Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsisti vai narsistin kumppani?

Vierailija
21.07.2012 |

Olen aivan sekaisin. Parin viime vuoden aikana olen huomannut miehessäni narsistisia piirteitä: vähättelee minua, joka riidassa minä olen syypää, käyttää rahaa vallan merkkinä, fyysinen väkivalta (alistus), väheksyntä. Olen niin sekaisin, että olen alkanut ajattelemaan, että josko minä olen sittenkin se narsisti. Minussa on kun vikaa, olen hullu hänen mielestään. Samaa mies on kyllä sanonut 3v tyttärellemme. Olen vahva enkä alistu, se varmaan riepoo miestä. Minulla itselläni on epävakaa lapsuus (menetin äitini 2v). Olemmeko pahimmassa tapauksessa MOLEMMAT narsisteja? Itse koen olevani tunneherkkä ihminen, eikä se kai sovi narsistille?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsismia diagnosoidaan käsittääkseni katsomalla kuinka monta kohtaa oirelistalta täytät. Muutama voi olla vahva, diagnoosia ei voida antaa, mutta toisaalta saatat käyttäytyä joissakin asioissa kuten narsisti. Sisimmältään herkkä ihminen voi kyllä myös käyttäytyä useammassa oireessa narsistin tavoin, ehkä olematta varsinaisesti narsisti.

Se että miehesi syyttää lastasi narsistiksi kuulostaa ikävältä. Muuten aivan mahdotonta sanoa kuka ja mitä tuon perusteella. Narsisteilla on yleensä virheellinen käsitys itsestänsä, ja tuo voi sitten hetkittäin rakoilla jolloin tajuaa järjissään olevansa sairas, mutta sitten se virheellinen itseselitys kuorruttaa taas järjen.

Lue ihmeessä lisää tietoa vaikka täältä:

http://narsistienuhrientuki.yhdistysavain.fi/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla