laihtunut kaveri rehvastelee
kaveri laihtui 28kg vuodessa. on nyt hoikka, urheilullinen ja saa huomiota mieheiltä kun aikaisemmin ei kukaan katsellut. olen jotenkin kyllästynyt kuuntelemaan sitä kuinka on laihtunut. Kertoo sitä lähes joka päivä "aika saavutus laihtua 28kg!" jne.
Tiedän sen, olen onnitellut ja olen onnellinen hänen puolestaan ja yhdessä ollaan katseltu vanhoja valokuvia ja päivitelty ym. mutta nyt melkein vuosi tuosta laihiksesta niin en jaksa jatkuvasti kuunnella.
Samoin aina jaksaa yksityiskohtaisesti kertoa miehistään, ketä tapasi baarissa, missä mennään, ja kertoo kaiken siihen tyyliin että kaikki miehet haluu mua mutta en osaa päättää kenet otan. "no nyt tänään jätin sen ja aloin olee tän tyypin kanssa" jne. Ja kertoo samaa tarinaa monta päivää.
Itse kamppailen muutaman liikakilon kanssa. tai oikeastaan olen normaalipainoinen mutta olen lihonnut pari kiloa jotka haluan tiputtaa ja hän tietää sen. Kertoo kuinka hänellä on aina nälkä, voi syödä mitä tahtoo ja jos kuntoilisi ja söisi kuin minä niin olisi luuranko.
Kiva että on energinen ja tyytyväinen elämäänsä mutta jotenkin on mennyt nyt yli tuo sepustus..
Kommentit (4)
yli hilseen jos vielä vuodenkin päästä jaksaa rehvastella. Muutenkaan en ymmärrä niitä, jotka jatkuvasti jaksavat hehkuttaa sitä (joo eiköhän kaikki nää sanomattakin) miten laihtunut, saatikkaan sitä kun jotkut rupeavat vielä moittimaan pulleampia ja vahtaavat sitä mitä toiset syö ja ostaa kaupasta ym. Taitaa ne vähäisemmätkin aivonrippeet kadota kilojen myötä. Haisee niin pahalle jatkuva itsekehu.
on niin paljon helpompaa. Iloitse aidosti kaverisi saavutuksesta ja muista kehua häntä, niin saatat saada itsekin onnistumisen tunteita ja laihtuakin.
alapää on niin tiukka synnytyksen jälkeen. Vaivaannuin aina näistä ja yritin vaihtaa puheenaihetta.
En ymmärrä, mikä tuollaisia ihmisiä vaivaa - ehkä tahtovat vaan puhua itsestään keinolla millä hyvänsä.
tämän liian vakavasti?