Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko väärin käydä sairaslomalla kaupassa nopeasti?

Vierailija
25.11.2005 |

Oksennustautia vissiin ja ilmoitin töihin, että olen sairas. Nyt pitäis kuitenkin käydä kaupassa vaikka olo on heikko :( Missään nimessä en voisi olla asiakaspalvelutyössä 8 tuntia mutta kaupassa voisin käydä nopeasti. Onko se väärin? Kerran törmäsin kaupassa sairaslomalla olevaan alueemme perhepäivähoitajaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole musta väärin. Tuskin sun paranemista edistää se, ettei sulla ole tarvitsemaasi ravintoa.

Vierailija
2/9 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

moenien ihmisten on pakko käydä kaupassa vaikka ovat sairaslomalla tai eläkkeellä, kun ketään muutakaan ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselleni kävi kerran niin että olin kuumeen vuoksi sairaslomalla, kävin kaupassa ja joku meidän firmasta oli nähnyt minut. jouduin pomon puhutteluun ja sain kauheat haukut, kuulemma jos sairaslomalla on niin silloin pysytään sängyssä. kauppaan ei ole mitään asiaa, kai minulla joku tuttu on joka voi kaupassa käynnit hoitaa. vaan ei minulla kyllä ollut. yh ja vieraalla paikkakunnalla vasta muutaman kk:n asunut.

Vierailija
4/9 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siitä tuli hirveä juttu. Se irtisanoi itsensä sitten sen vuoksi :(

Vierailija
5/9 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

harva selviää koko eläkeiästä käymättä kaupassa...

Oli pakko takertua tähän pienen sammakkoon =)

Vierailija
6/9 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin käyn sairaslomalla kaupassa, kauneushoitolassa, kampaajalla, vaatekaupassa tai ihan missä nyt tekee mieli ja on tarvetta käydä.

riippuu tietysti vähän sairasloman syystä ja siitä työstä mitä teet..

Vierailija
7/9 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei elämästä elämää!

Vierailija
8/9 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasloma voi olla niin monesta syystä, ettei voi sanoa, mitä pitäisi jättää tekemättä lomallaan. Minulla syynä on masennus ja väsymys. Pomo itse sanoi, että lähdepä käymään jossakin, kun se voisi tehdä hyvää. Siis teen sairaslomallani kaikkea mukavaa, mikä on loman tarkoituskin, jotta piristyisin. Shoppailen, vierailen, lenkkeilen jne. Työkaverini on myös pitkällä sairaslomalla selkäleikkauksen takia ja hänkin pystyy jo liikkumaan kaupungilla. Hänelle on jopa määrätty lenkkeilyä kahdesti päivässä.

Miten työnantajat ja pomot voisivat tietää, minkä laatuisesta sairaslomasta on kysymys ja miten se aika pitäisi olla? Tietysti voi tehdä kaikkea, mikä on hyväksi, mitä jaksaa ja mikä parantaa oloa.

Vierailija
9/9 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran törmäsin sairaslomalla olevaan pph:n kaupassa ENTÄ SITTEN!!???????????????? Itse olen ollut sairaslomalla pian 3 kk ja enpä ilman ruokaa pärjäisi toki syy on eri kuin sinulla. Vastuuntuntoon muita ihmisiä kohtaan kuuluu se että jos on oksennustaudissa, ei mene minnekään koska se tartuu kuin rutto! Sama sitten vaikka olisit töissä, vaikka käyt " äkkiä" kaupassa satut sillä reisulla ovenkahvaan, ruokiin, yms. josta tauti tarttuu ja itsellä kyllä oksennustaudit olleet niin rajuja ettei puhettakaan että olisin pystynyt lähtemään minnekään.

Mutta ottakaa nyt huomioon että te ette tiedä miksi kukakin on sairaslomalla! Esim. minulle lääkäri sanoi että nyt teet kaikkea mikä tuntuu sinusta hyvältä! Eli ulkoilen, käyn ratsastamassa yms. ja jos joku valittaa siitä niin hänenpä on ongelma! Tämä on just sitä ärsyttävää kommentointia asioista mistä ei tiedetä mitään!!!!!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän