Ajattelin tappaa itseni
nyt, ei ole mitään syytä jatkaa tätä paskaa elämää. Asun Suomen ulkopuolella eikä miestäni näytä tämä kiinnostavan, joten samapa tuo kai on jos syön kaikki beetasalpaajani.
Kommentit (28)
sitten kun sulla menee paremmin, olet kiitollinen siitä ettet tappanut itseäsi.
jos nyt tapat itsesi, et saa enää toista mahdollisuutta korjata asioita. jokaisella on vain yksi elämä elettävänä.
elämässä on niin paljon kaikkea paskaa mutta myös niin paljon ihania asioita joiden takia kannattaa elää. :) vielä ei saa heittää lusikkaa nurkkaan!
niin, ja aamu on iltaa viisaampi.. huomenna asiat eivät näytä niin kamalilta.
anteeksi keittiöpsykologia mutta ihan oikeesti! tarkoitan joka sanaa:) tsemppiä!!
Olen se joka kävi hakemassa miehensä. Hirveet tietyöt, mutta nyt olen tässä. Miksi et usko sun tai miehesi suunnitelmiin?
ja itse uskon siihen, että kun kukaan meistä ei voi varmuudella tietää tämän elämän järjellisyydestä mitään, ja koska kaikki olemme enemmän tai vähemmän vajaita, voisimme olla paljon lempeämpiä sekä itsellemme, että toisillemme.
Kun laskemme odotuksia, emmekä elä "sitten kun" elämää, ja lopetamme odottamasta niin paljoa muiltakaan, voisimme enemmän nauttia ihan vain olemisesta. Lopetetaan jatkuva arvottaminen. Asiat vain ovat. Me olemme. Minä olen. Kaikki muu on hälyä.
Sinulla on yksi ainoa elämä. Mitään muuta ei ole.
Luonto kiittää. Ihmisiä on liikaa.
Luonto kiittää. Ihmisiä on liikaa.
+1 tälle.
Ja jos poistuva yksilö on mt-ongelmainen hukkapala niin aina toki parempi, itsesäälissä vellovat marttyyrit meinaan harvemmin tekevät mitään maailmaa parantaakseen, kun ovat aina siinä MINÄMINÄMINÄ-maailmassaan.
Mitä ne sun suunnitelmat oli? Ne mitä et osannut jatkaa?