Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Minusta Sara on ihan hyvä näyttelijä, mutta se, mikä Pepissä ärsyttää on se pikkutyttömäisyys. Johtunee siitä pikkutytön äänestä ja puhetavasta. Mutta eipä niille ihminen mitään voi :-/
Silloin teininä se oli aika pikkutyttömäinen, nykyään paljon aikuismaisempi etenkin tietynsävyisissä kohtauksissa. Ei se ääni ole kyllä koskaan minua ärsyttänyt. Nyt kun mietin, niin Peppi ei ole koskaan oikein ärsyttänyt minua. Luultavasti siksi, että hahmo toimii aina järkevästi ja oikeudenmukaidesti.
Vierailija kirjoitti:
onko muutkin teistä huomannut, että tale lihonut kesälomalla. kun nyt alkoi joku aika sit ne kesäloman jälkeen kuvatut jaksot. ennen olikin liian hoikka .
No tuskin se lihavuutta on, massaa on tullut enemmän kun tanssii...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku mies voisi pitää Sannia kauniina tai seksikkäänä? Sehän on vasta parikymppinen ja pullanaamainen pissis. Nainen paranee vanhetessaan.
Varsinkin jos päälle kolmekymppinen mies pitäisi. Se olisi jo ällöttävää.
Hah, Sanni on yksi sarjan kuumimpia naisia. Ne tissit... Grr
Etpä ole kummoisia tissejä sitten nähnyt, jos nuo ovat "grrr". Täysin normaalit nuoren naisen rinnat, ei sitten mitään erityisen sykähdyttävää.
Välillä mietin, millaiset ihmiset ihannoivat jotain Salkkarit-naisia - eikö tosielämästä oikeasti löydy heidän mielestään paljon kauniimpia ja seksikkäämpiä naisia, että pitää jotain Salkkarit-Sannia ja Isabellaa kuolata.
Mutta syk syk syks ja huutista vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen ei ole kulahtanut.
Mutta uusi tunnari tulee tammikuussa 2019.
Mistä tämä tieto?
Niimpä? Tuskin ne nyt etukäteen on ilmotellut, että uusi tunnari tulee silloin vai meinasitko, kun sarja täyttää silloin 20 vuotta.
Oliko tämä sarkasmia?
Vierailija kirjoitti:
Antaisin tuotannolle noottia tuhmiksien ns. yhdistämisestä runkosarjaan. Muut spin-off -sarjat on selkeästi ollut oma kokonaisuus. Nyt ensimmäistä kertaa muun kuin pääfokuksen kautta on tullut julki Lola Vinberg ja Mariannan kohtalon selviäminen.
Mikä tässäkin on niin kauheaa? Tehty kauhea haloo tässä ketjussa ja suunnilleen loukkaannuttu verisesti, että näin on tehty. Ihan kiva lisähän tuo on.
ilonpilaajaanteeksi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä olisi kyllä hieno juttu! Uskoisin, että moni vanha hahmo saattaisi lähteä tälläiseen mukaan. Kuvaukset saataisi muutamassa päiväsä purkkiin. Esim. jotkut taloyhtiön juhlat minne kutsuttaisi edellisiä asukkaita. Ilman mitään dramaattista loppua.
Tätä pitäisi jo nyt suunnitella että jakso todellakin esitettäisiin sitten kun se 20v. tulee täyteen. En usko tähän itse. Ihana idea, mutta tuskinpa toteutuu. Liikaa rahanmenoa ja vanhoilla näyttelijöillä ei kaikilla ole halukkuutta palata tai muita projekteja.
Salkkarit täyttää 20v vasta 25.1.2019 eli yli vuoden päästä. Totta ettei kaikki välttämättä haluaisi eikä he mahtuisikaan kaikki yhtäaikaan. Jos nyt edes muutamia vanhempia kuten Jukka Salinin näyttelijä on kerran meinannut palata, mutta sitten tuli muu proggis.
Huvitti eilen, kun Linda meni kipakkana ostamaan Moosesta kaljaa ja samassa kohtauksessa vauvamaha näkyi tosi hyvin. Mun yksi tuttu laitto heti viestiä miksi Linda juo raskaana, kun tosiaan katsoo silloin tällöin sarjaa eikä tiennyt Lindemanin raskaudesta.
Milloin Evasta tuli tuollainen? Oli ihan mun suosikkihahmoja kun tuli, ton Pietari kuvion myötä on tullut tosi ärsyttäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Sara on ihan hyvä näyttelijä, mutta se, mikä Pepissä ärsyttää on se pikkutyttömäisyys. Johtunee siitä pikkutytön äänestä ja puhetavasta. Mutta eipä niille ihminen mitään voi :-/
Muaki häiritsee just tuo pikkutyttö lässytys ääni!!
Jutta on ärsyttävä akka! Miksi tuollainen tuli sarjaan? Täysin turha hahmo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä olisi kyllä hieno juttu! Uskoisin, että moni vanha hahmo saattaisi lähteä tälläiseen mukaan. Kuvaukset saataisi muutamassa päiväsä purkkiin. Esim. jotkut taloyhtiön juhlat minne kutsuttaisi edellisiä asukkaita. Ilman mitään dramaattista loppua.
Tätä pitäisi jo nyt suunnitella että jakso todellakin esitettäisiin sitten kun se 20v. tulee täyteen. En usko tähän itse. Ihana idea, mutta tuskinpa toteutuu. Liikaa rahanmenoa ja vanhoilla näyttelijöillä ei kaikilla ole halukkuutta palata tai muita projekteja.
Salkkarit täyttää 20v vasta 25.1.2019 eli yli vuoden päästä. Totta ettei kaikki välttämättä haluaisi eikä he mahtuisikaan kaikki yhtäaikaan. Jos nyt edes muutamia vanhempia kuten Jukka Salinin näyttelijä on kerran meinannut palata, mutta sitten tuli muu proggis.
Tai vaikka silleen että koko salkkareiden 20 juhlakauden aikana tulisi silloin tällöin vanhoja hahmoja piipahtamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai vaikka silleen että koko salkkareiden 20 juhlakauden aikana tulisi silloin tällöin vanhoja hahmoja piipahtamaan.
Johan sitä on ollut koko 2010-luku. Näitä syntymäpäiviä ei ole ennenkään otettu itse sarjassa huomioon, muuten kuin tunnarin päivittämisenä. Koko kautta ei pyhitetä millekään syntymäpäivälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan sitä on ollut koko 2010-luku. Näitä syntymäpäiviä ei ole ennenkään otettu itse sarjassa huomioon, muuten kuin tunnarin päivittämisenä. Koko kautta ei pyhitetä millekään syntymäpäivälle.
Silloin kun salkkarit täytti 10v nii tuli se Seppo ja Ismo show
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun salkkarit täytti 10v nii tuli se Seppo ja Ismo show
Huoh!
Suomen historiassa suuri ennätys, että päivittäissarjaa on tehty lähes 19v putkeen. Ihan varmasti tätä tullaan juhlistamaan, mutta se on eriasia näkyykö se runkosarjassa. Faneille kiitoksena katsomoon vanhoja jaksoja olisi tosi kova juttu! Jatkoa ekoille DVD:lle.
Joku salkkarit juhlaboksi jossa sais kaikki jaksot dvd:lle ois kyllä kova! Vaikka hinta liikkuisikin satasissa niin hankkisin ehdottomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin teininä se oli aika pikkutyttömäinen, nykyään paljon aikuismaisempi etenkin tietynsävyisissä kohtauksissa. Ei se ääni ole kyllä koskaan minua ärsyttänyt. Nyt kun mietin, niin Peppi ei ole koskaan oikein ärsyttänyt minua. Luultavasti siksi, että hahmo toimii aina järkevästi ja oikeudenmukaidesti.
Ai kuten silloin kun lavasti itselleen mustan silmän.
Viikon kurkistus oli aika tylsä
Ensi viikolla ilmeisesti nähdään Lolan naama, kun hiukset näkyi jo kurkistuksessa.
No haloo, ei kukaan sanonutkaan että tuo olisi Ellu.