---TAMMIMASUT, Marraskuun viimeinen perjantai---
Kommentit (23)
Ja pikkujouluja!!! Eikös se ole virallinen pikkujoulu viikonloppu? Meillä sitä vietellään rauhallisissa merkeissä miehen kanssa kotosalla. Olenkin painanut töitä ihan hullun lailla viime viikon -kuinkakohan pitkään tätä jaksaa?
Ihanaa kun me etelässäkin saatiin lunta! Vau minkä näköinen piha oli kun heräilin*.
Kiitos MeeriMaaria, kun lohduttelit minua tiistaina! Olisi pitänyt vaan aikaisemmin tulla tänne valittamaan, se kun heti helpotti. Olikos se Suffeli joka kyselikin, että tuleeko esitettyä neuvolassa reippaampaa? KYLLÄ. On se kumma, ystävät ja neuvolatäti kun vointia kyselee, vastaus on yleensä " hyvin menee" . Se on kai niiin, että täällä kun kaikki on samassa veneessä, niin tuntuu että ymmärretään mistä puhutaan. Täällä ne pahimmat vali-valit tulee purettua. Raskauden murheet kun tuntuu unohtuvan niin äkkiä. Ystävät, joilla on pieniä vauvoja, ja jotka raskausaikana kärsivät jos jonkinlaisista ongelmista muistelevat tätä aikaa nyt niin lämmöllä..." kyllä se raskausaika oli ihanaa, voi kun sais taas olla raskaana" ...jne. Onhan tämä IHANAA, mutta mulla on ainakin ollu huoliakin ihan riittämiin! En kyllä tiedä mihin näitä tunteita purkais jos ei tätä olis... KIITOS TAMMIMAMMAT KUN OOTTE OLEMASSA!!!
Kaikki pitäis edelleen olla hyvin, keskiviikkona neuvolaan -JEE! Masukas on samalla lailla hiljainen, liikelaskennat kyllä " menee läpi" . Maude, mites sinun masuvauvasi? (En ole tiistain jälkeen pinoja lukenut...) Oli " helpottavaa" kun löytyi kohtaloteveri! Minun ei ole onneksi tarvinnut rynnätä uudelleen polille, mutta esim. nyt olen seitsemältä heränyt, eikä nuppunen ole vielä liikkunut :(
Valoisaa 1. adventtia huomiselle(, jos tänne ei tule rynnättyä);
Eeviliina 31+2
p.s. Sain eilen kokea ekat liitoskivut. Eipä nuo vielä ihan kamalia olleet, mutta kyllä tunnen suurta myötätuntoa teitä kohtaan, jotka olette niistä koko raskausajan joutunu kärsimään!
Vasta eilenhän sinä masukin hiljaiselosta kerroit!!! ...Itse kun kirjoittelin viimeeksi alkuviikosta, niin en enään muistanut kummassa pinossa kirjoittelit...
;) Tämäkös on sitä raskauteen liittyvää hajamielisyyttä???
Eevi
HUOMENTA!
TÄÄLLÄ MYÖS YKSI AAMUNVIRKKU LA AAMUNA. TÄNÄÄN EI KYLLÄ NIIN AIKAISIN HERÄNNYT KUIN NORM,´VASTA 6.30 KUN NORM. ENNEN 5 NOUSEN YLÖS.
LAPSET SAIRASTANEET, TOISSA YÖ MENI 3 V KANS OLOHUONEEN LAZY BOYSSA NUKKUESSA(?) KUN HENKI OLI NIIN AHTAALLA, KURKUNPÄÄN TULEHDUS ON.
ET PITI MIETTIÄ MONEEN KERTAAN LÄHTEÄKÖ OYS:IIN SPIIRAAN TAAS VAI EI. VÄLILLÄ LÄÄKETTÄ, VÄLILLÄ IKKUNAN EDESSÄ KYLMÄÄ ILMAA JA TAAS TORKUTTIIN VÄHÄN AIKAA. TULIHAN SE AAMU JA PAREMPI PÄIVÄ.
MUUTTO MYÖS MEILLÄ MENEILLÄÄN,TÄNÄÄN PITÄIS EKA KUORMA LÄHTEÄ, PE 2.12 PITÄIS TALO OLLA TYHJÄ. OLISPA JO VIIKKO ETEENPÄIN...
MUUTEN JAKSAA, KUHAN EI LAPSET SAIRASTELIS PAHASTI JA ITE PYSYIS TERVEENÄ.
MUKAVAA JOULUN ODOTUSTA!