Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Adoptioon antama lapseni laittoi viestiä että...

Vierailija
18.07.2012 |

haluaa sellaiset ajosaappaat maksaa 200€.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mulla ole omia tuloja.ap

Vierailija
2/20 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mulla ole omia tuloja.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittääkö se käyttää huonoa omaatuntoasi hyväksi ja ostattaa sinulla kalliita tavaroita?

Vierailija
4/20 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä vain nykyinen mieheni tienaa ja hänen takiaan en saa työmarkkinatukea eli ei ole rahaa mutta silti aina tulee toivomuksia mitä pitäisi ostaa.ap

Vierailija
5/20 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittääkö se käyttää huonoa omaatuntoasi hyväksi ja ostattaa sinulla kalliita tavaroita?

mutta facebookin kautta pitää yhyteyttä. Eipä mulla ole huonoa omaatuntoa koska adoptio oli paras ratkaisu.ap

Vierailija
6/20 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

....

Vierailija
7/20 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä vain nykyinen mieheni tienaa ja hänen takiaan en saa työmarkkinatukea eli ei ole rahaa mutta silti aina tulee toivomuksia mitä pitäisi ostaa.ap

kun noin on.

Mutta sinänsä et toki ole mitenkään velvollinen kahdensadan saappaita adoptiolapselle hankkimaan.

Vierailija
8/20 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun noin on.

Mutta sinänsä et toki ole mitenkään velvollinen kahdensadan saappaita adoptiolapselle hankkimaan.

Ja mies ajattelee ettei ole velvollinen ostamaan mitään koska lapsi ei ole biologisesti hänen ja bioisä on vuosia sitten kuollut.ap

Vierailija
9/20 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko adoptiovanhempien mielestä liian hintavat ja eivät osta? Ehkäpä siksi tyttö yrittää saada muuta kautta. Eiköhän sille kuitenkin osteta saappaat kun niitä tarvitsee.

Vierailija
10/20 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko adoptiovanhempien mielestä liian hintavat ja eivät osta? Ehkäpä siksi tyttö yrittää saada muuta kautta. Eiköhän sille kuitenkin osteta saappaat kun niitä tarvitsee.

aika niukasti ostavat hänelle mitään ja pojasta kyse ei tytöstä.ap

Vierailija
11/20 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä siksi tyttö yrittää saada muuta kautta. Eiköhän sille kuitenkin osteta saappaat kun niitä tarvitsee.

Vierailija
12/20 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tän on pakko olla provo.

Mut silti;

Mitä mieltä hänen vanhempansa ovat asiasta? Voisivatko he kustantaa saappaat? Oliko miehesi tietoinen adoptioon antamastasi lapsesta, kun tapasitte? Miksi et hanki töitä? Oletko miehesi "armoilla"? Mitä biologinen lapsesi sinulle merkitsee? Näin alkuun.

Vierailija
13/20 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa sellaiset ajosaappaat maksaa 200€.

myydään hyvällä alennuksella, käske pojan odottaa siihen saakka ja sitten miettiä rahoitusta uudelleen. Kuinka paljon adovanhemmat maksaisi, paljonko poika itse ja paljonko jäisi sulle kustannettavaksi. Sitten kieltäydy uudelleen jos vielä on pakko.

Vierailija
14/20 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tän on pakko olla provo.

Mut silti;

Mitä mieltä hänen vanhempansa ovat asiasta? Voisivatko he kustantaa saappaat? Oliko miehesi tietoinen adoptioon antamastasi lapsesta, kun tapasitte? Miksi et hanki töitä? Oletko miehesi "armoilla"? Mitä biologinen lapsesi sinulle merkitsee? Näin alkuun.

Hänen vanhempansa haluaisivat että kustantaisin aina jotain esim.pyysivät rahaa kevariin yms.Voivat varmasti kustantaa saappaat mutta haluaisivat että minä ne ostaisin.Oli tietoinen.En saa töitä olen jo kohta 40v ja oppimisvaikeuksien takia minulla ei ole ammattia enkä voi alkaa esim. siivoojaksi koska on fyysisiä sairauksiakin.Tavallaan olen mieheni armoilla,meillä yhteinen 4v lapsi.No hän tuntuu aika vieraalta koska adoptiosta jo hyvin kauan aikaa.ap

Vierailija
15/20 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kieltäydyt antamasta. Olisiko paikallaan keskustella adoptiovanhempien ja pojan kanssa, josko yhteydenpito vähenisi?

Kuulostaa siltä, ettet ole hänen "äitinsä" missään mielessä.

Ja Suomessa ei tarvitse olla miehen armoilla vaikka ei pystyisi työskentelemään. Surullista, jos olet armosuhteessa vaikka 4v-lapsenne tai sen vuoksi, ettet voi työskennellä.

Jos taas haluat antaa pojalle jotain, niin TAPAA hänet henkilökohtaisesti ja anna aikaa, jutelkaa keskenänne. Tähän ei miehelläsi pitäisi olla mitään sanomista, vai onko?

Vierailija
16/20 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kieltäydyt antamasta. Olisiko paikallaan keskustella adoptiovanhempien ja pojan kanssa, josko yhteydenpito vähenisi?

Ja Suomessa ei tarvitse olla miehen armoilla vaikka ei pystyisi työskentelemään. Surullista, jos olet armosuhteessa vaikka 4v-lapsenne tai sen vuoksi, ettet voi työskennellä.

Jos taas haluat antaa pojalle jotain, niin TAPAA hänet henkilökohtaisesti ja anna aikaa, jutelkaa keskenänne. Tähän ei miehelläsi pitäisi olla mitään sanomista, vai onko?

ja siksi olen nykyisen mieheni kanssa että häntä rakastan en taloudellisten syiden takia. Aika vaikea on adoptiolasta tavata koska tulee adoptiovanhemmat mukana ja viimeksi se meni riidoiksi kun koko ajan pyysivät rahaa yms ja lisäksi nykyinen mieskään ei oikein halua häntä tavata.ap

Vierailija
17/20 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei biologisen sukulaisen kanssa, vaikka oliskin oma lapsi, ole välttämättä mitään taianomaista suhdetta, että tahtoisi vaivaksi asti ostella kalliita juttuja. Kieltäydyt kohteliaasti.

Jos olet hänet adoptioon antanut niin velvollisuuksia ei sinulla ole. Hienoa jos voitte olla tekemisissä ja vaihtaa kuulumisia, mutta älä nyt vain pankiksi ryhdy.

Vierailija
18/20 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei sinulla ole varaa kustantaa noin kalliita saappaita.

Mielestäni sinulla ei ole mitään taloudellisia velvotteita tätä lasta kohtaan vaan hänen adoptiovanhemmillaan.

Törkeää toimintaa heiltä. Vrsinkin jos ovat tietoisia tilanteestasi ettet ole työelämässä.

Vierailija
19/20 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan lasta jos suinkin mahdollista.

ja siksi olen nykyisen mieheni kanssa että häntä rakastan en taloudellisten syiden takia. Aika vaikea on adoptiolasta tavata koska tulee adoptiovanhemmat mukana ja viimeksi se meni riidoiksi kun koko ajan pyysivät rahaa yms ja lisäksi nykyinen mieskään ei oikein halua häntä tavata.ap

Vierailija
20/20 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan tehnyt vain joskus jotain työllistämistukipätkiä muuten työtön. Lapsi on opetettu vaan kerjäämään ja jos tapaan hänet niin hän vain kerjää rahaa.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän