Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tissit

Vierailija
20.07.2012 |

Tietääkö täällä joku,joka ois imettäny useimpia muksuja noiden tissien "palautumisesta" jotakin...??Ku minulla edelleen todella kiinteät rinnat,kuppikoon juuri tarkistin lumigerien sivuilta..85F...eivät roiku yhtään,eivät riipu...??WTF???

Imetin lastani 2,8 vuotiaaksi,mut viimesen puoli vuotta oli yks imetys aamuisin,jota poika halusi pitää kiinni,mut lopulta mä lopetin sen sit...!Mut kiinnostaa tuo tieto,josko jollakulla on tuosta tissien "palautumisesta"....,vai onko ihan yksilöllistä..??

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen imettänyt 2, ja minulla raskauden ja imetyksen myötä kasvoi B-kupin tissit D-kuppikokoon. Eikä tosiaan roiku yhtään vaan ovat terhakat, monta kertaa paremman näköiset kuin ennen lapsia. Joillakin ihmisillä taas imetyksen jälkeen tissit "tyhjenee" niin että jää tyhjät riippuvat pussukat.

Vierailija
2/2 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen imettänyt 2, ja minulla raskauden ja imetyksen myötä kasvoi B-kupin tissit D-kuppikokoon. Eikä tosiaan roiku yhtään vaan ovat terhakat, monta kertaa paremman näköiset kuin ennen lapsia. Joillakin ihmisillä taas imetyksen jälkeen tissit "tyhjenee" niin että jää tyhjät riippuvat pussukat.

olla niitä "onnekkaita"...;)))!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi