MAALISmussukoiden viikonloppupino (pe-su).
Kommentit (33)
Mulla olis huomenna yhdet pikkujoulut, mutta taitaa jäädä väliin. Kurkku on kipeänä ja olo vaan huonontunut iltaa kohti. Josko se tästä vielä kohenisi. Kaikenkaikkiaan vointi on ollut tosi hyvä, eilisen ompelin lapsille joulukalenteria ja nyt selkä jumittaa oikein kunnolla.
Tämä tuleva on meidän kolmas lapsi, ja toiveissa olisi tämän jälkeen vielä yksi. Joskus ennen lapsia oli ajatus viidestäkin lapsesta, mutta näillä näkymin neljä riittää.
Päätös äitiysavustuksesta tuli tänään, otan avustuksen rahana. Nopeasti tuli täällä Vantaalla, perjantaina vein paperit ja nyt jo tuli päätös. Äp-raha-päätöstä vielä odottelen.
Nyt lapset tarttee äitiä, pitää mennä.
Sunniva rv 23+1
[color=Cadetblue]Ollut muutaman kerran puhetta tästä hajamielisestä ja sekoilevasta äitipäästä ja tällä viikolla mun äitipää on puhjennut oiekin kukkaan. Yhtenä päivänä lähdin autolla liikenteeseen ja matkalla huomasin, että mies on unohtanut puhelimensa autoon aj siinä sitten pähkäilin, kuinka saisin miehelle sanan... fiksuna raskaana-olevana-äitinä ajattelin, että soitan puhelimestani siskolleni, että jos hän voisi soittaa mieheni puhelimeen ja kertoa hänelle, että känny on jäänyt autoon... Tänään sitten kaupassa ostin kissanhiekkaa ja myyjä kysyi tarttenko muovipussia ja sanoin tarvitsevani ja samalla tungin kissanhiekkapussia koriin, siinä myyjä ihmeissään tarjoili muovipussia. Ja lisääkin olis, mutta enpä viitsi itseäni lopullisesti sekopääksi kuvailla. =) Esikoisen aikaan tää äitipää valtasi mut vasta vauvan syntymän jälkeen, monesti siskoni kysyikin, että imeekö vauva multa aivotkin. =)
Puhetta ollut LAPSIEN LUKUMÄÄRÄSTÄ ja meillä molemmilla on ollut aikalailla selvää, että halutaan kaksi lasta, mutta eihän sitä koskaan tiedä, kuinka taas vauvakuume iskee. Mutta siis näillä näkymin tän jälkeen lapsimäärä sopiva.
Huomenna ollaan menossa Messukeskukseen ELMA-maaseutumessuille. Ja ennen sinne lähtöö aattelin siivoilla, kun on viikolla jäänyt ihan kokonaan siivoaminen. Ensi viikonloppuna alkaa meillä vasta pikkujouluputki. HAUSKOJA PIKKUJOULUJA kaikille tänä viikonloppuna sellasia viettäville!
Omaan (.) ei uutta edelleenkään. Suonta vetää melko säännöllisesti öisin, vaikka oon magnesiumia syönytkin. Miksiköhän toi suonenveto tulee melkein aina samaan jalkaan ja oikeestaan samaan kohtaankin? PAINOSTAKIN ollut kyselyä ja mulle painoa tullu nyt n. 6kg. Mulla piti olla neuvola ensi keskiviikkona, mutta tänään tulikin terkkarilta postia, että aika siirtynyt torstaihin 1.12. Onneksi siis vaan ydhellä päivällä, mutta nyt uusi aika oli vaan sellaseen aikaan, että joudun hieman aamusta olemaan töistä pois. Onneksi avustaja luokassa, niin voi varmaan aloitella hommat ennen mun tuloa. Täytyy vaan rehtorilta tarkistaa, että oliko neuvolapoissaolot palkallisia... se kun ei ilmeisesti ole itsestäänselvyys.
Mutta nyt nukkumaan... Kauniita unia joulutontun kuvia!
-Monkey ja mosse rv. 23+2-
Eipä ole taas aikoihin ehtinyt kirjoittelemaan, kun nuo kaksi pojanviikaria pitävät päivisin niin kiireisinä... Niin, siis toinen vaan oma (toinen hoitopoika, joka jää ensi viikon jälkeen pois jo hoidosta), ehkä sitten ennättää vähän paremmin palstailemaankin.
Kiitokset minunkin puolesta keskiviikon tapaamisesta kaikille mukana olleille, vaikkei niin paljoa ehtinytkään kuulumisia vaihtaa, kun tultiin poitsun kanssa niin myöhässä paikalle... Sellaista se on, että niinä päivinä, kun olisi jotain menoa, niin hänpä päättääkin ottaa kahden tunnin päikkärit, kun taas toisina päivinä (kuten tänään) ei ole nukkunut ollenkaan. No sen siitä saa, kun ollaan kotosalla ja saa aamulla nukkua niin pitkään :)
Muisti taas pätkii, kun ei meinaa tulla mieleen, mitä piti kirjoittaa, hmm... No painosta ainakin ollut puhetta. Mulle on tullut (uskallanko edes tunnustaa) jotain 9 kg alkupainoon nähden, mutta en sitä varsinaisena raskaudesta johtuvana painon nousuna pitäisi... Imetin nimittäin tuota poikaa jonnekin rv 10 asti tiukalla imetysdieetillä pojan lukuisien allergioiden vuoksi ja sitten kun imetys loppui, sitä painoi alkoi tulla, kun sai pitkän tauon jälkeen maistella taas suklaata ja muita herkkuja... Jos taas lasketaan paino siitä, mitä se oli ennen esikoisen odotusta (pidän sitä enemmin omana painonani, kun silloin söin tällä lailla " normaalisti" , ilman dieettejä), niin sen mukaan painoa olisi tullut n. 4 kg.
Lapsiluvusta myös ollut puhetta. Meillä nyt siis toinen tulossa ja miehelle varmaan nämä riittäisikin... Itse olen usein haaveillut siitä kolmesta lapsesta, mutta jos sen aika tulee, niin se on sitten useamman vuoden päästä. Nytkin tulee aika pitkä yhtämittainen jakso näitä raskaus-imetysaikoja, niin täytyy antaa kropankin sitten levätä välillä... Ja mistä sitä tietää, jos on samanlainen moniallergikko tämä tokakin (toivottavasti ei...), niin saattaa ne haaveet siitä mahdollisesta kolmannesta kadota vähäksi aikaa...
Omassa (.) ei ihmeitä. Maha on jo valtava ainakin omasta (ja vähän kai muidenkin) mielestä ja vähän hirvittää, minkä kokoinen ipana siellä mahtaa olla tulollaan. Esikoinen painoi aikanaan tasan 4 kg (tosin syntyi vasta rv 42+1) ja eipä kauheasti tekisi kovin paljon isompaa synnytellä, mutta toisaalta onhan sitä isoa vauvaa aina helpompaa hoitaa. Voitte uskoa, että oma 4-kiloinen vauva tuntui aikanaan aika jätiltä, kun olin sitä ennen töissä hoidellut keskosia (pienimmät sellaisia puolikiloisia).
Me ollaan muuten menossa joulukuun alussa (rv 25+) sinne 4D-ultraan. Käytiin esikoisen odotusaikanakin Brunon luona 3D:ssä, mutta nyt ajattelin kokeilla sitä toista paikkaa, niin suunnataan sitten Felicitakseen. Itsellä on kyllä ihan selkeä poikaolo (kuten ekastakin oli, silloin ehkä vielä vahvempi), mutta katsotaan nyt, pitääkö äidinvaisto tässä paikkansa vai ei ;)
Mä en ole vielä saanut niitä Kelan papereita, ensi viikolla olisi neuvola, jossa ne olisi sitten tarkoitus saada. Täytyy sitten kiiruusti ne kiikuttaa Kelaan, että saisi sieltä sitten jotain päätöksiäkin asioiden suhteen jossain vaiheessa, mieluusti ennen maaliskuuta... Pakkausta en tällä kertaa ajatellut ottaa, kun on esikoiselta kaikki vaatteet (ja niitä on paljon...) niin hyvässä kunnossa. Tuon ultran jälkeen täytyy sitten täydennellä vähän vaatevarastoja, jos sieltä löytyisikin pieni prinsessa...Sen verran sinivoittoista tuo meidän vaatevarasto taitaa kyllä olla.
Hyvää viikonloppua kaikille ja kasvatelkaahan masujanne hartaudella :)
Lumienkeli 23+5
Heräsin pari tuntia sitten enkä saa unta, kun mies on pikkujouluissa. En tiedä missä on ja milloin tulee, joten saatan valvoa vielä montakin tuntia;=( ÄRSYTTÄVÄÄ, kun oikeesti väsyttää, mutta en jaksanut pyöriä sängyssä vaan käytän nyt ajan sitten pinon lukemiseen!
Loma alkoi tänään ja vasta 22.12. menen takas töihin. Ihanaa. Luntakin saatiin tänään maahan.
LUMIENKELI sähän olit valtavan hoikka, joten älä mieti painojuttuja! Mennäänkö yhdessä ulos lasten kanssa, kun ensi viikolla muutan sinne teidän kulmille?
MONKEY mulla oli kans synnytyksen jälkeen ihan kauheen sekava muisti ja toiminnot. Ei oo onneks vielä tullut mokailtua mitään;=)
Voi BROWNIETTE ihana kuulla auringosta ja lämmöstä! Saatetaan lähteä loman aikana äkkilähdöllä jonnekkin. Luultavasti Kanaria- Teneriffa akselille, kun mies surffaa.
Meillä kans se 3/4D ultra ens ti (niinku Lumienkelilläkin tulossa) ja todella odotan onko omat tuntemukset oikeat! Kovasti sikiö myllää mahassa ja ulospäinkin näkyy vatsan liike monesti.
MINTTULIA huh ai sulla olikin jo niin monta lasta;=) Sutjakkana olet pysynyt!
Toivottavasti p-joulut menivät kaikilta hyvin...omaani saan varmaan vielä odottaa. Ei käy koskaan missään niin siksi tää on ilmeisesti niin outoa, etten pysty edes nukkumaan.
Pinja
[color=Deepskyblue]Ihanaa, saasaanko vihdoinkin valkoinen maa... kyllä kummasti piristäisi tuo valkoisuus. Tää pimeys alkaa tosiaan käydä voimille ja hermoille!
Täällä edelleen yöpuvussa hypin, pesukoneen sain kyllä laitettua pesemään, mutta kaikki muu täksi päiväksi suunniteltu siivous odottaa edelleen. Ei yhtään huvittais alkaa imuroimaan ja pyyhkimään pölyjä. BLÄÄH! Vihaan pölyjen pyyhkimistä! Kovasti kyllä odotan, että pääsen siivouksen jälkeen virittelemään jouluvaloja.
Tuossa yhden jälkeen ollaan lähdössä sinne ELMA-messuille ja sitä ennen ois kyllä tarkoitus saada jotain tehtyäkin, joten nyt on parasta lähtee kauas tältä koneelta.
-Monkey ja mosse rv. 23+3-
Täällä kanssa paksu lumi kerros. ihanaa!!! Kohta pääsee laittamaan joulua! Oli tosi mukava toi eilinen kun pääsi ihan itekseen ulos leffaan. Pakko vielä hehkuttaa että oli ihan uskomattoman hyvä elokuva tuo uusi Potter!!! Vieläki menee kylmiä väreitä. Kaveri pyysi eilen vauvansa kummiksi. Nyt olis sitten 4 kummilasta. Pakko pistää nyt stoppi et pystyy kunnolla huomioimaan kaikki.
Muillakin oli se ihana sokerirasitus edessä. Mulla kans joulukuussa. En kyllä joutunu juomaan kun kerran sen litkun, ei ollu mitään herkkua mut on sitä tullu pahempiakin juotua.
Monkeyllä taisi olla ongelmia äitipään kanssa, mulla sama jatkuu jo todella monennetta kuukautta. Yhtenä iltana unohdin laittaa esikoiselle vaipan yöks (päivällä ei enää käytä, mutta yöllä ei osaa viel pidättää), ihmettelin sit ku könys meijän väliin et mihin se on vaippansa hukannu... Yhtenä päivänä taas en meinannu muistaa miten mun nimmari kirjoitetaan.
Kaverin piti tulla tänään kylään mut ei sit tuukaan ku on tullu niin paljon lunta. Tylsää!!! Lähden sitten illalla party lite kutsuille ja en taaskaan tilaa mitään...(niin varmaan).
Painosta oli kans kyselty. Viimeks neuvolassa oltiin viel miinuksen puolella mut voi olla et nyt on alkanu nousemaan. Pidetään peukkuja et ei olis. Tulee muuten satikutii neuvola tädiltä... No torstainahan mulla se lääkäri, varmaan sielläkin punnitaan.
Kaikilla tuntuu olevan pikkujouluja, mulla on 3.12 mll:n hallituksen virkistäytyminen ja pikkujoulut. Pitänee kattoa jaksaako sitä lähteä. Siellä on joku ohjattu tanssitunti ja mä oon aina inhonnu tanssimista (isääni tullu), ehkä joskus baarissa jotku tykkään-susta-hitaat menettelee. Taidan olla aika tylsimys...
Enää alle sata päivää odotusta!!!! Kohta saa vauvan syliin! Jotenki tuntuu kauhean kaukaiselta ajatukselta. Joku siitä lapsiluvusta kysyi ja tän jälkeen meillä on kiintiö täys. Jos ei sitten joskus viidentoista vuoden päästä hanki sitä iltatähteä.
Mukavaa lumista viikonloppua kaikille!
Kati, Jessica ja Lilli-Putti (25+6)
Hoh hoijaa, olipas taas yö... Tuli itse valvottua vähän turhan myöhään illalla ja aamulla sai sitten ennen kuutta herätä siihen, kun poika oksentaa... Sai vissiin hoitomuksulta jonkun kunnon nuhataudin ja eilen alkoi nenä vuotaa ja yskittää. Aamulla oksenteli sitten muutamaan otteeseen yskänpuuskan vuoksi ilmeisesti :( Tuskin mitään kunnon mahatautia on, kun sen aamun jälkeen ei ole mitään ollut. Nyt pysyy jo vesi ja mehukin onneksi jo sisällä, muuta ei ole vielä uskaltanut antaa. Vähän vaan väsy äiti täällä siis, vaikka onneksi viikonloppu ja mies kotona niin sain itse nukkua aamulla pidempään.
Mulle soitettiin entisestä työpaikasta ja kyseltiin täksi illaksi ja huomisaamuksi töihin. Tänään en luvannut mennä, mutta katellaan sitä huomista, josko silloin vielä tarvitsevat, niin alustavasti lupauduin. Vähän jänskättäisi kyllä mennä pitkän tauon jälkeen töihin, kun olen ollut kotona nyt melkein 2,5 vuotta putkeen... Mahtaako sitä enää edes muistaa, miten niitä töitä tehdään ;)
Mulla myös " äitipää" taitaa jo vaivata. Mieskin sen jo huomasi yksi päivä, kun puhuin kuulema ihan höpöjä, puhuin mikrosta, kun piti puhua astianpesukoneesta jne. Mies sanoi, että ihan outoa taas, kun alan muistuttaa häntä yhä enemmän, kun yleensä kuulema olen niin tarkka ja muistan kaiken (no joo joo...). Kiva vaan muistella, mitä se onkaan sitten imetysaikana, silloin sitä vasta höpsähtääkin ;)
PINJA72: Katellaan vaan sitä ulkoiluhommaa ensi viikolla, kunhan nyt tämä tauti tästä helpottaa, ettei ainakaan tartuteta teitä. Pitää vaan sitten miettiä aikatauluja, kun mulla tuo hoitomuksu tulee 10 jälkeen hoitoon, niin siinä ei sitten paljoa aikaa jää ennen ruokailuja. Mutta tosiaan torstaina on viimeistä päivää, että perjantaista lähtien meillä on sitten helpompi sumplia omat aikataulumme, kun ollaan pojan kanssa kahden päivisin.
Mukavia pikkujouluja kaikille, kenellä sellaisia olisi tiedossa!
Mutta nyt pyykkejä narulle ja sitten kauppaan...
Lumienkeli 23+6
Heips kaikille!
Saatiinhan tänne eteläänkin vähän lunta. :)
Olin tänään aamuvuorossa ja töiden jälkeen käytiin vanhempieni luona piipahtamassa. Veljeni oli tyttöystävineen käymässä. He asuvat siis Oulussa.. Ja kertoivat sitten menneensä kihloihin. Ihana uutinen! Johan he ovat kuutisen vuotta olleetkin yhdessä. Veljeni ei ole koskaan pitänyt liikaa kiirettä yhtään missään asiassa. No ollaan mekin miehen kanssa oltu yhdessä 8 vuotta ja ei olla naimisiin asti päästy. :) Kihloihin mentiin 5 vuotta sitten. Ehkä sitten joskus.
Eilen sain minäkin äitiysavustuspäätöksen KELAlta ja paketti pitäis olla postissa parin viikon sisällä. Jes! Minullakaan ei äitiysrahasta mitään puhuttu ja sitä ihmettelin mutta Santtu näytti ottaneen asiasta selvää. Kiitos kun valaisit meitä muitakin niin ei tartte KELAlle soitella vihaisena! :)
(.) ei ihmeempiä. Tänään on närästänyt harvinaisen paljon. Kahvia yritin kahvitunnilla juoda mutta vajaan puolen kupillisen jälkeen jouduin lopettamaan. Taidan jättää tuon kahvin kokonaan ainakin loppuraskauden ajaksi. Katsotaan sitten uudestaan vauvan syntymän jälkeen. Vaikka ei kai imetysaikanakaan viitsi hirveästi juoda. Töissä jonkun asiakkaan lapsi (varmaan joku 4-5-vuotias) kysyi minulta kirkkain silmin että koska se harakka tuo meille lapsen. Ihana! :) Mä en voinut olla hymyilemättä.. Vai että oikein harakka.. Ehkäpä sitten niin. Mies nauroi ihan vedet silmissä kun kerroin sille. :)
Ilta menee telkun ääressä. Meillä on tuolla kaapissa sipsipussi ja niitä tuleekin varmaan nassuteltua tässä illan mittaan. :)
Rentouttavaa iltaa jokaiselle!
Lily & Nappo 26+3
Moi!
Mullakin on jäänyt kirjoittelu vähemmälle, mutta oon lueskellu sivuja päivittäin, minkä oon kerenny. Väsyttää hirveesti, mutta en voinu nukkua pidempään selkäkipujen takia. Nousin sitten jo kuuden jälkeen ylös...
Maha on kasvanut viime aikoina mukavan paljon. Nyt se jo näkyy aivan selvästi. Kyykkiminen ei oo tosiaankaan mukavaa, niin kuin joku meistä siitä jo mainitsikiin. Talvitakkien kanssa on ollu ongelmia, ku ei ne mahdu enää. Ostin yhden isomman talvitakin netistä tarjouksesta. Oli ihana tunne, kun takki ei kiristänyt mahan kohdalta. Pelkäämpä vaan, että se ei mee lopputalvesta enää, mutta aika näyttää.
1.12. olis taas neuvola ja palautan sen esitietolomakkeen. Nimeä vielä pähkäillään. Eihän sen tarvitse olla se lopullinen nimi, mutta JOS tarvitaankin hätäkastetta, niin on se mukava miettiä kunnolla. :)
Painoni on tällä hetkellä sama kuin mitä se oli ennen raskauttani. En ole lihava tai pullea (mielestäni), mutta onhan sitä pari' /muutama kilo tullut ylimääräistä parin vuoden sisällä. Raskauteni aikana olen laihtunut 3 kiloa ja nyt ne on tullut takaisin. Saa nähdä, kuinka paino lähtee nousuun. Ruoka maittaa ja neuvolan täti viimeksi käskikin syödä välipaloja usein jne. No, minähän olen sitten tehnyt niinku käsketään ja syönyt hyvällä omalla tunnolla melko lailla... Paino onkin noussu viimeisen kuukauden aikana 2-3 kiloa...
No joo, ei taida olla muita kirjoittelijoita tähän aikaan aamusta sunnuntaina.
Aurinkoista odotusta kaikille!
Tinttu81
rv 23+3
Eilen illalla kävi meidän kummipoika 2v kylässä ja kokeili mun masua.
Pojalla oli hauskaa, kun sanoin siellä olevan vauva niin näytti sitä ja isäni tekemää kehtoa, et tuolta tulee, menee tuonne ja alkoi hihittää.
(toisti sen ainakin viisi kertaa)
Oli ihana nähdä miten iloinen noin pienikin poika voi olla vauvasta.
SOKERIRASITUKSESTA... minäkin kävin noin 2 viikkoa sitten, kun virtsasta löytyi sokeria.
eli 12 h syömättä ja verikokeeseen, sitten juotiin pieni limsapullon kokoinen pepsille maistuva juoma. (eli 2 mukia minusta se ei ollut pahaa tai sitten oli niin kova jano, kun ei ollut juonut 12 h kuin ehkä yhden desin vettä.) sitten tasan tunti juomasta verikoe ja taas tunti ja kolmas verikoe ja kotiin. tuloksen sain iltapäivällä, jotka jäivät juuri ja juuri rajojen alapuolelle.
Saa nähdä laittavatko vielä uudelleen jossain vaiheessa?
TUKIVYÖSTÄ.... olen pitänyt päivittäin ja todennut ihan hyväksi.
NÄRÄSTYKSESTÄ... ylävatsassani oli inhottava kiristävä tunne ja kipua
sekä happoja tuntui nousevan ylös.
Tähän minulla auttoi, kun lopetin MULTI TABS +2 syömisen, mutta nyt olen taas silloin tällöin yrittänyt sellaisen ottaa, et saisi enempi vitamiinia. (kun väsymys iltaisin on niin kovaa)
OMAA NAPAA... maha tuntuu kasvavan kovaa vauhtia ja potkutkin tuntuu päivittäin.
Supistuksiakin tulee päivittäin, mut kivuttomia. Yleensä niitä tulee jos rasitan itseäni vähänkin enemmän tai nukun selälläni.
ensi torstaina olisi neuvolalääkäri ja vähän jännittää mikä tilanne tuolla kohdun suulla on. Ainakin kuukausi sitten tarkastuksessa oli kiinni ja kiinteä.
hipu rv 26+0
[color=orchid]Tästä se joulunodotus nyt sitten ihan tosissaan alkaa. Äsken virittelin jouluvaloja pitkin kämppää, illalla jos vielä saisi parvekkeelle laitettua jouluvalot. Joulukalenterinkin ripustin seinälle odottamaan torstaita.
Tänään sainkin nukkua melkein yhdeksään asti, kun tuo meijän neitikin oli niin väsynyt eilisestä messukierroksesta, että uni maistui hänellekin. Oli oikein mukavat nuo ELMA-messut. Kovasti oli eläimiä ja kaikkea kivaa ostettavaa. Meijän neiti halusi moneen kertaan mennä laulamaan kuolleille eläimille (täytettyjä kettuja, ahmoja, jäniksiä jne), kun aina kuolleille lauletaan. Siinä sitten yritin selittää, että hautajaisissa sitä yleensä lauletaan kuolleille.
Tässä voisi ruveta suunnistamaan ulospäin, kun on niin ihana ilma. Iltapäivällä ois tarkoitus mennä koululle joulumyyjäisiin ja sitten vielä illalla siskolle kylään. Että puuhaa riittää tällekin päivälle...
Ihanaa sunnuntaipäivää kaikille!
-Monkey ja mosse rv. 23+4-
Onneks keskiviikko vapaa päivä ja ens viikollakin 1 pyhä niin tulee 2 neljän päivän työviikkoa. Sitten ei olekaan enään kuin 2 viikkoa jouluun jos sen vielä sinnittelisi ja hakis sitten loppuajaks saikkua eli noin 3 viikoksi ennen lomille jääntiä.
Perjantaina olin pikkujouluissa ja mukavaa oli vaikka moni oli aikas huppelissa ; ) Viihdyin silti 23 asti.
Eilen kävin vähän jouluostoksilla ja vielä ainkin kerran tarvisi käydä kun en jaksa kerralla kaupassa niin kauaa pyöriä että sais kaiken ostettua mitä pitäisi..
Tänään sitten käytiin mun serkkusisarusten synttäreille ja nyt tunnin verran oltu kotona. Koko viikonloppu siis ohjelmoitu.
Äsken söin tuhdisti iltapalaa kun huomis aamuna pitäis puol 8 olla siellä sokerirasituskokeissa. Ja 12 tuntia pitää olla syömättä..Enpäs yhtään synttäreillä ajatellu kun kakkua maistelin että se saattaa vaikuttaa huomisiin tuloksiin, mutta katotaan nyt sitten..Meen sitten vaikka uudestaan kokeisiin jos siltä näyttää.
Omassa (.) ei uutta. Niilo liikkuu kovasti ja olo ollut suht hyvä. Ei oo taas vaivannu pahemmin mitkään vaivat.Onneks. Tai no selkä on mutta ei niin pahasti ja närästys helpottanu vähä. Yöllä tosin joudun kerran ottaan gaviscon liuosta kun nousee väkisinkin suuhun yöllä vatsahapot, mutta päiväsaikaan närästys helpottanu.
Nyt pitäis mennä kattoon vaatteita itelle ja muksuille huomiselle päivälle. Käydä suihkussa ja mennä ajoissa nukkuun. Tuun sitten huomenna kertomaan jos tulokset iltapäivällä saan että mitä niistä kokeista ilmenee. Itellä ei kyllä mitään erityisiä " oireita" ole.
Moido!
Tulin juuri nimittain joulumyyjaisista Tanskan suurlahetystolta. Kesamekko paalla, lamminta noin +28, ja joululaulut raikaa. Jeejee. Oli kylla tosi mukavaa, ja ostin pipareita ja ruisjauhoja :) Huomenna ajattelin leipoa ruislimpun, nam. Taallakin muka myydaan jonkinlaista ruisleipaa, mutta mun mielesta siina on ruista vaan vahan variksi, muuten on ihan vehnapullaa;)
Mun masussa oli kanssa hiljaista pari paivaa, ja viime yona kun herasin vessaan ymmarsin syynkin. Oli nimittain sellaiset bileet kaynnissa, etta! Pikkuisesta on tullut melkoinen yoelaja. Sopii mulle, kunhan vaan rytmit vaihtuu syntyman jalkeen.... !!!!
Hauskaa iltaa kaikille pikkujoulun juhlijoille, ja muillekin tietty!
Browniette 25+1