Kaverin lapsi kuin syöttöporsas
Saan varmasti haukkuja niskaani mutta en voi minkään että olen huolissani. KOSKA olen ollut itsekin lihava lapsi ja nyt aikuisena reilusti ylipainoinen. Myös kaverini on tosi lihava ja niin on siis hänen tyttönsäkin... Ilmeiseti tyttö täyttää kohta puoliin 5v. tai siis vielä tämän vuoden puolella koska on samanikäinen kuin mieheni kaverin tyttö ja ovat siis samana vuonna syntyneitä.
Tyttö kaverini kertoman mukaan painaa jo 30 kg!!! On toki pitkä mutta ai että on tosi pulleropallero, ja kaverini antaa jäätelöä ja karkkia ja herkkuja surutta. Antantu jo alle vuoden ikäisestä samalla sanoen; "oon ilonen että se syö edes JOTAIN." Hohhoijaa. Tiedän että mitään ei ole tehtävissä mutta...vai onko?
Kommentit (4)
jos lapsesta tiedät iän noin "ilmeisesti"?
Ap tarkoittaa jotain hyvän päivän tuttua tai puistossa näkevää äitiä?
Moni pyöristää kiloja, 25 kiloinen on 30 kiloinen.
Jos sinulla olisi kokemus lapsesta niin ymmärtäisit että lapsen kasvu hidastuu ja lapset on 30 kilosia vielä ekalla-kolmannella! ;)
Ihme kyttääjä olet. Liikunnalla lapset laihtuu ja herkkuja saa antaa huolettomastikin..
Ap tarkoittaa jotain hyvän päivän tuttua tai puistossa näkevää äitiä?
Moni pyöristää kiloja, 25 kiloinen on 30 kiloinen.
Jos sinulla olisi kokemus lapsesta niin ymmärtäisit että lapsen kasvu hidastuu ja lapset on 30 kilosia vielä ekalla-kolmannella! ;)Ihme kyttääjä olet. Liikunnalla lapset laihtuu ja herkkuja saa antaa huolettomastikin..
30-kiloinen 5-vuotias on LIHAVA. Omani oli puolet tuosta.
Kyllä se oikeanlainen ruokavalio vain on avaintekijä tuossakin ja herkut kokonaan pois. Herkkujen tilalla hedelmiä ja marjoja.
Lasten paino ei hidastu, jos ruokailutottumukset ovat päin seiniä. Lihavat lapset ovat nykyajan ongelma. Toivottavasti neuvola on puuttunut jo tilanteeseen.
30-kiloinen 5-vuotias on LIHAVA.
se silloin lihava(pituus?), mutta siitä huolimatta. Omani (tosin pienikokoinen) 5v. painaa n.vajaa 18kg.