Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä lähtöaika näistä paras kaukolennolle?? Kokemuksia?

Vierailija
20.07.2012 |

Lennot lähtisi klo 14.25, 18.50 ja 21.15

Oletan että tuo 21.15 kaikkein huonoin..meillä ainakin olisi tuskaa se koko päivän odottelu kotona ja lapset (11v ja 9v)jo väsyneitäkin tuossa vaiheessa..lentoaika on 11h.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olennaistahan on yrittää saada kiinni kohdepaikan luonnollisesta rytmistä. Tällöin oikein ajoitettu uni on tärkeä asia.

Vierailija
2/11 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos osaa nukkua lentokoneessa niin yölento on paras.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasiaan tai jenkkeihin niin lento on lähtenyt klo 21-23. Tämä on mielestäni hyvä, koska kentälle mennään kuitenkin pari tuntia ennen, siellä voitte kierrellä. Koneessa tarjotaan syötävää ja sitten valot sammutetaan ja voi käydä nukkumaan :) eli tämän takia aika menee nopeasti(jos koneessa pystyy nukkumaan)niskatyynyt kaikille mukaan.

Vierailija
4/11 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseiset lennot on perillä paikallista aikaa, ei pelkästään lähtöaika. Mä suosin myös yölentoja, menee lento mukavammin kun nukkuu koneessa.

Vierailija
5/11 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lennot lähtisi klo 14.25, 18.50 ja 21.15 Oletan että tuo 21.15 kaikkein huonoin..meillä ainakin olisi tuskaa se koko päivän odottelu kotona ja lapset (11v ja 9v)jo väsyneitäkin tuossa vaiheessa..lentoaika on 11h.

Mun mielestä 21.15 on ehdottomasti paras. ja me matkustetaan viisivuotiaan kanssa... Meille on sopinut jopa myöhemmät lennot (esim klo 23 lähtevät), koska lapsi nukahtaa taatusti silloin koneessa heti. Ja nukkuu hyvinkin n 8 - 9 h lennosta.

Ei kai noin isot lapset nyt yhdeksältä kovin väsyneitä ole?

Vierailija
6/11 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollisimman myöhäinen lähtöaika.

Vierailija
7/11 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lennot lähtisi klo 14.25, 18.50 ja 21.15 Oletan että tuo 21.15 kaikkein huonoin..meillä ainakin olisi tuskaa se koko päivän odottelu kotona ja lapset (11v ja 9v)jo väsyneitäkin tuossa vaiheessa..lentoaika on 11h.

Mun mielestä 21.15 on ehdottomasti paras. ja me matkustetaan viisivuotiaan kanssa... Meille on sopinut jopa myöhemmät lennot (esim klo 23 lähtevät), koska lapsi nukahtaa taatusti silloin koneessa heti. Ja nukkuu hyvinkin n 8 - 9 h lennosta.

Riippuu lennättekö itään vain länteen. Itään mennessä tuo 21:15 on ehdottomasti paras. Olette kohteessa perillä alkuiltapäivästä ja lapsen rytmi pistää nukkumaan koneessa ainakin jonkin verran. Perillä ei kuitenkaan tarvitse mennä suoraan nukkumaan eikä myöskään valvoa väkisin ylipitkää päivää.

Länteen mennessä taas tuo 14:15 on parempi, koska 21:15 on myöhään illalla perillä ja jenkeissä lisää maahantulotarkastusten pitkät jonot, laukun odottamisen ja siirtymiset niin voi olla tuskaa väsyneen lapsen kanssa.

Vierailija
8/11 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkuessa eikä aikaerorasitusta tule lainkaan. Päivällä jos lähtee on perillä paikallista aikaa aamulla jolloin tulee valvottua 1,5 vuorokautta putkeen ja tasoittuminen on hankalampaa.

Vietätte ihan normaalin päivän kotona ja sitten reissuun, miksi pitäisi jännittää koko päivän?

t 4:n äiti

Vierailija
9/11 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin ehtii koneessa olla hetken ennenkuin uni alkaa painaa ja koko päivä ei mene odottelussa, kentällä pitää kuitenkin olla jo klo17 aikaan

Vierailija
10/11 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykkää yölennoista koska en osaa nukkua lentsikassa. Jos nukkuminen onnistuu niin on hyvä aika. Itse olen sitten puolikuollut kohteessa.

Vierailija
11/11 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lennättekö itään vain länteen. Itään mennessä tuo 21:15 on ehdottomasti paras. Olette kohteessa perillä alkuiltapäivästä ja lapsen rytmi pistää nukkumaan koneessa ainakin jonkin verran. Perillä ei kuitenkaan tarvitse mennä suoraan nukkumaan eikä myöskään valvoa väkisin ylipitkää päivää.

Länteen mennessä taas tuo 14:15 on parempi, koska 21:15 on myöhään illalla perillä ja jenkeissä lisää maahantulotarkastusten pitkät jonot, laukun odottamisen ja siirtymiset niin voi olla tuskaa väsyneen lapsen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän