Katsotteko työsähköpostia kesälomalla?
a) ei ollenkaan
b) vilkuiletta (joitakin avaattte, katsotte keneltä on tullut jne.)
c) luette
d) c + reagoitte
Kommentit (9)
Täytyyhän lomalla olla jotain tekemistä
aiemmassa työpaikassa luin koko ajan sekä lomalla että viikonloppuisin.
Ero on, että nykyinen työpaikkani kyttää työtunteja todella tarkasti silloin kun ei ole lomaa. Auta armias jos et tiennyt etukäteen aikovasi olla palaveripäivällä keskustassa - heti pitää tapella palkkiksen kanssa että saa palkkansa. Nyt en kiusallakaan lue sähköposteja vapaa-ajalla. Jos mua epäillään koko ajan luistelusta työajalla niin ei motivoi kyllä tekemään töitä työajan jälkeen, vaikka siihen olenkin ollut tottunut.
Ja jos on juttuja, joihin voi vastata joo tms...
Itse luin ekan viikon, tokalla aion katsoa pe, kun odotan yhtä mulle tärkeää postia... jos sitä ei tule niin ei sitä sit lomalla tule.
Palkka ei ole kuitenkaan sellainen, että alkaisin töitä tekemään.
ap
en edes pääse kotikoneelta työsähköposteihin kiinni eli vaatisi työpaikalla käynnin.
mutta sitten toisaalta olen täällä töissä. pomona pitää olla valmiina reagoimaan, mutta toisaalta on välillä aika löysääkin, kun tarpeeksi delegoi =)
jos nyt on tosi kiireellinen niin reagoin tietty myös. Luen postit 2 kertaa viikossa ja kiireelliset välitän töissä oleville.
ja lisäksi meillä on esimies, jolla on joku ihme tarve laittaa sähköposteja ja tekstiviestejä pitkin kesää meille alaisilleen.
Tottakai niihin vastaan, koska tuntuisi tympeältä olla noteeraamatta, mutta kovasti ihmettelen tuota tapaa:) ehkä hän on epävarma siitä uskommeko hänen ottavan työn tosissaan ja koittaa tuoda sitä esiin noin hassulla tavalla.