sisaren tyttären yo-juhlat
Sisareni otti nokkiinsa kun en päässyt juhlistamaan siskon tytön ylioppilaaksi pääsyä 700km:n päähän. Oliko huonoa käytöstä jättäytyä pois? Kyseessä ennen kaikkea taloudellinen tilanteeni ja matka. Lahjan laitoin postiin. Syyllistää kovin, ja syyllinen on olo.
Kommentit (11)
ei tuossa ole silti mitään huonoa käytöstä sun puolelta, häneltä kyllä.
silti hankala päästä nyt entisiin väleihin...Miten voisin siskoa lähestyä ja pyydellä anteeksi etten päässyt. En löydä enää sanoja
vaikka anteeksiannotkin olis suoritettu ja hyväksytty. Yritä kertaalleen vielä, ja sitten luovuta.
että on lukiossa? Kolme vuotta aikaa säästää.
Kyllä minä oletan että siskoni tulee tyttäreni lakkiaisiin. Pätevä este olisi sairastuminen. Olemme siskon kanssa todella läheisiä. Täti on tärkeä tyttärelleni ja myös päinvastoin.
Veljestäni en tiedä tuleeko, ollaan todella vähän tekemisissä. Toivon että tulee.
Kyllä minä oletan että siskoni tulee tyttäreni lakkiaisiin. Pätevä este olisi sairastuminen. Olemme siskon kanssa todella läheisiä. Täti on tärkeä tyttärelleni ja myös päinvastoin.
Veljestäni en tiedä tuleeko, ollaan todella vähän tekemisissä. Toivon että tulee.
Ei munkaan sisko varmaan tule meidän lasten lakkiaisiin enkä minä hänen lastensa. Välimatka 600km. Sisko ei kutsunut mua lastensa ristäisiinkään "koska en varmaan pääse tulemaan"
tiedän tasan tarkkaa milloin on veljen tyttöjen syntymäpäivät, hyvissä ajoin tiedetään milloin pääsee ripille ja ei toi ylppärikään ole kovin vaikea laskea.
Itse ostin rippilahjan vuotta aikaisemmin kirppikseltä, kun tuli vastaan juuri se Kalevala Koru, jonka halusi.Hyvissä ajoin kysyin minkä haluaa ja seuraavalla viikolla bongasin korun kirppikseltä, säästin 50 euroa.
Jos tietty yllättäen rahat ovat menneet, sille ei voi mitään, mutta uskon että siinä tapauksessa olet siskoosi ottanut etukäteen yhteyttä ja ilmoittanut miten on päässyt käymään.
Tai teitkö todellakin oharit, et ilmoittanut ettet tule ? Silloin olet kyllä tosi juntti !
välimatka on tosi pitkä ja rahat tiukilla jatkuvasti. tosi paha mieli nyt jälkeen päin, en ymmärtänyt että niin tärkeä juttu. Juntiksi ja tyhmäksi itseni tunnen, ei epäilystäkään! Toivottavasti edes kortti ja paketti ehtii ajoissa... ap
välimatka on tosi pitkä ja rahat tiukilla jatkuvasti. tosi paha mieli nyt jälkeen päin, en ymmärtänyt että niin tärkeä juttu. Juntiksi ja tyhmäksi itseni tunnen, ei epäilystäkään! Toivottavasti edes kortti ja paketti ehtii ajoissa... ap
Jos tarkoitat, että paketti EHTI (imperfekti), niin ettekö ole sen jälkeen keskustelleet?
Siskosi puolelta syyllistäminen kyllä on.