Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö järkiliittoja?

Vierailija
19.07.2012 |

Minkälaisia? Miksi on menty tai ollaan yhdessä?

Minkälaisin syin nykyään perustetaan ns. järkiliittoja?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentiin naimisiin kun tulin yhdestä kerrasta (ihan yhden illan juttu) raskaaksi. Mies halusi "kantaa vastuunsa" kun kävi ilmi että vauva on tulossa, ja minäkin ajattelin että parempi niin että on isä ja äiti molemmat kuvioissa.

Oikein onnellinen on meidän järkiliitto ainakin ollut :) Kahdestoista vuosi jo tätä menossa ja toinenkin lapsi sitten hankittiin. Tavallaan järkiliitto on helpompikin kun ei ole mitään ihmeellisiä odotuksia sitä liittoa ja arkea kohtaan. Minä ainakin olin jo siitä onnellinen että se mies osoittautui ihan kunnolliseksi ja asialliseksi (ei lyö, juo, petä), enkä odottanut sen kummempia. En todellakaan odottanut mitään suuria rakkaudentunteita enkä sielunkumppanuuksia, mutta nekin on ajan kanssa tulleet kyllä.

Vierailija
2/7 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka naimisiin mennessä luultiin että on hyvinkin järjetön!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisiin mentiin kun oli lapsi, joka aloitteli koulua, vahinko sellainen. keskimmäinen sitten suunniteltiin ja nuorimmainen sai alkunsa kun kumi meni rikki eikä vaimo suostunut aborttiin. Tällä hetkellä lapset jo sen verran isoja, että ero olisi siltä osin mahdollista, mutta raha pitää yhdessä. Jos vain olisi mahdollista ostaa vaimo ulos, eroaisin heti. Ei rakkautta, ei seksiä.

Vierailija
4/7 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen pariskunnan, jossa nainen tuli raskaaksi "yhden yön" kerrasta. Nuo oli olleet avoliitossa ennemminkin. Mies kantoi "vastuunsa", kun lapsi oli syntynyt. Tekivät lisääkin lapsia.

Ei vaikuta kovin onnelliselta yhdessäololta, mies joskus kännipäissään (on usein kännissä) avautuu miten teki virheen, kun yrittivät vielä. Pysyy yhdessä kuitenkin, kun ei kuulemma oo mittään muutakaan. Sinnittelee, liekö tuollanen ole hyväksi lapsillekkaan. Sitten kaiken lisäks se ukko kaipailee jotain joskus tuntemaansa akkaa. Jottain järkeä pitäisi ihmisellä olla, kun menee parisuhteeseen, enemmän harkintaa. Ei varmaan ole tuolla avovaimollakaan mukavaa, kun mies on velvollisuudesta yhdessä, vaikka tuskin se mies avovaimolleen noita asioita puhuu.

Sitten on yksi pari, joka meni tarkoituksella yhteen, kun halusivat lapsia, Olivat kavereita ennen. Ne saikin lapsia ja vaikuttavat onnellisilta kyllä.

Vierailija
5/7 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä niin säälin miehiä, jotka on "huijattu" isäksi ja vielä kantaneet vastuunsa ja ovat onnnettomia suhteissaan, vaikka tiedänkin, että itepä ovat soppansa keittäneet. Mutta silti, kun tiedän miten moni nainen raskautuu tahalleen niin aika kurjaa on.

Vierailija
6/7 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä niin säälin miehiä, jotka on "huijattu" isäksi ja vielä kantaneet vastuunsa ja ovat onnnettomia suhteissaan, vaikka tiedänkin, että itepä ovat soppansa keittäneet. Mutta silti, kun tiedän miten moni nainen raskautuu tahalleen niin aika kurjaa on.

Jos mies ei halua lapsia, sitä kortsua voi käyttää....

Vierailija
7/7 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei halua lapsia, sitä kortsua voi käyttää....

Esim. mies, joka on parisuhteessa ja muija sanoo syövänsä pillereitä. Tai jos on tuttu muija ja mies luottaa. On se minusta huijaamista, jos nainen väittää syövänsä pillereitä ja sitten ei teekään niin. Mieskin on tyhmä, jos luottaa. On myös naisia, jotka oikeasti käy kaivamassa sen kortsun roskiksesta ja ottaa sieltä spermaa.