Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko kertyi raskauskiloja?

Vierailija
19.07.2012 |

Paljonko sinulle kertyi raskauskiloja? Miten sait ne pois ja millä tavalla tai yrititkö ylipäänsä poistaa?

Ja tarkoitako kertyneillä raskauskiloilla heti synnytyksen jälkeistä painoa vai ennen sitä? Itseäni hämää se kun puhutaan kertyneistä kiloista, et mitä kiloja sillä tarkoitetaan...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai täällä on suunnilleen kaikki olleet raskaana?

Vierailija
2/7 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joista laitokselle jäi reilut 9 kg.

En mitenkään erityisesti yrittänyt tiputtaa niitä vajaata jäänyttä kolmea kiloa, vaan ne on sulaneet tässä imettäessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

painoin 64 kiloa, olen 174cm pitkä.

Ensimmäisen raskauden lopussa painoin 88 kiloa.

Toisen lapsen odotuksen alkaessa painoa oli 78 kiloa. Raskauden lopussa 98 kiloa.

Nyt nuorin lapsi on kohta neljä vuotta ja painoa on 92 kiloa.

Eli ei ole paino mihinkään pudonnut.

Siihen vaikuttaa varmaan se, että aiemmin poltin askin päivässä ja korvasin sillä mm. aamupalan, illallisen jne ja tietysti kaikki välipalat. Nyt sitten syön aina kun on nälkä, sen sijaan että polttaisin, niin siitä ne kilot tulee.

Vierailija
4/7 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalasta päästessä olin lähtöpainossa.

Vierailija
5/7 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta painoa tuli 12kg, tokasta 18kg ja kolmannesta 16kg.

Alle kuukaudessa olin omissa mitoissani, kakkosen kohdalla jopa hieman hoikempi. En laihduttanut, vaan söin mitä teki mieli ja liikunta aika lailla nollassa. En myöskään imettänyt.

Hyvää tuuria, kun lähti kaikki ylimääräinen itsestään pois.

Vierailija
6/7 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viidessä raskaudessa niitä tuli raskauksien alusta synnytykseen 6 - 8, eikä yhtään ylimääräistä kiloa jäänyt synnytysten jälkeen. Imetysten aikana paino putosi n. 7 kg, ja olin aina alipainoinen, kun imetys loppui. Jos raskauskiloja olisi jäänyt, ne olisivat siis helposti tippuneet imettäessä.

Vierailija
7/7 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vauva on 4kk ja painoa on 2 kiloa ylimääräistä. Olen syönyt valtavasti ja herkutellut koko ajan. Imettämällä ne mulla lähtenyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä