Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bumbleride indie twin vs. carena double swing

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollu nyt kolmisen kuukautta käytössä bumbleridet ja oon enemmän ku tyytyväinen, ja sattumaa meillä on lapsilla just sama ikäero. Mä voisin listailla vähän tähä plussia, ja miinuksia jos mä niitä tässä keksin :)

+Erittäin tyylikkäät

+Kapeat, mahtuu kaupan ovista ja porteista, normaalikokoisista ulko-ovista...

+Molemmille lapsille omat kuomut ja jalkatuet

+Suojaisat

+Kantokoppa helposti kiinnitettävä

+Jousitus täys kymppi!!

+Renkaat myös vähintään kymppi :)

+Eturenkaat saa lukittua, helpompi mun mielestä lenkillä olla lukitut, taas kaupoissa pyörivinä

-Kantokopan suojan vetoketju ei meillä toimi täydellisesti.

-/+ Tavaratila on tilava mut aukko on melko kapea, ruoka-ostokset saa melkein pakata suoraan tavaratilaan. Mut siis kokoa siltä löytyy! Pusseja ja kasseja mahtuu älyttömästi.

Mä olen käyttänyt noita kaupoissa, lenkillä, vesisateella, ostoskeskuksissa, pururadalla.. Eikä missään ole ollut mitään ongelmaa päästä eteenpäin. Oikeastaan, maasto ku maasto niin ne kulkee ku unelma!!

Meillä juniori mahtu olemaan neljän kuukauden ikään saakka kopassa (on kylläkin melko iso, 8600g ja 68cm). Vielä olis mahtunu mut ei enään tykänny olla ku haluaa jo nähdä vähän eteenpäin. Esikoinen meillä on n.95cm pitkä ja mahtuu tosi hyvin istumaan.

Koko pompsi meillä makso reilu 900€ (rattaat, kantokoppa, sadesuoja, 1 jalkapeite. Hiki nousi kaupassa pintaan ku piti maksaa mut ne on olleet kyllä joka pennin ja sentin arvoiset. Aivan mielettömän hyvät, mä en voi muuta ku aina vaan suositella!! :)

Ja noista Carenoista, mä olin ekaks ostamassa niitä mut käyttökokemukset tuttavilla ei olleet kummoisia. mm. älyttömästi puoltaa.

Vielä kerran, osta ehdottomasti Bumbleridet!! Kysy jos jotain tulee mieleen.

Vierailija
2/4 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kovasti vastauksetasi!

Tekee mieli ostaa juurikin nuo bumbleridet, harmi kun hintaero noihin carenan halvempiin on niin iso! Kun ei voi tietää etukäteen vielä jos esikoinen ei viihdykkään enää neljän kuukauden päästä rattaissa vaikka ollenkaan... Mutta toisaalta ei mihinkään oikein voi lähteä jos ei tuplia ole ja mieluusti huonojakaan ostaisi! Lisäksi kun vertailin tuotetietoja niin carenassa oli useaa senttiä pienempi vaununkoppa, olisi aika kurja juttu jos vauvasta tulisikin isokokoinen eikä mahtuisi parin kuukauden jälkeen enää koppaan...

Oletteko käytössä paljon kasailleet näitä auton takalaatikkoon, että jos lähtee vaikka ostoksille niin onko helppo ottaa autossa mukaan?

Joku muukin kysymys oli mielessäni mutta en enää yhtään muista mitä se oli...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei alkuun ollut tupliksia ollenkaan, reilu kuukauden jaksoin ja sit oli pakko ostaa. Me oltiin täysin jumissa kotona eikä puistossa käyntiäkään voinut edes harkita. Saati sit neuvolareissuja, miehen oli pakko tulla aina töistä kotiin et pääsin käyttämään..

Farmariautoon rattaat mahtuu kätevästi, toki koppahan vie melko paljon tilaa. Ne menee tosi näppärästi pieneen kasaan ja vielä helpommin ne saa taas kokoon.

Meillä lapset on syntymästä asti olleet aina isokokoisia. 2v on 96cm ja 15kg, kohta puolivuotias kuopus 71cm ja reilu 9kg. Koppa laitettiin varastoon kuopuksen ollessa 4kk (pituus sillon n.68cm). Vielä olis mahtunukki mut enää ei kiinnostanu olla niin ettei näe eteenpäin. Ja esikoinen mahtuu ihan mukavasti istumaan rattaissa, eilen otti ekat päikkäritkin kuomun suojissa.. (mä muuten tykkään ku ne kuomut saa niin alas!!)

Me kasaillaan rattaita mukaan joka viikko vähintään kerran. Tosi helppo siis ottaa mukaan ja kauppakeskuksissa ja kaupungissa aivan loistavat. Niillä mahtuu joka ovesta sisään, vielä ei oo eteen tullu sellasta paikkaa johon ei mahduttais. Jopa terveyskeskuksen WC:hen on mahduttu hyvin rattaiden kans.

Ainoo miinus mitä nyt tulee mieleen: selkänojat on naru/remmikiristyksellä. Ne välillä takkuaa mut se ei mua oo haitannu..

Hntavathan ne on mut kaduttanu ei oo hetkeekään. Ja mä meen melkeen vannomaan et noiden jälleenmyyntiarvo on hyvä!

Vierailija
4/4 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei nyt varsinaisesti kuulu tähän ketjuun mutta jos teillä edellisillä vastaajilla on myytävänä tuota vauvakoppaa bumblerideihin mustana niin ottakaa yhtyttä :) Itse olen myös päätynyt bumblerideihin... loppupeleissä itselläni oli bumbleridet sekä easywalkerit ja mountain buggyt... mutta noissa bumblerideissä tuntuu olevan parhaat ominaisuudet :)