Onko täällä muita jotka chattaili Kissin chatissa 90-l lopussa?
Muistatteko? :) Ensin oli kai hotelli chat, sen jälkeen chat town johon tuli eri chathuoneita ja sitten olikin jo chatropol, jossa oli chat city, chat town ja chat village. Jos muistan oikein. Mikä oli vakkarikanavasi?
Kommentit (35)
Voi ei, ihan tuli ikävä niitä aikoja.. Sinkkubaari, erotic house ja cafe-house(?) oli vakkaripaikat.. Ihania ihmisiä tuli "tavattua"..
mä ihmettelin sitä anonymousia, joka oli joka paikassa :D
ja ikää taisi olla hurjat 10-11v! :DD
Lahti ja nimimerkki ...SILTI ONNELLINEN:)
Siellä tuli charpattua (chattiroolipelattua) kerran jos toisenkin :D
Tosin enemmän vietin aikaa sheriffinä NRJn puolella... Ja sieläkin charppia.
oi niitä aikoja :)
Mäkin olin Kissin chatissa. Ahkerasti vuonna 1997 ja olin silloin 22 v.
Muissakin huoneissa tuli pyörittyä.
Silloin joskus vuonna 1998... :)
Itseasiassa mun nykyäänkin käyttämä nettitunnus on niiltä ajoilta
Jämähtänyt. :) pelasin siellä usein tarjoilijaa, sitten myös hopeahiuksista keijua nimeltään Trientalis. :D olin 14-16v.
Kävin myös muissa huoneissa, mutten muista missä.
ja ne oli musta outoa porukkaa! ;) T. "Hautausmaalainen"
ja ne oli musta outoa porukkaa! ;) T. "Hautausmaalainen"
En ollut ihan tavisteini, vaikka nyt kolmekymppisenä olenkin tavisäiti tavisammatissa. Larppasin muutenkin ja meillä oli oma sana taviksille, ne oli mundiksia. Ja sitten uudet larppaajat oli nyypiöitä eli newbieitä.. Nolottaa. :D
anonymous oli tosiaan ihmetyksen aihe, muistaako joku nimimerkkiä alaston mies? oli kanssa paljon linjoilla.. Sauna oli suosittu :)
ja sielä sex room vai mikä lie,niin muistan kun kysyttiin yheltä jätkältä minkä väriset munakarvat sillä niin se vastasi että punaiset :DD
Joo se oli aikoinaan hauska paikka ja muistan aina yhen jätkän nimellä carpe diem se jäi päähän se nimimerkki.
En kyllä muista missä huoneissa olin.
Sittemmin siirryin RadioMafian chattiin.