Hän on kuitenkin tehnyt parannuksen ja tahtoo oikeasti hyvää tyttärelleen. Kylläpä raivostuttaa Lindan käytös häntä kohtaan. Linda ei ansaitse isänsä huolenpitoa. Kunpa Aaro löytäisi kunnioittavampia autettavia. Ehkä sitten tyttärensäkin tajuaisi hänen arvonsa, kun sitä apua ei olisikaan enää koko ajan saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
Sarjassahan se on aina mennyt niin että pojat haluaa seksiä ja naiset jarruttelee. Ainoina poikkeuksina tästä Katri ja Sanni.
Alkoi oikein ärsyttää tämä tuon Violan ja Benjaminin kohdalla, että taas tyttö näytetään tuollaisena arkana ja jarruttelevana.
Itsellä meni ainakin aikoinaan ihan toisinpäin, minä olin innokas osapuoli ja poikaparka jännitti niin ettei hommasta meinannut tulla mitään.
Olihan se eka kerta aika sähläämistä mutta hyvä fiilis jäi, voisi noissa sarjoissakin välillä näyttää sellaista ihan neutraalia ekaa kertaa.
Ei aina niin että poika on ihan pilvissä ja tyttöä kaduttaa ja ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki aina haukkuu Aaroa? Mä rakastan Aaroa! <3 Onhan hän toki tehnyt pahoja tekoja, mutta niin on suurin osa muistakin Salkkareiden hahmoista. Hän on kuitenkin tehnyt parannuksen ja tahtoo oikeasti hyvää tyttärelleen. Kylläpä raivostuttaa Lindan käytös häntä kohtaan. Linda ei ansaitse isänsä huolenpitoa. Kunpa Aaro löytäisi kunnioittavampia autettavia. Ehkä sitten tyttärensäkin tajuaisi hänen arvonsa, kun sitä apua ei olisikaan enää koko ajan saatavilla.
Nonni. Severi löysi tiensä keskusteluun ;)
Vierailija kirjoitti:
Sannille olisi sopinut paremmin mieheksi heteroversio Larista.
Ai miten niin?
Vierailija kirjoitti:
Emmerdalen aseksuaali on kovia elämässään jo kokenut teinityttö ja jos Salattuihin elämiin tulee joskus aseksuaali, ei sen todellakaan pitäisi olla teini, vaan aikuinen. Toki onhan sarjassa ollut useita nuorena homoseksuaalisuutensa tajunneita hahmoja, mutta silti aikuinen aseksuaali olisi parempi ja uskottavampi ratkaisu, koska tavallaanhan se olisi vain helppo ratkaisu sille, että jotakin ei teininä "kiinnosta kukaan ihminen romanttisella tai seksuaalisella tavalla". Eivät kaikki teinit seurustele tai tee muuta vastaavaa, koska eivät esim. yksinkertaisesti halua tai ole valmiita siihen, eikä se välttämättä tarkoita yhtään mitään. Teini aseksuaalina vaikuttaa siis vain tuotannon helpolta ratkaisulta. Toivon sarjaan kuitenkin siis aikuista aseksuaalia ja asian kunnollista käsittelyä.
Tuskinpa tulee tai jos tulee niin tuskinpa käsitellään kunnolla. Ainahan Salkkarit kusee kaiken mikä voisi toteuttaa hienosti :(
Vierailija kirjoitti:
Vähän ennen joulutauon alkamista joulukuussa 2015 Lari pilasi Kristiinan ja Ismon häät laukomalla paikan päällä totuuden Sannin lapsen isästä ja Kristiinan touhuista. Tästä alkoi muuten järkyttyneen Kallen ryyppääminen. Vähän ennen joulutauon alkamista joulukuussa 2016 Lari sai outoja Kallen kuolleen Eliaksen nimissä lähettämiä viestejä. Ilmeisesti syyskausien olisi alun perin pitänyt päättyä noihin jaksoihin. Tapahtuukohan tänäkin vuonna aivan syyskauden lopussa joku vastaava käänne ? Ja mikä se voisi olla ?
Mä luulen, että se johtui siitä että vähän muutettiin jaksojärjestystä jotta Larias-fanit ei sekoaisi kun jäätäisiin tauolle sellaisesta kohdasta joka antaa ymmärtää Eliaksen olevan elossa ja ei sitten ollutkaan lopulta.
Vierailija kirjoitti:
Camilla on niin paljon parempi vaihtoehto kuin Peppi. Kyllä vahva ja itsenäinen nainen aina söpön naapurintytön voittaa.
Totta, ei aikuinen mies kiinnostu söpöstä naapurintytöstä. Aikuinen mies haluaa kovan ja kylmän bisnesnaisen. Oikeassakin elämässä jokainen mies haluaa mieluummin Camillan kuin Pepin kaltaisen naisen. Peppi on sellainen tunteellinen nössö.
Vierailija kirjoitti:
Camilla on niin paljon parempi vaihtoehto kuin Peppi. Kyllä vahva ja itsenäinen nainen aina söpön naapurintytön voittaa.
Peppi on suloinen, kiltti, empaattinen ja oikeudenmukainen. Siis kaikkea mitä Camilla ei ole.
Ihmettelen jos Aki ei lopulta valitsisi Peppiä. Itse ainakin valitsisin jos pitäisi noista kahdesta valita.
Mies kirjoitetaan isolla. Mies isolla M:llä