Mitä muu perheesi tekee juuri nyt?
Kommentit (19)
Mies sohvalla juo olutta ja katsoo jotain leffaa.
Omasi?
Lapset nukkuu, mies kattaa pöytää. Aletaan syödä ihan kohta.
Ukko mököttää, kun en suostu olemaan nyrkin ja hellan välissä.
Kuopus vetää unta kuuppaan.
Teinit lukee luultavasti Akkareita.
Mies potee kesälenssua, on niiiiiiin kipee.
ja toinen vertailee koneellaan tossa vieressä kännyköitä.
Mies on toisella mantereella, en tieda mita puuhailee. Viimeksi kun puhuttiin puhelimessa oli juuri alkamassa juomaan teeta.
Mua alkoi kiinnostamaan tuo teidan kuvio :)
Mies kokoaa ATK-pöytää ja lapset (2v. ja 6v.) katsovat elokuvaa.
Saavat nyt poikkeuksellisesti valvoa hieman pidempään. Yleensä ovat punkan pohjalla tuossa yhdeksän kieppeillä.
18v pääsi klo 22.00 töistä ja pian kotona. 16v on harrastuksensa takia toisella puolen Suomea. Mies pakkaa ja minä siis roikun koneella. Niin ja nimellisesti laitan samalla iltapalaa työstä kotiutuvalle joka huomenna aamuvuoroon ylitöihin.
Olen ollut kotiäiti jo vuosia ja mies on tottunut siihen. Nyt ei enää hyväksy, että mä haluan jotain omaa. Tänään pyysin itselleni pari olutta ja siitä se sota lähti. Hän ei olisi halunnut, että mä juon ne. Älä ymmärrä väärin, osaan pitää pintani enkä alistu miehen kiukutteluun.:) Oikein odotan sitä päivää, kun menen töihin ja miehelläkin on vähän vastuuta kodista.
Olen ollut kotiäiti jo vuosia ja mies on tottunut siihen. Nyt ei enää hyväksy, että mä haluan jotain omaa. Tänään pyysin itselleni pari olutta ja siitä se sota lähti. Hän ei olisi halunnut, että mä juon ne. Älä ymmärrä väärin, osaan pitää pintani enkä alistu miehen kiukutteluun.:) Oikein odotan sitä päivää, kun menen töihin ja miehelläkin on vähän vastuuta kodista.
Alkuperainen kommentti vaan jatti niin paljon arvailujen varaan :)
-12
ja mies pelaa pleikkaa, kohta varmaan mennään sängyn pohjalle lukemaan.
Lapsukainen 1 v. nukkuu
Mies on tapaamassa ystäviään
Minun "vapaailtani" oli eilen
ja mies selailee Kauppalehteä tossa vieressä kommentoiden jokaista artikkelia ääneen. Huoh.
pienempi nukkuu ja isompi pelaa vielä nintendoa omassa huoneessaan.