Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syntymäpäivä muutaman päivän päästä ja musta tuntuu että mies ei asiaa muista..

Vierailija
19.07.2012 |

Ollaan oltu 5v yhdessä ja aina juhlitaan synttäreitä puolin ja toisin. Itselle ainakin on tärkeää että mies muistaa syntymäpäiväni.

En aio puhua mitään asiasta, näkeepä sitten muistaako oikeasti.

Surettaa jo valmiiksi.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä itse muistutan omista synttäreistäni, samoin lasten ja jopa miehen omasta syntymäpäivästä.

Vierailija
2/14 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kaltaisia pikkuvaimoja en jaksa ymmärtää... voi svidu :(

että minuakin voi muistaa edes kerran vuodessa?

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et voi sanoa miehelle, että "mulla on muuten synttärit ensi viikon torstaina, haluisin vaikka sen ja sen korun, pikku vinkki tässä vaan..."???

Vierailija
4/14 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästyy ihan turhalta mielipahalta, sillä ei se mies sitä ilkeyttään tee.

Vierailija
5/14 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi ihmeessä et voi mainita asiasta etukäteen? Oletan, että jälkikäteen kyllä aiot tuoda asian esille.

Ja mikset sano miehellesi, että sulle on tärkeä muistaminen ja toivoisit hänen laittavan päivän mieleen tulevien vuosien varalta?

Ihmettelen, miksi puhuminen tuntuu niin monessa liitossa olevan niin kovin vaikeaa. Etenkin toiveista ja odotuksista puhuminen.

Vierailija
6/14 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et voi sanoa miehelle, että "mulla on muuten synttärit ensi viikon torstaina, haluisin vaikka sen ja sen korun, pikku vinkki tässä vaan..."???

olen joutunut niin tekemään iät ja ajat, oispa kerrankin kiva saada jotain spontaanisti, tai että hän veisi minut vaikka yllätyksenä ostamaan syntymäpäivänäni jotain.

-ap

Vierailija
7/14 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi ihmeessä et voi mainita asiasta etukäteen? Oletan, että jälkikäteen kyllä aiot tuoda asian esille. Ja mikset sano miehellesi, että sulle on tärkeä muistaminen ja toivoisit hänen laittavan päivän mieleen tulevien vuosien varalta? Ihmettelen, miksi puhuminen tuntuu niin monessa liitossa olevan niin kovin vaikeaa. Etenkin toiveista ja odotuksista puhuminen.

-ap

Vierailija
8/14 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistutan, muistutan, ja muistutan.

Tietää, että asia on tärkeä minulle (muistaminen, edes onnittelulla), mutta on toivoton muistamaan. Kun sitten olen muistuttanut (vielä edellisenä päivänäkin)on aina huomioinut mukavasti syntymäpäiväni (kuten minä aina hänen).

Onko miehesi sanonut, että ei välitä muistamista, vai onko vain huonomuistinen?

Vierailija
9/14 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi sanonut, että ei välitä muistamista, vai onko vain huonomuistinen?

Hän on ilman muuta huonomuistinen. Tiedän ettei tahallaan tätä tee mutta haluampa testata kerrankin.. Eihän se muista edes vanhempiensa syntymävuosia, multa aina kysyy että minkä ikäisiä hänen vanhempansa ovat.

-ap

Vierailija
10/14 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehelleski tulee pahamieli kun loukkaannut Ja jopa suutut siitä ettei hän muistanut sun synttäreitä?

Mua ei henk.koht. ainakaan haittaa vaikka mies ei ilman muistutusta moisia päiviä muista. Mutta meitähän löytyy joka junaan.

Vierailija
11/14 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä jo naurettavuuden huippu, että etukäteen tuomitaan.

Vierailija
12/14 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos laittasit (tai mies itse laittais) miehen kännykkään muistutuksen niin ainakin muistais. Sehän voi laittaa vaikka kuukausia ennen niin ei tarvii olla muistuttamassa koko ajan.

Vierailija
13/14 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies unohti syntymäpäiväni.

Ei siinä mitään, kasasin sen samaan kasaan kuin kaikki muutkin kokemani vääryydet. En muistuttanut asiasta mitenkään ja itse otin sen asenteen, että jos ei kiinnosta, niin ei väkisin - itse kävin kyllä kaverien kanssa kahvilassa viettämässä pienimuotoiset juhlat.

Tosin se sitten viikon päästä muisti. Ja ensin syytti, että oli mun vika kun en muistuttanut (just joo, mun merkkipäiväthän on mun vastuulla, kas kun ei mun äitini joka just silloin päätti synnyttää...)

Mutta sitten pyyteli anteeksi ja sain jotain tosi kallista :)

No, silloin oltiin vielä yhdessä ja suosittelen oikeasti tuota asennetta itsellekin: jos sä haluat juhlistaa synttäreitäs, niin juhlista!

Mutta jos odotat, että hän onkin salaa järjestämässä sulle isoja bileitä ja romanttista viikonloppua, niin kai sitä nyt pettyy kun mitään ei tulekaan. Toisaalta, jos toinen oikesti olisi jonkun yllätyksen järjestämässä, niin onhan se epäkorrektia kärttää lahjaa.

Tietty, jos kontrastina on se, että miehesi alkaa hyvissä ajoin ennen omia synttäreitään pohtia, mitähän lahjapaketissa on, niin se ei ole vaan ajankulusta tietämätön vaan itsekäs porsas joka ei osaa antaa.

Vierailija
14/14 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kännykän kalenteriin muistutus.piippaa vuoden välein.joko muistaisi?