Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Ei taida Peppi tietää missä Sergei on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvata taas saattoi, että Monica alkaa empimään isyyden tunnustamisen kanssa. Jiri on ihan hyvä isäksi ja olisi kohtuutonta alkaa nyt viemään oikeudet olla isä.
Tuohan nyt on ihan selvää vihjailua siitä, että Jiri ei ole Magnuksen oikea isä, vaan, että oikea isä on joku muu. Viimeistään jos dna-testi tehdään, on selvää, että isä on joku muu.
En ymmärrä miten joku voi kuvitella Kallen olevan Magnuksen isä? Se juttu tehtiin jo Iljan isyyden kanssa, ei sitä nyt jakseta taas kierrättää. Mä en usko ainakaan ennen kuin näen.
Vierailija kirjoitti:
? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen ei ole kulahtanut.
Mutta uusi tunnari tulee tammikuussa 2019.
Mistä tämä tieto?
Mistä varmuus tähän?
Miksi lainaat minun viestiäni jänkäten samaa asiaa?
No mä nyt ajattelin vaan lainata ihan siksi että tyyppi joka tosta mainitsi voisi huomata sen paremmin kun on enemmän kyselijöitä asiasta, mutta anteeksi ihan kauheesti kun kehtasin lainata.
Vierailija kirjoitti:
pohdiskeleva kirjoitti:
Minkä takia toi kommentointi kiellettiin klo 23 jälkeen, myös nimimerkeiltä? Voisiko joku valaista asiaa? Offtopic.
Nytkö vasta huomasit?
Olen huomannut sen aikoja sitten, mutta ajattelin kysyä asiasta kuitenkin.
Harmi vaan et noi on ihan eri näköset ku ne aidot
TOI EI NÄYTÄ PIHLAJAKDULTA! Hyi helvetti pahempaan suuntaan mennään
Tämäkö in Pihlajakadun roskakatos!!??? Muuten ehkä, mutta SAIRSALA näkyy!!!!! Sen sijaan Pepin takana pölkyn kuvakulma olis toiminutkin jos SAIRAALA ei olisi näkynyt. Eihän sairaala nyt Pihlajakadun takapihalla ole.
Alkaako ne käyttää aktiivisestikkin tuota kuvauspaikkaa pihlajakatuna?
Pakko hieman kompata aiempia kirjoittajia. Jotenkin on aivan ihana tunnelma uusissa kuvauksissa. Jokin tuossa uudessa kuvaustavassa ja monipuolisemmassa miljöössä vain toimii.
Miten voikaan jo jokin roskakatoksessa kuvattu kohtaus olla niin tunnelmallinen?
KalleMukaIsä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvata taas saattoi, että Monica alkaa empimään isyyden tunnustamisen kanssa. Jiri on ihan hyvä isäksi ja olisi kohtuutonta alkaa nyt viemään oikeudet olla isä.
Tuohan nyt on ihan selvää vihjailua siitä, että Jiri ei ole Magnuksen oikea isä, vaan, että oikea isä on joku muu. Viimeistään jos dna-testi tehdään, on selvää, että isä on joku muu.
En ymmärrä miten joku voi kuvitella Kallen olevan Magnuksen isä? Se juttu tehtiin jo Iljan isyyden kanssa, ei sitä nyt jakseta taas kierrättää. Mä en usko ainakaan ennen kuin näen.
On isä sitten kuka hyvänsä niin siltikin ihmetyttää, kuinka helposti Jiri uskoi olevansa isä epäselvistä olosuhteista huolimatta. Eiköhän todellisessa elämässä tälläisessä tilanteessa olisi tehty dna-testi.
Jutta ja ismo nussii uh ah.
Sarjan tuntien noita isyyskysymyksiä alkaa kyllä miettimään pakostikin jokaisen sarjassa syntyvän lapsen kohdalla, vaikka tälläiset juonikuviot onkin jo täysin loppuun kulutettuja.
Vierailija kirjoitti:
Pakko hieman kompata aiempia kirjoittajia. Jotenkin on aivan ihana tunnelma uusissa kuvauksissa. Jokin tuossa uudessa kuvaustavassa ja monipuolisemmassa miljöössä vain toimii.
Miten voikaan jo jokin roskakatoksessa kuvattu kohtaus olla niin tunnelmallinen?
Hyi helvetti päinvastoin
Että jäi ärsyttämään toi loppu!! Aaro on niin inhottava ja tuskin Linda saa totakaan heti selville..
Roskiksilla kuvatun materiaalin voisi kääntää peilikuvaksi, niin menis edes jotenkin oikein.
Mutta ei enää! Nyt se on jo myöhäistä!
Miten voi olla mahdollista, että Ulla ja Jutta löysivät JUURI sen mallimiehen, mikä oli siinä lehtikuvassa. Tai no ymmärtäähän sen, kun on kyse Salkkareista. :D