Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kakkasitteko synnytyksessä?

Vierailija
20.07.2012 |

Oma synnytys edessä ja nyt alkoi jänskättämään että uskaltaako sen miehen ottaa mukaan sinne saliin..

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräruiskeesta huolimatta. Tai siis silloin se oli sellaista ruskeaa, vedensekaista liejua...

Vierailija
22/25 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ainakaanhuomattu, kysyin myöhemmin mieheltä. sisko kertaoi että aikoinaan oli tuuletettu huone kun se oli synnytämässä!

mut mua ei ainakaan vähempää silloin kiinnstanut. kannattaa muistaa käydä pissalla säännöllisesti, sekin voi haitata ponnistamista tms.

ilman miestä olisi ollut kamalaa olla siellä. näin meillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempi kätilö puhui minut ympäri peräruiskeeseen. Vettä pumpattiin sisään, mutta juuri mitään ei tullut ulos ennen kuin vauvan mukana. Se vauva kai painoi paikkoja jotenkin hankalasti. Hirveä olo ja hirveät kurat... Ei koskaan enää.

annettiin ennen aina ennen synnytystä, ettei tarvi kakoissa pyöriä

Vierailija
24/25 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mieskin oli mukana eikä ole tähän päivään mennessä maininnut mulle tosta kakkaamisesta. siinä on nimittäin jotain muutakin mielenkiintoista, kuten oman lapsen syntymä :)

Vierailija
25/25 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin ponnistavani vauvaa ja kysyin että joko se pää tuli. Kätilö vaan totes rauhallisesti että se oli vaan kakkaa. Ihmettelin mistä sitä oikein riittää kun olin istunu pöntöllä jo monta kertaa ja joutunu vetään vessan välillä kesken istunnon kun kakkaa vaan tuli. En ehtinyt saada peräruisketta sairaalassa. Pari tuntia supistusten alusta meni sairaalaan pääsyyn. Tämä siis tokalla kerralla. Ekalla sain ruiskeen mutta tippaletku sai pissattaan niin taisin pissata alleni... Eli et sä ap mitään tajuu siinä synnytyksessä. Alusliinoja vaihdellaan kun tihkuu lapsivettäkin koko ajan. Siellä ne sun muutkin eritteet menee samalla.