Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvokaa, millaisen vaatetuksen otan mukaan tällaiseen reissuun

Vierailija
19.07.2012 |

Olen viikon maaseudulla Suomessa eräällä kurssilla, jolla vietetään päivät enimmäkseen sisällä. Jonkin verran on aikaa ehkä ulkoilla ja (jos tarkenee) istuskella ulkona grillailemassa. Saunan yhteydessä ainakin voi käydä uimassa. Kurssin jälkeen menen suoraan päiväjuhliin, joissa pitäisi olla jotain kivaa päällä. Silitysmahdollisuuksista en tiedä.

Olen enemmän hameiden ja mekkojen kuin housujen käyttäjä. Mitä pakkaisin mukaan? Monetko jalkineet tarvitsen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pakkaisin muutamat farkut, yhdet lököhousut, t-paitoja, muutama pitkähihainen ja muutama hellemekko. Sandaalit ja lenkkarit tms. Ja ne juhlavaatteet, mitä aiot laittaa sinne juhliin.

Vierailija
2/5 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisällä tarkenee mekossa/hameessa vaikka ulkona olisi viileää. Sitten jotain pitkähihaista ulkoiluun, esim. neuletakki, pitkät housut, ehkä joku tuulta/sadetta pitävä takki.

Juhlaan joku yksinkertainen nätti mekko jota ei tarvitse silittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kengät jotka sopii sekä hameen että housujen kanssa esim. balleriinat tai sandaalit.

ja sitten juhliin avokkaat tms.

jos meinaat lenkkeillä niin lenkkarit mukaan.

Vierailija
4/5 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan täytyy ottaa matkalaukku kuitenkin, että kaikki mahtuu. On helpompikin kuin pienet nyytit. ap

Vierailija
5/5 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset yhdet lahkeelliset housut ja paidan/ohuen takin.

Vähintään kolmet kengät: lenkkarit/kävelykengät, jotka sopivat myös hieman kosteaan maastoon, sandaalit hellepäiviin ja juhla-asuun sopivat kengät. Itse ottaisin lisäksi loafert/mokkasiinit arkikengiksi viileitä päiviä varten (jolloin ei tarkene sandaaleissa).

Lisäksi uimapuku, yöasu, puolihame, sortsit, t-paitoja, neule, arkimekko ja pyhämekko. Muista juhlamekkoon sopivat alusvaatteet ja asusteet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi