Lahden huonot asuinalueet?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
liipolaan, tonttilaan, mukkulaan enkä metsäpeltoon. moni noissa viihtyy ja varmasti on hyviä puolia, mutta itse en noissa haluaisi asua.
Nämä ovat kyllä ikäviä paikkoja.
T: Antti
Vierailija kirjoitti:
Välillä on käynyt mielessä, että myytäisiin kerrostaloasunto Helsingistä ja muutettaisiin Lahteen. Alueina ollaan mietitty Launetta tai Möysää. Saataisiin omakotitalo noilta alueilta ja rahaa jäisi vielä säästöönkin. Asumisen kalleus rassaa täällä Helsingissä.
Joo, no tota suunnittelee moni muukin.
Pienet piirit kirjoitti:
Siitä on 11 vuotta, kun karistin Lahden pölyt kengistäni. Ainut mitä olen jäänyt Lahdesta kaipaamaan, niin pyörälenkkireittejä. Ne oli Lahden seudulla ihan huippuhyvät. Jos olisi ihmiset olleet yhtä hyviä, niin siellähän mä vieläkin asuisin. Mutta oli pakko lähteä pois, ei voinut jäädä asumaan.
Olen asunut täällä yhteensä 7 vuotta enkä tunne yhtäkään paikallista. Sopii itselleni.
Helvetin ankea kaupunki on Lahti. Mietin joskus sinne muuttamista täältä Helsingistä, mutta ei vaan pysy. Halvemmat hinnat ei kompensoi sitä masentavuutta.
Vierailija kirjoitti:
Perinteisesti huonossa maineessa olleet mukkula ja liipolakin ovat siistiytyneet huomattavasti. Eikä se aluetta katso. Esim. ankkurin alueellakin on paljon kaupungin vuokra-asuntoja, joten on sitä "huonompaa" väkeä sielläkin, eikä äkkiseltään uskoisi, minkälaisia sikailijoita niistä "rikkaista" osakkeen omistajista, jotka luulevat itsestään liikoja, löytyy.
Oletko kuullut koskaan nimisanoista, jotka kirjoitetaan aina isolla alkukirjaimella.
Tämä on kyllä ihan totta mitä Liipolasta sanotaan.