Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kuolema tarkoittaa unissa?

Vierailija
21.07.2012 |

Olen nyt monena yönä viikon sisään nähnyt unia, missä joku kuolee. Joko ihan tuntematon tai puolituttu. Viimeyönä lapseni kaveri.Pelottavaa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä alitajuntasi käsittelee nyt kuolemaa.

Vierailija
2/18 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutta alkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa.

Ite näin muutama vuosis sitten mellkein vuolen vuoden ajan joka yö erilaisia variaatioita unista joissa kaikkien lopputulos oli oma kuolemani.

no, olinki silloin pahasti masentunut.

mutta en usko että unet tarkoittaa muuta kuin sitä et alitajunta sekottelee viimeaikojen tapahtumia ja ajatuksia päässäsi.

Vierailija
4/18 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin SINÄ uskot?

Vierailija
5/18 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella unet eivät ennusta?

Mihin SINÄ uskot?

Joskus voi nähdä unen joka ns. ennustaa, mutta terveellä järjelläkin on voinut päästä samaan lopputulokseen.

Joten lopeta tuo ihmisten päiden sekoittaminen heti.

Vierailija
6/18 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella unet eivät ennusta?

Mihin SINÄ uskot?

Joskus voi nähdä unen joka ns. ennustaa, mutta terveellä järjelläkin on voinut päästä samaan lopputulokseen.

Joten lopeta tuo ihmisten päiden sekoittaminen heti.

Uskotko jumalaan? Jeesukseen? Ei oel mitään pään sekoittamista pohdiskella mikä on totta ja tutustua henkisyyteen muutenkin kuin kristinuskon kautta.

Vierailija
7/18 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt kanssa kuolema unia paljon ja yksi ainoastaan niistä kuoli.. Sekin ihan eritavalla kun unessani.

Mitä ressaantuneempi olen niin sitä enemmän näen unia, sellaisia sekavia ankeita unia.

Vierailija
8/18 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa kertonut kuinka taas kävi unet toteen. Ja varoittelee jos näkee "painajaisia" lapsenlapsistaan.

Vierailija
9/18 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin oisin siin tapaukses varmasti kuollu :D oon nähny varmasti jo satoja unia joissa mut on ammuttu, tukehdutettu, hirtetty, huumattu, poltettu pudotettu korkeelta ja ties mitä, kuolikaaksi.

tosin uskon kyllä et joillain ihmisillä on kyky "ennustaa" unista. saavat jonkinlaisia kutinoita tulevasta, mut siihenki varmasti on joku järjellinen selitys, jota ei vaan ole vielä keksitty.

ja toi noin herkän aistimisen kyky on tosi harvalla.

joten käytännössä voi sanoa että unista ei voi ennustaas eli niiden takia ei pidä pelätä että kuolee.

t. 4

Vierailija
10/18 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin oisin siin tapaukses varmasti kuollu :D oon nähny varmasti jo satoja unia joissa mut on ammuttu, tukehdutettu, hirtetty, huumattu, poltettu pudotettu korkeelta ja ties mitä, kuolikaaksi.

tosin uskon kyllä et joillain ihmisillä on kyky "ennustaa" unista. saavat jonkinlaisia kutinoita tulevasta, mut siihenki varmasti on joku järjellinen selitys, jota ei vaan ole vielä keksitty.

ja toi noin herkän aistimisen kyky on tosi harvalla.

joten käytännössä voi sanoa että unista ei voi ennustaas eli niiden takia ei pidä pelätä että kuolee.

t. 4

eli jos näkee kuoleman unessa, se EI ennusta kuolemaa vaan jotain vanhan loppumista ja uuden alkua. Hammasunet taas ennustavat kuolemaa, rahaongelmia jne.

Vierailija
11/18 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos näkee kuoleman unessa, se EI ennusta kuolemaa vaan jotain vanhan loppumista ja uuden alkua. Hammasunet taas ennustavat kuolemaa, rahaongelmia jne.

Vierailija
12/18 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tarpeeksi monta kertaa uni kertoo etukäteen tulevaa niin alkaa väkisinkin uskoa. Ihan oikeastiko joku uskoo jumaliin? Ihan sama eli uskon asia.

Vierailija
13/18 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mulla mitään uutta ei ole unien jälkeen tapahtunut koskaan :D ja samat vanhat jotut pysyny elämässä...

t. 4

Vierailija
14/18 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mulla mitään uutta ei ole unien jälkeen tapahtunut koskaan :D ja samat vanhat jotut pysyny elämässä...

t. 4

Vierailija
15/18 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten jollain tasolla nyt käsittelet luopumista, tai juuri kuolemaa.

Unien avulla ihminen valmistautuu myös tuleviin tapahtumiin.

Vierailija
16/18 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka siinä unessa kuolee.

Vierailija
17/18 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pelottaa sillä olen nähnyt jo 4 unta joissa jokaisessa on kuollut yksi perheenijäsen. Keväällä 2014 näin unta jossa äitini puukotettiin. Toisessa unessa jonka keväällä näin, kuoli isäni tulipalossa. Muutama yö sitten näin taas unia, nyt kuoli 4-vuotias pikkuveljeni, ja toisessa unessa kuoli äitini jälleen kerran puukotukseen.

Minua pelottaa että nämä ovat enneunia.
En haluaisi nukahtaa, sillä pelkään näkeväni lisää unia! Minua ahdistaa ja pelottaa! Olen vasta 14-vuotias...mistä apua?

Vierailija
18/18 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut näkevät enneunia. Suurin osa unista on kuitenkin järjestelyunia, joissa alitajunta laittaa päivän tapahtumia ja ajatuksia järjestykseen. Yleensä unella on piilomerkityksiä eli esimerkiksi kuolemasta unta näkeminen ei tarkoita, että joku kuolee. Kuolema saattaa tarkoittaa jotain sellaista, että haluat, että joku asia loppuu täysin tai että sitä asiaa ei enää ole. Ehkäpä kuolemassa on juuri uuden mahdollisuus. Paras selittäjä olet kuitenkin sinä itse. Miten on? Mitä asiaa tuolla kuolemaunella sinulle on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme