Miksi lapsella on valko-harmaa kakka?
Ollut pari päivää, nyt oli todella vaalean harmaa. Mistähän vois johtua. Ei ripuli, muttei mikään ihan pökälekään. Ihan terveeltä vaikuttaa. 3v.
Kommentit (10)
jos lapsi on diabeetikko.
Eikö isä voisi viedä? Kannattaa viedä vaikket jaksaisikaan. Ei sitä tiedä milloin kunto romahtaa, siis lapsella.
no jos nuo poksahtaa, niin luulisi olevan edes jollain tavalla kipeä. hmm. lapsella on diabetes. Nythän minä jo sitä aloin pelkäämään, liittyykö siihen..
Tuntuu kyllä hassulta mennä lääkäriin "terveen" lapsen kanssa, ja vielä päivystykseen.Olen itse kuumeessa, ei voimia edes viedä :(
ap
Uloste saa värinsä sappiväriaineista. Kun sappea ei erity sappirakosta suoleen ulosteet jäävät harmaiksi. Lääkäriin, mars!
Voi sentään. On kyllä niiin hyvissä voimissaan, että odotan isän tuloa. Olen itse riski liikenteeseen kuume höyryissä. Vähän kuumeherkkätapaus. Toisaalta voinhan minä sinne saikulle soittaakin.
ap
jonkintyyppinen mahatauti. Ainakin meillä ollut mahataudin/ripulin jälkeen aivan valkoista kakkaa. Ja sitten tulee mieleen keliakia. Voisikohan siinä olla tuollaiset oireet. Diabeetikollahan on kohonnut riski keliakiaan, milloin on vasta-aineet tutkittu viimeeksi...
tehtiin vuosi sitten. Minäkin tuota keliakiaa ja laktoosia mietin. Mutta olen niin vihainen tästä diabeteksestakin, etten nyt suostu ajattelemaan keliakiaa... en kestä!
ap
näin olen kuullut tai lukenut. en tiedä onko vakavaa, jos on ohimenevää.
no jos nuo poksahtaa, niin luulisi olevan edes jollain tavalla kipeä. hmm. lapsella on diabetes. Nythän minä jo sitä aloin pelkäämään, liittyykö siihen..
Tuntuu kyllä hassulta mennä lääkäriin "terveen" lapsen kanssa, ja vielä päivystykseen.
Olen itse kuumeessa, ei voimia edes viedä :(
ap