Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tässä teille kaikille reimateccien halveksijoille!!!on kyllä niin hyvä puku että meille ainakin ostetaan,hinnasta viis!

Vierailija
24.11.2005 |

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.lassie.fi/pukeutumisenabc/lassietec.php

tuossa reunassa on sitten esitelty hankauskesto yms. verratkaa reimatekkiin, eipä juuri ole eroa kuin hinnoissa

Vierailija
22/31 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieköön pitää sanoa, että hyvät ovat. Eikä ollenkaan sitä hintaluokkaa kuin Reimatecit. Ja on kivan näköisetkin, ei mitään turhia värikikkailuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pidä Lassien sävyistä, Ticketillä on lämpimiä haalareita, mutta väritykseltään yksitoikkoisia. Ei juuri kauniita ykstyiskohtia löydy.

Travallen Remulla on toisinaan kauniita malleja . Esimerkkinä tämän vuoden mallisto. Lenneltä löytyy myös kauniita malleja ja sävyjä. Reimatec on pelkistänyt vuosi vuodelta mallistoaan, laatu vähän heikentynyt.Ollaan siitä huolimatta tyytyväisiä mallistoon ja väreihin. Jokainen tyylillään :)

Vierailija
24/31 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehuivat lasteni vaatteita, vaikka meillä ei ole mitään brändivaatteita ja useimmiten ostetaan kaikki second hand shopeista ja kirppareilta. :)

Vierailija
26/31 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa on myös kosteussuoja . Ei oo kiva kastua läpikotaisin ulkoillessaan.

Vierailija
27/31 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa, äidit, että kyse on _lastenne_ haalareista, pelkästään se, että haalari on äidistä mageen näköinen ei tee siitä oitis lapselle toimivaa ;)

Vierailija
28/31 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Muistakaa, äidit, että kyse on _lastenne_ haalareista, pelkästään se, että haalari on äidistä mageen näköinen ei tee siitä oitis lapselle toimivaa ;)

Vierailija
29/31 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että ees löytyy enää " vaarallisia" ulkoiluvaatteita.

Vierailija
30/31 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maininnut erikseen mitään merkkejä, eli tarkennatko miksi älähdit? Itse tarkoitin nimenomaan sitä, että nuo ominaisuudet löytyvät todellakin muistakin haalareista kuin Reimateceistä. Itse asiassa halvatkin haalarit voivat ihan hyvin ajaa asiansa! Kunnon kosteussuojaa ei välttämättä halppiksissa ole, mutta pakkasilla ei kastu kuten loskakeleillä.

Vierailija
31/31 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En maininnut erikseen mitään merkkejä, eli tarkennatko miksi älähdit? Itse tarkoitin nimenomaan sitä, että nuo ominaisuudet löytyvät todellakin muistakin haalareista kuin Reimateceistä. Itse asiassa halvatkin haalarit voivat ihan hyvin ajaa asiansa! Kunnon kosteussuojaa ei välttämättä halppiksissa ole, mutta pakkasilla ei kastu kuten loskakeleillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä