Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua, apua, nyt jännittää ihan sikana. Miten osaisin olla munaamatta itseäni? ov

Vierailija
10.06.2008 |

Miesystäväni haluaisi esitellä minut perheelleen ensimmäistä kertaa, ja perheellä tarkoitan hänen vanhempiaan ja sisaruksiaan. Mutta olen ihan toivoton sosiaalisissa tilanteissa, munaan aina itseni. Olen tosissani tämän miehen suhteen ja haluaisin tehdä hyvän vaikutuksen hänen perheeseensä, joka on hänelle tärkeä. Miten nämä tällaiset tapaamiset sujuvat aikuisten kyseessä olleessa? Itse olen viimeksi tavannut poikaystävän vanhemmat teini-ikäisenä, niin nyt näin "kypsänä" aikuisena jännittää ihan älyttömästi. Kokemuksia kenelleäkään, tai neuvoja?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä ongelma piirii. MITEN munaat itsesi? Miten epäonnistut sosiaalisissa tilanteissa?

Vierailija
2/10 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos höpötät kummia, kannattaa pyrkiä olemaan hiljaisempi kuin tekisi mieli olla.

EI kai noissa sen ihmeempää kaavaa ole. Aikuiset tapaavat kätellä ja kertoa nimensä ja sen jälkeen istutaan ja tutustutaan toisiinsa juttelemalla. Tietysti erilaisia tyyppejä ja perheitä on ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tapanasi piereskellä tai kaivaa nenää? Hillitse itsesi sitten... et oikein voi muuten itseäsi munata.

Vierailija
4/10 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli loppujenlopuksi tällä yhdellä kerralla ei ole paljoakaan merkitystä.

Vierailija
5/10 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhun läpiä päähäni, vastaan hermostuksissani kysymykseen kyllä vaikka tarkoitan ei, ja sitten saan selitellä että ei, hetkinen kun siis vastaus olikin ei ja vaikutan ihan kahjolta (siis jos kysytään vaikka onko sinulla veljiä, ja vastaan kyllä vaikkei ole). Kaadan kahvikupit ja mehulasit (olen tavattoman kömpelö, mikä korostuu vielä hermostuneena)

T:ap

Vierailija
6/10 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhun läpiä päähäni, vastaan hermostuksissani kysymykseen kyllä vaikka tarkoitan ei, ja sitten saan selitellä että ei, hetkinen kun siis vastaus olikin ei ja vaikutan ihan kahjolta (siis jos kysytään vaikka onko sinulla veljiä, ja vastaan kyllä vaikkei ole). Kaadan kahvikupit ja mehulasit (olen tavattoman kömpelö, mikä korostuu vielä hermostuneena)

Hei, oletko sinä minä?

Minä puhun välillä mitä sattuu... Tehoava keino on se, että tietoisesti ottaa pienen tauon ennenkuin vastaa... Parempi vaikuttaa hiukan hitaalta kuin idiootilta ;)

Sotkemisestakin on kokemusta ihan tarpeeksi, viimeksi perjantaina kippasin kaverin viinilasin (valkoista onneksi) pöytäliinalle. Ja paikka oli vielä juhlava illallinen. Siihen ei auta muu kuin huolellisuus, miettii ennenkuin toimii ja katsoo, mihin kätensä heilauttaa.

Loppujen lopuksi nuo ovat pieniä juttuja muiden mielestä.

Vierailija
7/10 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro että sosiaaliset tilanteet rajoittavat sinua kohtuuttomasti, ja vaikeuttaa elämääsi jatkuvasti, sillä joudut myös tilanteiden ulkopuolella jännittämään niitä sekä katumaan, mahdollisesti häpeämään, jälkeenpäin. Tämä voi vaikuttaa yleiseen toimintakykyysi, joten ongelma on todellinen.

Lääkäri voi määrätä sinulle esim. pieniä annoksia betasalpaajaa tms., jolla on lyhytaikainen vaikutus, ja jota ei tarvitse syödä jatkuvasti. Näitä monet esiintyvät taiteilijatkin käyttävät. Tällöin sammakot eivät hypi suustasi, etkä kaada laseja.

Kaikkea hyvää sinulle.

Vierailija
8/10 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että tykästyvät sinuun vain enempi, kun huomaavat sinun vähän jännittävän heidän tapaamistaan. Kertoo heillekin, että olet niin mahdottoman rakastunut juuri heidän poikaansa. :)

Vierailija
9/10 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain inhimmillisen ja symppiksen kuvan.

Vierailija
10/10 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa lähinnä hellyyttävältä mun mielestä. Ota rennosti vaikka itsestäsi tuntuisikin että munaat. Ei toiset välttämättä ajattele lainkaan kuin sinä.