Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä miestäni vaivaa?

Vierailija
21.07.2012 |

Hän on ollut viimeaikoina etäinen ja kylmä. Hän viettää paljon aikaansa puhelimen äärellä, ja hän ei enää jaksa innostua oikeastaan mistään.

Seksielämämme on normaalisti ollut tasaista hyvää, 1-3krt/vk. Olemme molemmat olleet ainakin näennäisesti tyytyväisiä. Nyt kerrat ovat tippuneet kertaan kuukaudessa. Mieheni ei enää koskaan tee aloitetta, enkä minäkään oikeastaan enää jaksa lukuisten torjuntojen jälkeen.

Lapsia meillä on kaksi, ja heidän kanssa mies jaksaa touhuta kohtalaisesti, ei kuitenkaan samaan tapaan kuin ennen. Lapsetkin ovat kysyneet miksi isi on hassu ym.

Olen yrittänyt kaikkea - olen ostanut uusia alusvaatteita, käynyt kampaamossa, yrittänyt muutenkin pitää itsestäni huolta. Olen huomioinut miestäni, ostanut lahjoja (joita muuten itse en ole saanut moneen vuoteen!), laittanut kestoripset ja näyttää muutoinkin nuoremalta ja freesimmältä (olen 29v). Tähän mies on vastannut hekottelulla.

Muutenkin ihmetyttää mieheni suhtautuminen minuun. Jos yritän puhua hänen kanssaa, hän vastaa yhdellä sanalla ja nauraa päälle. Hän ei koske minua juuri lainkaan. Hän oli ennen aktiivinen ja liikunnallinen, nyt hän istuu voileivän kanssa sohvalla ja tuijottelee nauraen ympäriinsä.

Joskus hän tulee pomppimaan päälleni ja tekee pilaa kustannuksellani. Lapsista se on tosi hauskaa, mutta minusta ei ole kivaa että hänen ainoa huomionosoitus on tyyliin "voisikko tehä leivän ja tuua samalla sen jäätelöpurkin minkä ostin". Mistä lähtien meillä edes on syöty jäätelöä? Lapsille hän ei anna lainkaan jäätelöä.

En edes liioittele kun sanon että mies saattaa ostaa 5kg karkkia yhdeksi illaksi ja mussuttaa ne sohvalla katsoen samaa elokuvaa kymmennen kerran. Eräänä iltana tullessani töistä mies istui sohvalla jonkun uuden kaverinsa kanssa joka ei tahtonut päästä koko sohvalta ylös. Lapset katsovat heidän kanssaan K-15 leffaa! Ja lapset molemmat alle 10v! Miehen kaveri söi suunnilleen koko jääkaapin tyhjäksi, ja valitteli kissa-allergiaansa (sikäli outoa että meillä on koira).

Mitä teen miehen kanssa? Nytkin hän nauraa kovaäänisesti olohuoneessa enkä edes tiedä mille! Hän on viimeiset 20min tavoitellut kaukosäädintä.

Vaikka mies ei oikeastaan ole mitään väärää sinäänsä tehnyt (laiskistunut vain) niin silti tuntuu että jokin on väärin.

Onko ero ainoa vaihtoehto? Kiitos jos joku jaksoi lukea.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä vaikuta ihan psyykkisesti terveeltä...en minä ainakaan jaksaisi varmaan.

Ootko kysyny suoraan miksi on tuollaiseksi muuttunut ja mitä vastaa?

Vierailija
2/11 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se riitä, että käy kammpaajalla ja ostelee uusia alusvaatteita......

voi luoja näitä provoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sairastunut psyykkisesti. Hoitoonhan se pitäisi ohjata.

Vierailija
4/11 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se niitä poikia naurattaa.

Vierailija
5/11 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mun mies on kyllä aina ollu selvä että ei se kyllä missään tripeillä ole!

Mihin läääkäriin mun kannattaa ottaa yhteyttä?

-ap

Vierailija
6/11 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mun mies on kyllä aina ollu selvä että ei se kyllä missään tripeillä ole!

Mihin läääkäriin mun kannattaa ottaa yhteyttä?

-ap

Vierailija
7/11 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten kanssa pois kotoa etkä palaa ennen kuin on käynyt lääkärissä, jos on silloinkaan järkevää

Vierailija
8/11 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on itse päihdehuollossa töissä! Ja me ollaan muutenkin lähdössä lasten kanssa lomalle, mies ei jaksanut lähteä mökkeilemään niin lähdin sitten lasten kanssa.

-ap

Vierailija
9/11 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin ylemmät,ei tervettä..

Vierailija
10/11 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttekö yhdessä perheen kanssa kyläilemässä tai tapaamassa ystäviänne kodin ulkopuolella? Miten mies käyttäytyy näissä tilanteissa?

Vierailija
11/11 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakohtaisesta kokemuksesta voin kertoa etta masennus saattaa kanavoitua ulospain erittain moninaisena hairiokayttaytymisena. Itse yritin aikoinani peitella pahaa oloa ja tyhjyytta seka voimattomuutta juurikin hopottelemalla, syomalla, elokuvilla. Yks masennuksen merkkeja on myos tilannetajun ja syy/seuraussuhteiden ymmartamisen vakava heikkeneminen aikaisemmin rationaalisella persoonalla. Viime kesana yks tyokaveri vaihtoi hiippakuntaa oman kaden kautta. Vasta myohemmin kuultiin kaverin sukulaisten kautta etta mies oli ollut vuosia masentunut. Ei todellakaan nakynyt ulospain melankoliaa tuosta sosiaalisesta ja mukavasta veikkosesta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä