Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisestä jo näkee että poika on homo?

Vierailija
20.07.2012 |

Mun poikani tepastelee nytkin ylpeänä ympäri asuntoa. Eteisestä otti minun korkokengät, sisarensa hameen ja olalla minun käsilaukku. Ikä 3v.

Lempivärit on vaaleanpunainen ja punainen. Leikkii päiväkodissa sekä tyttöjen että poikien kanssa. Kotona leikkii molemmille sukupuolille tyypillisiä leikkejä. Leikeissä barbien ja nukkejen lisäksi autot ja pyssyt.

Pojasta huokuu kuitenkin feminiinisyys jollain tavalla jo nyt.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ihan normaalia joka kuuluu tohon ikään.

Vierailija
2/10 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jos yli 10 v käyttäytyy yhä samalla tavoin, voi miettiä lapsen seksuaalista suuntautumista uudelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on aika tasapuolisesti maskuliinisia ja feminiinisiä ominaisuuksia, ja olen myös seksuaaliselta suuntautumiseltani sukupuolen suhteen kaikkiruokainen. Elämänkumppanini sattuu olemaan vastakkaisen sukupuolen edustaja, mutta toisinkin olisi hyvin voinut käydä.

Turha näillä on päätään vaivata. Kukin on sellainen kuin on; omanlaisensa. Kyllä se selviää sitten aikanaan.

Vierailija
4/10 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikani tepastelee nytkin ylpeänä ympäri asuntoa. Eteisestä otti minun korkokengät, sisarensa hameen ja olalla minun käsilaukku. Ikä 3v.

Lempivärit on vaaleanpunainen ja punainen. Leikkii päiväkodissa sekä tyttöjen että poikien kanssa. Kotona leikkii molemmille sukupuolille tyypillisiä leikkejä. Leikeissä barbien ja nukkejen lisäksi autot ja pyssyt.

Anna pojan olla onnellinen rikkaasta persoonastaan ja mahdollisuudesta kokeilla kaikenlaisia rooleja tuossa iässä. Se kuuluu kehitykseen. Tiedän monia pikkupoikia, joiden lempiväri on vähän aikaa vaaleanpunainen, hoitelevat vauvanukkea ja haluavat hello kitty -repun.

Osasta homoja näkee ala-asteiässä että ovat homoja, osasta vasta nuorena aikuisena.

Vierailija
5/10 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-vuotias ihailee jo äitiään täysin siemauksin. meillä 3v veteli mun korkkareissa, suoristusraudan johto kieputettuna ympärilleen. en ollut huolissani.

nyt 6-vuotiaana lempivärit on vaalean liila ja vaaleanpunainen, mutta urheilulajeista suosikki on nyrkkeily.

jos on homo, niin sitten on. kunhan on terve, onnellinen ja sinut itsensä kanssa.

Vierailija
6/10 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2012 klo 18:05"]

[/quote]

Vierailija
7/10 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homous on vahva hänessä.

Vierailija
8/10 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homous on vahva hänessä.

Vierailija
9/10 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinuri siitä tulee.

Hassua ajatella mitä ajattelee äiti, joka av palstalla asettaa miehille ominaisuusvaatimuksia maan ja taivaan väliltä, onkin tuollaisen friikin äiti. Onko anaaliseksi ok, onko miehekäs jne ??

Vierailija
10/10 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2012 klo 18:08"]

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi