Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi naapurin kanssa saunaan?

Vierailija
21.07.2012 |

Dilemma: olen itse sairaana, enkä pääse tänään taloyhtiön saunavuorolla saunaan. Lapseni 6 v. haluaisi mennä, mutta koska isänsäkään ei ole kotona, en voi häntä yksin päästää.

Naapurimme tarjoutui ystävällisesti ottamaan lapsen mukaansa saunaan.

En haluaisi olla tällainen. Naapurimme on oikein mukava mies, hänellä on omia (jo aikuisia) lapsia ja hän on naapuruston ms. voimahahmoja. Silti kaiken maailman pedofiilijutut ovat tehneet minusta vainoharhaisen. En tiedä, onko paikalla muita miehiä, ja ajatus siitä, että poikani olisi kaksin lähes vieraan miehen kanssa, on epäilyttävä.

Ärsyttää epäluuloisuus. Päästäisitkö sinä oman lapsesi naapurin sedän kanssa saunaan?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne sukulaisetkin pedofiileja voisi olla, joten ei se ole mitenkään miinus naapurille, ettei ole sukulainen. Itse tiedät ja tunnet sen ihmisen parhaiten. Jos hän kuitenkin saunoo pojan kanssa muutenkin samaan aikaan miesten saunavuoroilla, niin miksei voisi nytkin päästää? Vai uskotko, että nyt kun menevät kaksin, niin naapuri raiskaisi poikasi heti? Vähän vainoharhaiselta vaikuttaa. Mutta tosiaan, itsepä naapurisi tiedät.

Vierailija
22/34 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienolta. Kivoja naapureita teillä :)

Aika outoa kyllä että sinä kipeänä, mies matkoilla, koko taloyhtiön naiset matkoilla ja vain sinun poika+naapurin mies menossa saunaan :) jos näin tosiaan on niin päästä poika saunomaan! munkin 5v poika oli naapurin miesten kanssa saunassa talkoiden jälkeen ja toivat pojan kotiin saunan jälkeen. Kertoi innoissaan kuinka miehet oli antaneet limua, itse joivat kaljaa ja auttoivat hiusten pesussa :) ihana kokemus pojalle joka näkee isäänsä 2krt vuodessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesti herätkää ihmiset, nykyään ei voi olla liian varovainen. pedofiilit on yleensä just puolituttuja tai sukua johon luotataan. t.joka tietää mistä puhuu:(

Vierailija
24/34 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis on siellä varmaan muitakin miehiä kuin tämä yksi jonka kanssa poika oli jutellut asiasta, en vain tiedä ketä kun en ole mökistäni poistunut koko päivänä. Sama koskee naisia. Tiedän vain, että aktiiviporukasta kaikki ovat jossain: mökillä, lomamatkalla tai töissä. En toki ihan kaikkien taloyhtiön ihmisten liikkeitä tiedä :D.

Kovasti tuo ipanuus jo saunakassia pakkaa: on pefletti, saippua, pyyhe ja pikkarit. Ja smurffilimsa!

Vierailija
25/34 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesti herätkää ihmiset, nykyään ei voi olla liian varovainen. pedofiilit on yleensä just puolituttuja tai sukua johon luotataan. t.joka tietää mistä puhuu:(

Miten niin nykyään? Onko lapsiin sekaantuminen jotenkin lisääntynyt "nykyään" vai mitä tarkoitat??

Vierailija
26/34 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne sukulaisetkin pedofiileja voisi olla, joten ei se ole mitenkään miinus naapurille, ettei ole sukulainen. Itse tiedät ja tunnet sen ihmisen parhaiten. Jos hän kuitenkin saunoo pojan kanssa muutenkin samaan aikaan miesten saunavuoroilla, niin miksei voisi nytkin päästää? Vai uskotko, että nyt kun menevät kaksin, niin naapuri raiskaisi poikasi heti? Vähän vainoharhaiselta vaikuttaa. Mutta tosiaan, itsepä naapurisi tiedät.

Totta kai päästän pojan miesten vuorolla saunaan. Kiva, että siellä on päältäkatsoja :). Mielenkiintoinen dilemma tuo, että ihan kaikkea pitäisi pelätä.

Vierailija
27/34 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajotkaa :).

Vierailija
28/34 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajoa itse vaan jos naapuri onkin pedo

Vierailija
29/34 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nykyään niistä ehkä tiedetään enemmän kun jatkuvasti uutisoidaan lasten hyväksikäytöstä ja tuntuu senkin takia että on nykyään niin paljon sitä. mutta on sekin fakta että mitä enemmän moraali rapistuu niin ongelma lisääntyy entisestään. monilta tuntuu kadonneen kaikki hillikkeet.

Vierailija
30/34 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naisten vuoro on 19 - 20.30, miehet 20.30-22.00."

Nythän ei ole naisten vuoroja kun "kaikki saunovat naiset on muualla"? Eikös se "vieras mies" jo mennyt saunaan, vai montako tuntia meinaa saunaa kuudesta pitää vielä lämpimänä?

Jos ei ole lapsi ennen saunonut miehen kanssa tai muuten eivät ole kahdestaan kovin tuttuj niin en laittaisi. Jos sua epäillyttää niin toimi sen mukaan.

Vierailija
31/34 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse epäilit aluksi ja kun muut oli samaa mieltä olet sitten heitä vastaan?

Itse olet vain yksin vastuussa koko saunajutusta. Asia koskettaa sinua, ei se meille oikeasti kuulu ja vaikka neuvomme niin ei me oteta mitään vastuuta lapsestasi.

Vierailija
32/34 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tosin olen hyväksikäytetty eikä mielipiteeni ole kovin puolueeton..

Vierailija
33/34 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä poika voisi saunoa, jos ei miesten vuorolla? Kuusivuotias alkaa olla liian vanha naisten saunavuorolle, jossa varmaan on myös samanikäisiä tyttöjä. Ainakaan kouluikäisiä ei ole tapana laittaa sekasaunaan.

Vierailija
34/34 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajotkaa :).

Vielä saunomassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä