Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Onko tänään joku " älä osta mitään" päivä?
25.11.2005 |
Kuinka moni meinaa toteuttaa sen? Tänäänhän on myös lapsilisäpäivä.. ;)
Kommentit (5)
Tänään on viikonlopun ruokaostospäivä ja paljon muutakin pitäis hakea kaupoista... veikkaanpa, etten ole siellä yksin ;D
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Käymme aina perjantaisin ruokakaupassa, eikä tämä päivä tee poikkeusta. Meillä on kyllä ollut useampikin " älä osta mitään" -päivä tällä viikolla.