Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aidillani on vahan yli parikymppinen tytto ystavana jonka kanssa viettaa aikaa

Vierailija
10.06.2008 |

melkein paivittain. Asun itse ulkomailla ja olisi halunnut tulla kaymaan meilla kun on juuri nyt lomalla, muttei sitten viitsinyt koska tuo ystavansa ei saanut lomaa. Ennen on kylla matkustellut innoissaan yksinkin, ei ole ujo tyyppi. Nyt on sitten lomansa ajaksi kehittaneet kaikkea kivaa kotikaupungissa ja esim. tanaan kayvat shoppailureissulla naapurikaupungissa. Tuo tytto kutsuu aitiani leikkisasti "sijaisaidiksi" ja aitini sanoo kuin olisi hanen tytar. Siskoni asuu aitini lahella, ja tuntee myos taman aitini ystavan. Sanoo hanen olevan ihan mukava, mutta viettaa kylla tosi tiiviisti aikaa aitini kanssa.

Onko muilla ollut suuren ikaeron ystavia? Tuntuuko se sitten vahan kuin sijaisaidilta vai kuinka? Itsellani ei ole ollut aitini ikaisia laheisia ystavia, joten silla kyselen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan ajatellut häntä sijaisäitinä, vaan ihan hyvänä ystävänä (ikäeroa 18 vuotta). Ystävyys kesti parikymmentä vuotta aina siihen asti, kun ystäväni kuoli syöpään pari vuotta sitten.

Nyt itselläni on parikymmentä vuotta nuorempi ystävä, enkä koe olevani millään lailla äidin asemasassa hänelle. En usko, että ikäerolla on suurta merkitystä ystävyydessä.

Vierailija
2/6 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on noin tiivis ystävyys että ei voi oman lapsensa perhettä lähteä katsomaan jos ystävä ei pääse mukaan...? Onko tuossa mukana jotain, tällä ystävällä jotain pahempia ongelmia ja äitisi on hänelle jonkinlainen tuki joka pitää hänet pystyssä tms., tai onko kyse jostain romanttisemmasta ystävyyden lajista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aitinsa ei saa aikaseksi esim. mesella olla ettei tietokone kulu!! Etta ei siis nain ollen juttele tyttonsa kanss niin paljon kuin voisi, asuu tosin vain 40km paassa lapsestaan. En tod. usko mitaan romanttista olevan, aitini on isani kanssa onnellisesti naimisissa. Ikaeroa heilla on noin 32v.

ap

Vierailija
4/6 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan viikottain yhteydessä ja hänellä on myös 34v. nuorempi ysätävä.

Hän on Persoona ja eirttäin älykäs, ihana, sosiaalinen ihminen.

lähes kaikki ysäväni ovat joko minua nuorempia tai vanhempia.

Vierailija
5/6 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tiedän jokseenkin miltä susta tuntuu, mun isä käy joka päivä eräässä kahvilassa jossa myyjänä on kakskymppinen pikkulikka josta faija sitten puhuu joka päivä kuinka "likka sitä likka tätä"..

Niiden suhteessa ei ole mitään "sellasta", mutta välillä todella vituttaa tää "LIKKA" kun faijalla ei kuitenkaan ole kuin yksi tytär, eli minä.. Ja kun mua ei vois vähempää kiinnostaa mitä likka on tehnyt tai jättänyt tekemättä.

Vierailija
6/6 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en sitä ihmeemmin kummastele. Näillä on yhteiset mielenkiinnonkohteet kuten käsityöt, ruoanlaitto yms. jotka taas minua ei liiemmin innosta.

Mitä vanhemmaksi tulee sitä vähemmän ikä merkitsee ystävyyssuhteissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi