eikö sua nolota kysyä kaveriltasi joka toinen viikko: joko odotat?
siis kun kaveri ei itse ota aihetta ikinä itse esille ja vastaa vaan ei, ehkä joskus sitten tms?
mikä pointti sulla on?!
ja muuten ei ole mikään best f.
Kommentit (6)
sille itellä on jo 4 lasta ja kaikilla vuosi ikäeroa.. pienin jotain 1v nyt
oletko itse tälläinen kyselijä vai "uhri"? jos joku voisi valaista ap:ta. alkaa oikeesti ärsyttää. paitsi nyt se loppuu kun jo odotan ja olen jutun pitänyt omana asianani 4kk =)
eikö muille tapahdu tälläistä "painostusta"?
on tällanen työkaveri. Kyselee kaikilta ja haluaa pohdiskella muiden kanssa, josko joku jo odottaisi. Mittailee katseellaan vatsoja ja panee heti merkille, jos joku on lihonut. Olen ajatellut, että tykkää juoruilusta. Onhan se ärsyttävää, mutta kun tyypin jo tietää, niin lähinnä naurattaa.
on tällanen työkaveri. Kyselee kaikilta ja haluaa pohdiskella muiden kanssa, josko joku jo odottaisi. Mittailee katseellaan vatsoja ja panee heti merkille, jos joku on lihonut. Olen ajatellut, että tykkää juoruilusta. Onhan se ärsyttävää, mutta kun tyypin jo tietää, niin lähinnä naurattaa.
Aikani se ärsytti, sitten annoin takaisin. Ihan vaan leikilläni sopivassa tilaisuudessa kysyin, että jokos teille pian tulee iltatähti. Jatkoin sitä samaa "leikkiä" vielä jonkin aikaa, että alkoi jo tuntea tukalaksi olonsa. Sen jälkeen on muuten rauhoittunut, ehkä tajus?
se että kaverini on kysynyt tätä jo vuoden päivät, eli olen ollut jopa laiha välillä. nyt vatsa alkaa paljastamaan. samoin tämä henkilö pohtii toisten joko odotuksia. miksi?! no kohta se varmaan itse taas odottaa.
ap
näin ahdistavaa kaveria? nyt se kysyi jo muiltakin kavereilta että odotanko mä...?!