Minkä kokoisa housuja 170 cm ja 75 kg painava nainen käyttää?
Kommentit (16)
Laihduttaa 15kg-20kg, ja sen jälkeen käyttää kokoa XS/S. Ja tuohon kyllä pystyy jokainen sillä tuota pudotettavaa on todella vähän!
t. saman tehnyt
Siis pystyn kyllä painoa pudottamaan, mutta kokoon XS/S en tule koskaan mahtumaan. Mun painon vaihteluväli on ollut 55 - 70 ja aina on koko 40 ollut sopiva. Ehkä 75-kiloisena pitäisi olla koko 42. t. 11
1) vartalon malli..omena/päärynä määrää lantion leveyden.Sitä ei saa treenaamalla muuttumaan
2)liikunnan määrä kiinteyttää, joten pikkasen saa omenakin vatsaa pois
170-senttisen pitäisi laihduttaa 55-kiloiseksi?
Oli mulla kun painoin 75. Nyt onneksi saanu 10 k veke ja koko 38 menee.
38-40, riippuen housuista. Yksistä erittäin joustavista menee 36 :D Toisaalta myös minulla on myös yhdet 42 farkut, jotka tosin on vyötäröltä vähän isot, mutta istuvat muuten niin hyvin, että oli pakko ostaa.
Kropan ja housujen mallistahan se riippuu, että mitkä menee. Mutta suurin osa pöksyistäni on kokoa 38.
Minulle meni 38-40 tai M-koko. Paitakoko onkin sitten yleensä pienempi. :) Tässä näkee, miten eri kokoisen näköisiä ihmiset ovat, toinen on tuossa koossa hoikka ja toinen plösö. Kerrottakoon nyt vielä, että en koskaan käytä liian pieniä vaatteita.
Minulle meni 38-40 tai M-koko. Paitakoko onkin sitten yleensä pienempi. :) Tässä näkee, miten eri kokoisen näköisiä ihmiset ovat, toinen on tuossa koossa hoikka ja toinen plösö. Kerrottakoon nyt vielä, että en koskaan käytä liian pieniä vaatteita.
Ihmettelen nuita, jotka käyttävät 42 koon housuja! Mahdatte olla paljonkin alle 170 cm?
Ihmettelen nuita, jotka käyttävät 42 koon housuja! Mahdatte olla paljonkin alle 170 cm?
on koko kropan koostumus silloin luita ja läskiä, joten ei ihme, että housukokokin on isompi. Minä olen kiinteä ja lihaksikas, joten housutkin ovvat pienemmät kuin löysäkroppaisella. :)
Painoin 85 (175cm) kun käytin 42 housuja.
Riippuu tietysti mihin kohtaa kehoa rasva on varastoitunut ;)
Painoin 85 (175cm) kun käytin 42 housuja.
Riippuu tietysti mihin kohtaa kehoa rasva on varastoitunut ;)
Minulla on nyt 75 kg housukoko 40 tai joskus jopa 38 ja minulla tuo rasva on juurikin varastoitunut alakroppaan ja takapuoleen. Mun tulee tosin treenattua aika paljon.
Laihduttaa 15kg-20kg, ja sen jälkeen käyttää kokoa XS/S. Ja tuohon kyllä pystyy jokainen sillä tuota pudotettavaa on todella vähän!
t. saman tehnyt
Mä olen about saman painoinen, mutta pituus 175 cm ja käytän kokoa 38.