tekstareihin vastaaminen
Miten pian teidän mielestä pitäisi viimeistään vastata ystävän lähettämään tekstariin? Siis sellaiseen, jossa toinen kysyy nimenomaan sinua mukaan elokuviin, mökille, kaupungille tms. ja ehdottaa jotain aikaa tai että voitaisiin yhdessä sopia tarkemmin.
Minä olen aina vastannut viimeistään työpäivän jälkeen tai illalla lähetettyyn seuraavana aamuna. Mutta nyt pari ystävää on alkanut minulle vastailla vasta viikon tai parin päästä. (Eivät tunne toisiaan.)
Ja kyse ei ole välien katkaisemisesta, vaan nämä saattaisivat olla sitten hyvinkin tulossa mukaan tai ainakin kirjoitella vastaukseksi pitkän meilin kuulumisistaan. Paitsi että siinä vaiheessa olenkin jo ehtinyt käydä siinä leffassa tai suunnitella jonkun toisen kanssa jotain muuta.
Siinä välissä olen sitten jo pari kertaa ehtinyt ajatella, että näille on tosiaan tapahtunut jotain kauheaa, tai miettiä, onko minut tipautettu kaveripiiristä. Eikö nyt jo samana tai seuraavana päivänä voisi vastata niinkin, ettei vielä tiedä, pääseekö mukaan?
Kommentit (4)
etenkin monet lomailevat ja jos säät sallii tulee oltua pihalla paljon. En ole sitä tyyppiä, että kännykkä pitää olla kokoajan vieressä:))))
No meillä on aina ollut tapana sopia nämä asiat tekstarilla. Tähän asti on toiminut mutta enää ei.
... ja kyllä viestit ja saapuneet puhelut nyt kerran päivässä tai kahdessa voisi tarkistaa ja tehdä jotain. Vaikka vastata, ettei tiedä vielä...
ystävät soittavat, jos on asiaa. Tekstari on vähän sellainen "ehkä tää tai sitten ei".