Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytättekö ollenkaan mustia vaatteita lämpimillä säillä?

Vierailija
07.07.2012 |

Esim mustaa puseroa tai mustaa alaosaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun aina kokomustaan, oli kesä tai talvi. Kesällä pitää vaan valita ohuemmat, vilpoisammat materiaalit. Kukaan kaveri ei ole koskaan nähnyt mua muussa kuin mustassa, samaa pätee työhöni.

Vierailija
2/7 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun aina kokomustaan, oli kesä tai talvi. Kesällä pitää vaan valita ohuemmat, vilpoisammat materiaalit. Kukaan kaveri ei ole koskaan nähnyt mua muussa kuin mustassa, samaa pätee työhöni.

Tuttavat varmaan pyörtyisivät jos näkisivät päälläni jotain muuta kuin mustaa =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/7 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on alkanut tulla huono olo kuumassa, ja musta lämpiää auringossa vaaleita vaatteita enemmän. Muutenkin oon vähän kyllästynyt mustaan, oon pukeutunut siihen niin kauan.

Vierailija
5/7 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutenkin tyyliini, hiuksiini tms. Siihen on helppo yhdistaa hopeaa tai muita värejä pieninä yksityiskohtina.

Ja kiitos edellisistä kommenteista, mutta veikkaan yhtä asiaa. Kohta tänne tulee kommentoimaan joku, joka sanoo että te läskit AV-mammat käytätte mustaa, koska uskotte, että se hoikentaa :D

Vierailija
6/7 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kokomustiinki pukeudun usein, ei oo ongelma.

Vierailija
7/7 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yksi työkaveri kiljui, että hän vihaa kesällä mustaan pukeutuvia. No oli muutenkin outo tyyppi. Kaupoissakin myydään kyllä mustia kesävaatteita, joten luulisi niiden olevan sallittuja. Minullekin musta on yksi suosikkiväri ja odotan vain pelolla, koska sen käyttö kesällä kielletään. Tulisikohan se kielto jollain aikavälillä esim. kesäkuun puolestavälistä elokuun puoleenväliin vai sitten lämpötilojen mukaan. Yli 20C ei saisi pistää enää mustaa päälle.