Rakas mieheni on keälomallaan vanhempiensa luona käymässä ja mua panettais
ihan sairaasti, uskaltaisikohan sitä pyörähtää tänään Mummotunnelissa?
Millainen tarjonta siellä on ollut nyt heinäkuussa?
Onko turisteja?
Kommentit (9)
ihan sairaasti, uskaltaisikohan sitä pyörähtää tänään Mummotunnelissa? Millainen tarjonta siellä on ollut nyt heinäkuussa? Onko turisteja?
Oletko kontrollikyvytön kiimainen narttu vai oikeasti vain kyllästynyt parisuhteeseesi?
se nyt rakkauteen kuuluu, jos käy jonkun satunnaisen tyypin kanssa vällyjen välissä?
Viikko kuluu niin kumpikaan ei edes muista semmoista tapahtuneen.
ap
munkin vaimo on vanhempiensa luona ja minua panettaa.
Rymy-Eetu on parempi paikka, siellä käy kaikenikäisiä, ärsyttävät turstit eivät ole löytäneet sitä ja siellä ei tarvitse esiintyä hienon tittelin kanssa että kävisi flaksi.
ihan sairaasti, uskaltaisikohan sitä pyörähtää tänään Mummotunnelissa? Millainen tarjonta siellä on ollut nyt heinäkuussa? Onko turisteja?
Onko Helsingissä turisteja??? Upea kysymys
Mummotunneli eikä Espa..
Jos ei tajunnut, niin voi voi..
ap
munkin vaimo on vanhempiensa luona ja minua panettaa.
Rymy-Eetu on parempi paikka, siellä käy kaikenikäisiä, ärsyttävät turstit eivät ole löytäneet sitä ja siellä ei tarvitse esiintyä hienon tittelin kanssa että kävisi flaksi.
punaiset korkkarit ja vaaleanpunaisen neilikan rintaan ;)
ap pitkäsäärinen blondi
mä laitan kyllä pikkutakin ja kauluspaidan kanssa mutta en ole päättänyt minkävärisen. Mutta valkoisen nenäliinan laitan näkyviin takin rintataskuun.
t 180 cm hymyilevä herra
tulen sitten huomennakin, jos pääsen :)
ap
Oletko kontrollikyvytön kiimainen narttu vai oikeasti vain kyllästynyt parisuhteeseesi?