Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

taikasieni loistava allergisille ja herkille!

Vierailija
20.07.2012 |

eli pakko jakaa tämä, meillä minä kärsin silloin tällöin nokkosrokosta ja muista iho-oireista. lapseni saa myös herkästi oireita hyvin miedoistakin pesuaineista jne jne

viimeksi lääkäri kehotti putsaamaan esim. wc lavuaarit ja pöntöt akron taikasienellä, siis ilman mitään puhdistusaineita. samoin putsaan myös tiskipöydän ja keraamisenlieden (johon olen vuosia turhaan käyttänyt siihen myytävää ainetta) ja tämä liesi tosiaan puhdistuu täysin ja helposti tuolla taikasienellä!

sitten pienimmän kylpyamme johon tuppaa öljystä jäämään rasvareunat, lähtee sienellä ja pelkällä vedellä puhtaaksi!

ja nyt kuukauden käytöllä minun sekä lapsen iho-oireet todella ovat selkeästi vähentyneet!!! siis kuinka hölmö sitä onkaan ollut, tullut kokeiltua kaikenmaailman voiteet ja lääkkeet ja vaikka yritän ostaa aina hajusteettomat ja kaikenmaailman sensitive tuotteet niin näin simppeliä, yksi sieni:-) tai siis lähinnä se että jätti aineet pois mutta silti saa paikat puhtaaksi :-)

lääkäri pisti miettimään kuinka paljon myrkkyjä sitäpäivittäin käyttääkään, eikä noista monista osaa enään ajatellakaan kuinka haitallisia ovatkaan.... ja k-raudasta löysin viime viikolla myös tuollaisen varrellisen pesimen joka on loistava juuri sen varren ansiosta!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tälläisiin merkkeihin törmänny. Vileda, swiffer, foxtel, akro, 3m....ainakin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla