Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku kertoa, miltä näyttää rikas Suomenruotsalainen mies?
Tunnistaako hänet kadulla vastaan tullessaan?
Väitän, että ei. Heitäkin on nähkääs monen kokoisia ja näköisiä.
Alkaa nämä valitukset jo tökkimään!
Vaikka kävitkin hädissäsi poistattamassa kaikki viestisi, niin ei, "tietyn maalaistakaan" ei kirjoiteta yhteen, vaikka luulitkin pääseväsi pätemään. Ota asioista selvää, pentu ja mene riehumaan demiin itkunauruhymiöinesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi ettei palstalle voi kirjoittaa klo 23 jälkeen niin ei pääse suoriltaan kommentoimaan fiiliksiä Tuhmiksista.
Perustakaa tuhmiksille oma ketju! Ei kuulu salkkariketjuun koska ketään ei kiinnosta.
Taidat olla ainoa ketä ei kiinnosta, joten älähän yleistä.
Kummallista, että aina kun uusi nettisarja tai kausi julkaistaan, niin täällä tietyt tyypit alkavat valittaa ja määräillä, mistä saa puhua, aivan kuin omistaisivat ketjun.Olen lukenut tätä ketjua sen ensimmäiseltä sivulta asti, ja täällä on puitu ja puidaan edelleen ihan kaikki Salkkareihin liittyvä, niin näyttelijöiden yksityiselämästä käsikirjoittajien ajatuksenjuoksuun, maskeeraajien tuotoksiin, katsojien henkilökohtaisiin patoutumiin hahmoja kohtaan, lavasteista jankkaamiseen ja tiettyjen hullujen kaitsemiseen.
Millekään näille ei ole perustettu omaa ketjua eikä perusteta nytkään. Tuhmat tädit on osa Salkkareita siinä missä kaikki edellä mainittukin. Samat hahmot, samat luonteet, vaan paikoittain eri ympäristössä. Ja hyvinkin saattaa loppujen lopuksi liittyä itse Salkkareihin, kuten toisella kaudella nähtiin.
Aika moni sarjan katsoja jättää kylläkin nettisarjat katsomatta
Vierailija kirjoitti:
Olipa herkullinen tämä Tuhmien tätien kolmas kausi, etenkin sen loppu! Yllätyksiä yllätyksien perään. Monia kysymyksiä jäi auki; nyt, kun on selvää, että myös nettisarjojen tapahtumat voivat jollain tavalla olla sidoksissa runkosarjaan (vaikka tätä moni epäilikin, kunnes Lola Vinberg todisti sen toisin) niin lienee mahdollista, että Marianna joskus palaa sarjaan. En kyllä mitenkään osannut odottaa
Mariannan olevan musta nunna, joten kun näytettiin Mariannan kasvot sen jälkeen kun edelleen tuntematon käsi silitteli koiraa, olin ihan ällikällä lyöty. Yleensä sarja on aika ennalta-arvattava, mutta nykyään olen huomannut että käsikirjoittajat ovat tsempanneet yllätyksellisyydessä paljon.
Ainakin tässä Mariannalla oli myös veli Jesse (miksiköhän tämä nimi on puhkikulutettu tässä sarjassa, Kallen säädönkin nimi oli sama ja tuntuu että on monta muutakin) ja Rakelkin oli kaiken järjen mukaan elossa. Tämä tuskin kuitenkaan oikeassa sarjassa olisi mahdollista, koska Rakelin ruumis selkeästi löydettiin. Itse en henkilökohtaisesto kylläkään haluaisi Mariannaa takaisin sarjaan, se olisi vaan sitä samaa sekoilurumbaa kolmannen kerran, ei mitään uutta. Tuhmiksissa oli kuitenkin
Mutta se, mikä oli todella mielenkiintoista, oli Kentsun kirje Camillalle! Jos täällä muistetaan, niin Camillahan muisteli hänen ja Kenin hääpäivää Tuhmisten ekalla kaudella. Viime kauden lopussa vihjattiin Lola Vinbergistä, eli on täysin mahdollista, että myös Ken tulisi takaisin sarjaan! Miksi muuten tuollainen kuvio olisi ollut tuossa lopussa?
Pointti oli siis, että tietyt asiat, kuten Rakelin ja Jessen olemassaolo tai esiintyminen runkosarjassa on varmaankin mahdotonta, mutta sen sijaan Mariannan elossaolemisesta annettiin aika selkeä merkki tämän kauden avulla ja myös Kenin mahdollisesta paluusta. Oli kyllä mielenkiintoinen kausi, toivottavasti lisää tulee!
Kiva ku en oo viel ees kattonu ja kerrot jo että Marianna on mukana :/
Enempää Tuhmiksia spekuloimatta uskon, että etenkin sarjan viimeisellä kohtauksella haluttiin vaan tuoda katsojille vastaus ettei Marianna todellakaan ole kuollut. Monica sai koko luostarvierailun jälkeen kotiin kortin missä oli Kurjen kuva ja teksi "Kunnes jälleen tavataan, M." Ei kuitenkaan pelkoa, että Marianna palaisi itse runkosarjaan, koska edelleen opiskelee ulkomailla.
Eikö niille Tuhmiksille ja muille sivusarjoille voi tehdä omaa ketjuaan? Ketuttaa varmasti minun lisäkseni muitakin, kun niitä juonipaljastuksia tuli nyt vahingossa luettua täältä.
Tervetuloa juttelemaan Tuhmiksista! Miten te kestätte jos runkosarjan paljastuksia on täällä? Itse en nimenomaan siksi lukenut aamulla ketjua, kun tiesin mistä puhutaan.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3030193/pihlajakadun-tuhmat-tadit-kesku…
Eikö Pepin pitänyt tavata joku henkilö matkalla pihlajakadulle?
Niinpä. Olin ajatellut katsoa Tuhmikset tänään töiden jälkeen (en voinut katsoa klo 00 koska piti nukkua ja aamulla töitä), mutta kaikki menikin pilalle, kun heti silmiin osui jonkun neropatin spoilaukset ja nimenomaan tuo Mariannan nimi. Että kiitos vaan :( Eikö voinut laittaa spoiler warning -ilmoitusta viestin alkuun?
Vierailija kirjoitti:
Pietarinhan se kai tapaa.
Vierailija kirjoitti:
Ennemminkin häiritsee se, että viikon kurkistukset YouTubessa on ihan samat jotka näkee myös sitten jokaisen jakson jälkeen seuraavalla viikolla.
Ei ne aina ole täysin samat :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisestikin joo. Ensin Pietarin kohtaaminen ja sitten Pihlajakadulle vasta. Ihmettelinkin sitä jaksoa jossa Eva tekee puolakkasurvosta niin tulee nyt selvyys sillekin paitsi että Pepin sukunimi on Kuula...
SalkkariPeppi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisestikin joo. Ensin Pietarin kohtaaminen ja sitten Pihlajakadulle vasta. Ihmettelinkin sitä jaksoa jossa Eva tekee puolakkasurvosta niin tulee nyt selvyys sillekin paitsi että Pepin sukunimi on Kuula...
Otti oman sukunimen takaisin avioeron jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa herkullinen tämä Tuhmien tätien kolmas kausi, etenkin sen loppu! Yllätyksiä yllätyksien perään. Monia kysymyksiä jäi auki; nyt, kun on selvää, että myös nettisarjojen tapahtumat voivat jollain tavalla olla sidoksissa runkosarjaan (vaikka tätä moni epäilikin, kunnes Lola Vinberg todisti sen toisin) niin lienee mahdollista, että Marianna joskus palaa sarjaan. En kyllä mitenkään osannut odottaa
Mariannan olevan musta nunna, joten kun näytettiin Mariannan kasvot sen jälkeen kun edelleen tuntematon käsi silitteli koiraa, olin ihan ällikällä lyöty. Yleensä sarja on aika ennalta-arvattava, mutta nykyään olen huomannut että käsikirjoittajat ovat tsempanneet yllätyksellisyydessä paljon.
Ainakin tässä Mariannalla oli myös veli Jesse (miksiköhän tämä nimi on puhkikulutettu tässä sarjassa, Kallen säädönkin nimi oli sama ja tuntuu että on monta muutakin) ja Rakelkin oli kaiken järjen mukaan elossa. Tämä tuskin kuitenkaan oikeassa sarjassa olisi mahdollista, koska Rakelin ruumis selkeästi löydettiin. Itse en henkilökohtaisesto kylläkään haluaisi Mariannaa takaisin sarjaan, se olisi vaan sitä samaa sekoilurumbaa kolmannen kerran, ei mitään uutta. Tuhmiksissa oli kuitenkin
Mutta se, mikä oli todella mielenkiintoista, oli Kentsun kirje Camillalle! Jos täällä muistetaan, niin Camillahan muisteli hänen ja Kenin hääpäivää Tuhmisten ekalla kaudella. Viime kauden lopussa vihjattiin Lola Vinbergistä, eli on täysin mahdollista, että myös Ken tulisi takaisin sarjaan! Miksi muuten tuollainen kuvio olisi ollut tuossa lopussa?
Pointti oli siis, että tietyt asiat, kuten Rakelin ja Jessen olemassaolo tai esiintyminen runkosarjassa on varmaankin mahdotonta, mutta sen sijaan Mariannan elossaolemisesta annettiin aika selkeä merkki tämän kauden avulla ja myös Kenin mahdollisesta paluusta. Oli kyllä mielenkiintoinen kausi, toivottavasti lisää tulee!
Kiva ku en oo viel ees kattonu ja kerrot jo että Marianna on mukana :/
Valita nyt sitten siitäkin. Ensin sanotaan ettei voisi vähempää kiinnostaa koko nettisarja, ja sitten valitat spoilaamisesta. Ketäänhän ei pitänyt kiinnostaa.
Ja ihan itse menit lukemaan vaikka jo alussa siinä luki Tuhmiksista, eli tiesit mitä olit menossa lukemaan. Oma vika.
Vierailija kirjoitti:
Enempää Tuhmiksia spekuloimatta uskon, että etenkin sarjan viimeisellä kohtauksella haluttiin vaan tuoda katsojille vastaus ettei Marianna todellakaan ole kuollut. Monica sai koko luostarvierailun jälkeen kotiin kortin missä oli Kurjen kuva ja teksi "Kunnes jälleen tavataan, M." Ei kuitenkaan pelkoa, että Marianna palaisi itse runkosarjaan, koska edelleen opiskelee ulkomailla.
Toisaalta Mariannahan voi palata opiskelujen jälkeen...
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Olin ajatellut katsoa Tuhmikset tänään töiden jälkeen (en voinut katsoa klo 00 koska piti nukkua ja aamulla töitä), mutta kaikki menikin pilalle, kun heti silmiin osui jonkun neropatin spoilaukset ja nimenomaan tuo Mariannan nimi. Että kiitos vaan :( Eikö voinut laittaa spoiler warning -ilmoitusta viestin alkuun?
Heti viestin alussa luki: "Olipa herkullinen tämä Tuhmien tätien kolmas kausi, etenkin sen loppu! Yllätyksiä yllätyksien perään. Monia kysymyksiä jäi auki..." ja tuostakin eteenpäin oli vielä täysin ilman mitään spoilaamista. Tiedossa oli pitkä viesti että se, että siinä puhutaan Tuhmista tädeistä. Turha on syyttää muita spoilaamisesta, jos uteliaat silmäsi eivät halunneet lopettaa lukemista.
Moni kerkesi mainitsemaan Marianna niin kai siitä voidaan jo puhua? Salkkareiden sivuilla oli, että fanit on spekuloinut hukuttautumisesta asti kuoliko Marianna ja Tuhmikset antaa vastauksen, että on elossa. Olihan tämä ihan odotettavissa ettei näköjään pahaa tapa mikään.
Katsoin Tuhmikset 3. Ilahdutti se, että oltiin luostarissa strippiklubin sijasta ja muutenkin hahmot oli nyt enemmän omia itsejään (tosin Eva oli jälleen kunnon munahaukka-teinipissis, mutta se nyt oli selviö).
Olen kasvissyöjä, mutta hernekiusaus ei kyllä noin nimen tasolla houkuttelis muakaan :) Se makkaraperunanunna oli ihana (sisar Miina?).
Ihan jees 3. kausi, vaikkakin yllätyksiä se ei minulle tarjoillut kuin yhden; sen, että Camillan kirje oli Kentsulta. Marianna oli jo spoilattu, joten se ei tietenkään voinut ohjelmaa katsoessa hätkähdyttää. Itse asiassa oli vähän plääh, koska vanhan lämmittelyä. Jessenkin arvasin olevan "pahis". Ja oli selvää, että on osa Mariannan "perhettä", kun heitä pyydettiin poistumaan.
Huvitti vähän Monika Lindemanin raskausmahan peittely laukuilla yms.
Luostarista tulee kuitenkin aina hyvät muistot mieleen - Seppo ja Ismo nunnina :)
Kuka se Mariannan "äitiksi" kutsuma tyyppi oli siinä lopussa? Se, jota ei näytetty, mutta oli lähdössä "veli Jessen" ja "sisar Mariannan" ja Peto-koiran mukaan. Tuskin Gunilla, koska hän oli se, joka pyysi perhettä lähtemään. Tuskin Raakel, jonka ruumis on naarattu.
Vierailija kirjoitti:
Kuka se Mariannan "äitiksi" kutsuma tyyppi oli siinä lopussa? Se, jota ei näytetty, mutta oli lähdössä "veli Jessen" ja "sisar Mariannan" ja Peto-koiran mukaan. Tuskin Gunilla, koska hän oli se, joka pyysi perhettä lähtemään. Tuskin Raakel, jonka ruumis on naarattu.
Tässä nettisarjassa se saattoi ollakin Rakel, koska kaikki tapahtumat eivät kuitenkaan liity runkosarjaan. Osa taas liittyy kuten Lola Vinberg ja mahdollisesti Kentsu.
Outoa, että täällä alapeukutetaan henkilön kokemuksia jolla selvästi ihan konkreettista tietoa siitä miten studiolla toimitaan. Ei haluta nähdä totuutta?