tässä teille kaikille reimateccien halveksijoille!!!on kyllä niin hyvä puku että meille ainakin ostetaan,hinnasta viis!
Kommentit (31)
vieköön pitää sanoa, että hyvät ovat. Eikä ollenkaan sitä hintaluokkaa kuin Reimatecit. Ja on kivan näköisetkin, ei mitään turhia värikikkailuja.
Mä en pidä Lassien sävyistä, Ticketillä on lämpimiä haalareita, mutta väritykseltään yksitoikkoisia. Ei juuri kauniita ykstyiskohtia löydy.
Travallen Remulla on toisinaan kauniita malleja . Esimerkkinä tämän vuoden mallisto. Lenneltä löytyy myös kauniita malleja ja sävyjä. Reimatec on pelkistänyt vuosi vuodelta mallistoaan, laatu vähän heikentynyt.Ollaan siitä huolimatta tyytyväisiä mallistoon ja väreihin. Jokainen tyylillään :)
kehuivat lasteni vaatteita, vaikka meillä ei ole mitään brändivaatteita ja useimmiten ostetaan kaikki second hand shopeista ja kirppareilta. :)
Mukavaa on myös kosteussuoja . Ei oo kiva kastua läpikotaisin ulkoillessaan.
Muistakaa, äidit, että kyse on _lastenne_ haalareista, pelkästään se, että haalari on äidistä mageen näköinen ei tee siitä oitis lapselle toimivaa ;)
Vierailija:
Muistakaa, äidit, että kyse on _lastenne_ haalareista, pelkästään se, että haalari on äidistä mageen näköinen ei tee siitä oitis lapselle toimivaa ;)
En usko, että ees löytyy enää " vaarallisia" ulkoiluvaatteita.
En maininnut erikseen mitään merkkejä, eli tarkennatko miksi älähdit? Itse tarkoitin nimenomaan sitä, että nuo ominaisuudet löytyvät todellakin muistakin haalareista kuin Reimateceistä. Itse asiassa halvatkin haalarit voivat ihan hyvin ajaa asiansa! Kunnon kosteussuojaa ei välttämättä halppiksissa ole, mutta pakkasilla ei kastu kuten loskakeleillä.
Vierailija:
En maininnut erikseen mitään merkkejä, eli tarkennatko miksi älähdit? Itse tarkoitin nimenomaan sitä, että nuo ominaisuudet löytyvät todellakin muistakin haalareista kuin Reimateceistä. Itse asiassa halvatkin haalarit voivat ihan hyvin ajaa asiansa! Kunnon kosteussuojaa ei välttämättä halppiksissa ole, mutta pakkasilla ei kastu kuten loskakeleillä.
http://www.lassie.fi/pukeutumisenabc/lassietec.php
tuossa reunassa on sitten esitelty hankauskesto yms. verratkaa reimatekkiin, eipä juuri ole eroa kuin hinnoissa