Ne jotka käy itse rakentaa tai rakennuttamaan
taloa.Mun tutuista (pääkaupunkiseudulla) on 10 v sisällä vaan 2 perhettä käynyt rakennuttamaan taloa. Eka oli noin 10 v sitten ja kamalan pirtsakka äiti kertoi siitä. Kuuntelin kateellisena ja mietin mistä moinen energia ja toisaalta heillä oli siinä kertojan isä koko ajan apuna ja tuttuja rakentajia. Ajattelin että meidän liitto on jotenkin huonompi ja ei kestäisi moista. Heidän hommansa päätyi avioeroon aikalailla sen projektin aikana. Toiset tutut viitisen vuotta sitten teki saman. Ovat tosi energisiä ja heillä kanssa isovanhemmat molemmilta puolilta paljon miehen apuna (joka rakensi osin kai omien töiden ohella). Noin vuoden kuluttua talon valmistumisesta he päätyivät eroon. En olisi heistäkään ikinä uskonut moista (olivat olleet pitkään ja nuoresta asti yhdessä). Sen sijaan ne tutu jotka on ottaneet valmistalon, eivät ole päätyneet eroon (ainakaan vielä)...
Kommentit (2)
Ne miehet siis oli mukana rakentamassa (oman työnsä ohella siis, iltaisin). Mutta oli siinä siis muitakin.Mutta hienoa että hyviä kokemuksia on!
paljoa eroa - kummassakaan ei itse tehdä juuri mitään muuta kuin siivoilla tai järkkäillä aikatauluja.
Ehkä niiden olisi todella pitänyt RAKENTAA itse. Näin me ollaan tehty jo kahdesti ja kolmatta suunnitellaan:D Ja se avioliitto - vielä ollaan kuin pienet kanit toistemme kimpussa lähes 20 vuoden jälkeenkin...