Mitä iloa kesästä saa jos ei tykkää mökkeilystä, veneilystä, ylipäätään luonnossa liikkumisesta, ei
matkailusta, uimarannoista tms.
Mietin tässä vain että onkohan miehelleni ihan sama mikä vuodenaika on, kun sitä ei kiinnosta mikään perinteinen kesäpuuhastelu.
Kommentit (9)
mutta minä pidän kesässä erityisesti LOMASTA. Saa nukkua pitkään ja valova myöhään, ei ole kiire. Aurinko myös olisi tärkeä asia joka saa mielen piristymään, mutta tänä kesänä sitä ei ole juurikaan näkynyt.
On aivan ihanaa grillailla illalla terassilla ja parantaa maailmaa viinilasin kera puolisonsa kanssa valoisassa kesäillassa. Lapsetkin saavat valvoa tavallista pidempään ja nukkuvat myös myöhään.
On aikaa järjestää vaatekaapit ja varastot. Mahdollisesti tehdä pientä remppaa.
Kirjoja on kulunut paljon kesän aikana. Erityisen mukavaa lukeminen olisi auringossa pihalla, mutta käyhän se sateessa sohvallakin.
Sadekamoissa ulkona rämpiminen ja aataminaikasesti varustetussa mökissä oleilu ei todellakaan vastaa käsitystäni hauskasta lomasta.
matkailusta, uimarannoista tms.
Mietin tässä vain että onkohan miehelleni ihan sama mikä vuodenaika on, kun sitä ei kiinnosta mikään perinteinen kesäpuuhastelu.
mä olen ihan kauhea tietokonenörtti jota ei myös kiinnosta mitkään kesäpuuhastelut, lisäksi inhoan kuumaa. Ja koska joka vuodenaikana harrastan lähinnä tietokoneella pelaamista kotona, on ihan sama onko kesä vai talvi. Mieluummin kylmempi vuodenaika ettei ole hikisen kuuma.
ihan sama mitä tekee. Erityisesti tykkään kävellä kaupungilla näteissä kesävaatteissa ja nauttia lämmöstä ja syödä jäätelön ja katsella ihmisiä.
Ap:n mies sopisi mulle hyvin ;) Kesässä on tärkeää loma, lämpö ja leppoisuus. Esim töissä (nyt mulla on muutama lomapäivä) on paljon helpompaa, kun suuri osa asiakkaista lomailee myös.
Kesässä on ihanaa se, että lomilla ja vapailla saa nukkua vähän pitempään, käyttää koiraa vähän pitemmällä kuin sillä arkiaamun hikisellä kusilenkillä. Saa juoda aamukahvit kiireettömästi parvekkeella ja olla vaan, tietäen ettei tarvitse lähteä mihinkään. Siis aivan ehdottomasti mä vietän kesäni ja kaikki lomani aina kotona. Ei mitään pakkoaktiviteetteja ;)
Mitä iloa kesästä saa jos ei tykkää mökkeilystä, veneilystä, ylipäätään luonnossa liikkumisesta, ei matkailusta, uimarannoista tms.
Mikä on kenellekkin perinteistä.
Minä pidän kesässä lomasta ja sen tuomasta vapaudesta. Mökille tai luontoon minua ei saa.
Lomalla mieluiten olen kotona, luen ja teen juttuja johon ei yleenä ole aiaa tai matkustan ulkomaille (kaupunkimatkat). Teidän pitäisi varmaan pyrkiä johonkin kompromissiin.
Mä olen lasten kanssa mökillä, mies kotona, ja vähän katkerana kun lomat menee aina näin.
ap
Minä VIHAAN mökkeilyä. En vihaa mitään niin paljon kuin tylsää könötystä keskellä ei mitään, ruoanlaitto on hankalaa, peseytyminen on hankalaa, ei ole mitään tekemistä kuin lukea vanhoja naistenlehtiä... Plääh.
Meillä mies nauttii mökkeilystä joten lähtee kaksistaan pojan kanssa. Me tytöt jotka vihaamme mökkeilyä, jäämme kotiin.
Olet aika ärsyttävän oloinen ihminen, ap.
Hämmästelet sitä miksi KAIKKI muut eivät pidä kesässä samoista asioista kuin sinä.
Nooh, minä olen sellainen.
Vihaan mökkeilyä, en viihdy rannalla makaamassa, en mene metsään itikoiden syötäväksi...
Sen sijaan tykkään kulkea kaupungilla ja toreilla, syödä mansikoita, lukea hyvää kirjaa puutarhakeinussa.
Mä olen lasten kanssa mökillä, mies kotona, ja vähän katkerana kun lomat menee aina näin.
ap