Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksi av-iskä esillä näköjään YLE:n sivuilla

Vierailija
20.07.2012 |

"Eräänä päivänä selaillessani Vauva-lehden keskustelufoorumia huomasin ketjun, jossa muuan äiti oli erittäin huolestunut 11-vuotiaan poikansa innostuksesta ruotsalaiseen Minecraft-peliin. Vaikka huoli liittyi enemmänkin mukulan liialliseen ajankäyttöön tietokoneen parissa, sain jälleen huomata, että minulla on samanlaisia intressejä kuin 11-vuotiailla.

Itse välttelin tietoisesti Minecraftia aina siihen saakka, kunnes peli tuli muutama kuukausi sitten saataville konsolipuolelle. Välttelin, koska aikuisena minulla ei pitäisi olla liiemmin aikaa pelata konsolipelejä kahdeksaa tuntia illassa. Peliin lopulta langettuani sain kuitenkin huomata, että idealtaan tämä varsin järjetön ja käytännössä Lego-palikoista koostuva Minecraft aiheuttaa syvällistä riippuvuutta heti ensimmäisten pelituntien jälkeen, ihan myös näin aikuiselle miehelle."

http://yle.fi/uutiset/arttu_silvast_koska_pitaa_lopettaa_legojen_rakent…

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terolla on paatosta asioista joista ei tiedä yhtään mitään. Tuo tietää ja on innostunut siitä mistä selittää. Tero nauttii esillä olemisesta, tuo on kiinnostunut selvästi vain asiasta.

Enkä minkään ole tero tai tuo mikä Arttu olikaan.

Vierailija
2/2 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa viihtyä täällä enemmänkin.

Liekö koukuttunut yhtä paljon kuin peleihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla