Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsotteko työsähköpostia kesälomalla?

Vierailija
09.07.2012 |

a) ei ollenkaan

b) vilkuiletta (joitakin avaattte, katsotte keneltä on tullut jne.)

c) luette

d) c + reagoitte

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisäksi meillä on esimies, jolla on joku ihme tarve laittaa sähköposteja ja tekstiviestejä pitkin kesää meille alaisilleen.

Tottakai niihin vastaan, koska tuntuisi tympeältä olla noteeraamatta, mutta kovasti ihmettelen tuota tapaa:) ehkä hän on epävarma siitä uskommeko hänen ottavan työn tosissaan ja koittaa tuoda sitä esiin noin hassulla tavalla.

Vierailija
2/9 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyyhän lomalla olla jotain tekemistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes lomalla.

Vierailija
4/9 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiemmassa työpaikassa luin koko ajan sekä lomalla että viikonloppuisin.

Ero on, että nykyinen työpaikkani kyttää työtunteja todella tarkasti silloin kun ei ole lomaa. Auta armias jos et tiennyt etukäteen aikovasi olla palaveripäivällä keskustassa - heti pitää tapella palkkiksen kanssa että saa palkkansa. Nyt en kiusallakaan lue sähköposteja vapaa-ajalla. Jos mua epäillään koko ajan luistelusta työajalla niin ei motivoi kyllä tekemään töitä työajan jälkeen, vaikka siihen olenkin ollut tottunut.

Vierailija
5/9 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos on juttuja, joihin voi vastata joo tms...

Vierailija
6/9 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luin ekan viikon, tokalla aion katsoa pe, kun odotan yhtä mulle tärkeää postia... jos sitä ei tule niin ei sitä sit lomalla tule.

Palkka ei ole kuitenkaan sellainen, että alkaisin töitä tekemään.

ap

Vierailija
7/9 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes pääse kotikoneelta työsähköposteihin kiinni eli vaatisi työpaikalla käynnin.

Vierailija
8/9 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitten toisaalta olen täällä töissä. pomona pitää olla valmiina reagoimaan, mutta toisaalta on välillä aika löysääkin, kun tarpeeksi delegoi =)

Vierailija
9/9 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nyt on tosi kiireellinen niin reagoin tietty myös. Luen postit 2 kertaa viikossa ja kiireelliset välitän töissä oleville.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi