Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huono ihminen, mulla on suhhde toiseen mieheen

Vierailija
18.07.2012 |

olemme nuoruudenrakastettuja ja nyt 20v jälkeen tahoillamme naimisissa ja pysymme myös liitoisamme. Hänen perhesuhteistaan mulla on vain hänen sanansa,joten en niistä kerro, mutta oma liittoni on periaatteessa onnellinen, olemme ystäviä seksiä on erittäin harvoin. 3lasta minulla ja tällä toisella myös.

Nyt tilannne on tänä että tapailen tätä miestä säännöllisesti ja harrastamme seksiä, mutta se ei ole vain sitä, meillä on joku sielujen, yhetys. Hän sanoo rakastavansa, olen kuulemma aina ollut mielessään. Kumpikaan ei aio erota. Voiko näin elää, kummankaan puolisot ei saa koskaan tietää. Voiko yhdeltä ihmiseltä saada seksiä jos se ei tuhoa omaa liittoa. Kumpikaan meistä ei halua loukata. Tiedän, pitäisi lopettaa tai avoimeti kertoa ja erota ja olla yhessä, mutta elämä eio ole niin yksinkertaista. Ja mä olen ihan tavallinen perheenäiti ja näin mulle kävi. Koskaan ei tiedä miten elämä keikuttaa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole sen pahempi ihminen kuin kukaan meistä.

Peesaan yhtä edellistä, joka hyvin toi esiin sen mistä oikeasti on kyse. Kaikki nämä "virran viemiset" "elämän heittelyt" "lumipallon vyörymiset" jne ovat vain synonyymeja vastuuttomuudelle. Suurimalla osalla ihmisistä on omatunto, ettei hyväksyisi itseltään elää noin ällöttävällä tavalla.

Pettäjä tietää sisimmässään olevansa alhainen, raukkamainen ja halveksittava, ja tietää myös, että samassa tilanteessa ainakin puolet ihmisistä pystyy toimimaan selkärankaisesti ja kunniallisesti. Tämän takia yritetään suureen ääneen vedota siihen, että "kaikki tekevät virheitä" tai vääristellä tilastoja siten, että "hei kyl oikeesti ihan kaikki pettää".

Valitan, ei mene läpi. Kaikki EIVÄT tee raskaita, läheisten kannalta repiviä ja tuhoisia virheitä, ja kaikki eivät esim. petä aviopuolisoaan. Jotkut pettäjät eivät kestä kohdata tätä totuutta ja yrittävät sokeassa häpeäraivossaan vetää muita lokaan mukanaan. Se kertoo kyvyttömyydestä ottaa edes virheistään opiksi ja kehittyä paremmaksi ihmiseksi.

On aivan selvää, että jos yksi sallii itsensä ryhtyä raukkamaiseen ja salakähmäiseen pelleilyyn ja toinen taas kieltäytyy tällaisesta ja vaatii itseltään enemmän, tämä jälkimmäinen on parempi ihminen. Jotkut pettäjät pystyvät kohtaamaan tämän asian ja kenties kasvamaan ihmisinä, toiset taas yrittävät keksiä aivan mitä tahansa epätoivoista todistellakseen, etteivät ole muita huonompia. Enpä tiedä, onko näillä jälkimmäisillä mahdollisuuksia nousta koskaan kuilunsa pohjalta.

Vierailija
2/23 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei noin voi jatkaa, liian epakaytannollista ja hankala.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teiltä sitten jäi seksi pois miehesi kanssa? Kyllä sinulla haluja tuntuu olevan seksiin.

Vai sielujen yhteys? Olette vain perinteisesti ihastuneita toisiinne, ei siihen tarvitse mitään sieluja ottaa tekosyyksi. Ihastumiseen kuuluu se, että toinen on aina mielessä. Luultavasti tuo mies vain haluaa seksiä ja lopettaisi yhteydenpidon ilman sitä, toisin kuin nykyinen miehesi.

Älä puhu mistään elämän keikuttamisesta, itse olet itsesi keikuttanut suhteeseen tuon miehen kanssa. Olisit voinut vain lopettaa koko homman mutta tietoisesti päätit valita tuon tien sen sijaan.

Vierailija
4/23 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tunnehan syntyy lähteisyydestä, seksistä ja turinoinnista. Yleisestä hempeydestä ja henkevien puhumisesta. Minä koen sitä yhdessä mieheni kanssa, koska harrastamme sellaisia hömpötyksiä ihan tieten tahtoen.

Jos hempeilisit jonkun muun kanssa, niin tuntisit häneen sielujen yhteyttä. Vaikka juuri miehesi kanssa, olisi aika kätevää, kun asutte samassa talossakin.

Ongelmasi loppuu kertaheitolla, kun miehesi saa tietää pettämisestä. Tai sen miehen vaimo. Ja ennen pitkää niin käy. Avioliittosi ei jatku, ja voit tarrautua ihan täysillä tähän sielunkumppaniisi. Saas nähdä miten arki teillä sujuu. Syyllisyyskin painaa kuuden lapsen kodin rikkomisesta ja varsinkin niistä ongelmista, mitä siitä aiheutuu. Kouluvaikeuksia, käyttäytymishäiriöitä, yms.

Voit sitten ainakin retostella, ettet viitsinyt enää kärvistellä huonossa liitossa ja teit rohkean ratkaisun.

Vierailija
5/23 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi puhua elämän keikuttamisesta tai siitä, miten ihan vain ajaudut tähän tilanteeseen, kehenkään ei satu jne. Tottakai sattuu, kun totuus tulee ilmi. Ei teidän tarvitse sitä kertoa kenellekään vaan ihan vain päättelemällä, näkemällä tekstiviestin tms. syystä asia paljastuu jommallekummalle ennemmin tai myöhemmin ja sittne ihmetellään, mites se elämä nyt näin koettelee...

Et halua ottaa vastuuta toimistasi, ja siksi kehittleet sielujen sympatian ja elämän keikuttelut. Totuushan on, että sinä itse olet tehnyt päätöksen loukata miestäsi (pettäminen takuulla loukkaa häntä) ja kaiken huipuksi olet päättänyt, että se on vain sinun oikeutesi, miehesi siis pitäisi pysyä sinulle uskollisena. Tämän lisäksi sinä ihan itse olet päättänyt, että ehjä perhe ei ole sinun arvomaailmasi ykkönen vaan tärkeintä on, että sinä saat seksiä.

Jos miehesi kanssa seksiä on harvoin, onko se syy vai seuraus. Mitä olet tehnyt asian eteen? Oletteko puhuneet asiasta? Oletteko yrittäneet korjata tilannetta mitenkään? Oletko antanut miehellesi samanlaisen luvan käydä vieraissa? Oletko miettinyt, mitä tekosi saattaa aiheuttaa sivusuhteesi perheelle? Otatko vastuuta mistään tekemisistäsi vai kuittaatko vain asian sillä, että tällaista nyt elämässä sattuu ja tarkoitus ei ole loukata? Kun olet tehnyt päätöksen pettämisestä ja asian salaamisesta, olet nimenomaan tehnyt päätöksen loukata omaa puolisoasi ja salasuhteesi puolisoa. Olet tehnyt päätöksen tietoisena siitä, mitä se saattaa aiheuttaa. Näillä höpinöilläsi yrität nyt vain keksiä keinoa, jolla oletkin uhri tai virran vietävänä etkä kiero, valehteleva ja selkärangaton nahjus, jolle oma mielihyvä on tärkeämpää kuin puoliso, lapset ja perhe.

Onnea valitsemallasi tiellä.

Vierailija
6/23 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut elää noin vuosia, vuosikymmeniä. Ei ehkä pitemmän päälle suositeltavaa kuitenkaan. Älä hätiköi mihinkään suuntaan. Älä kerro miehellesi, jos et halua erota. "Sielujen yhteys" kummasti laimenee ajan kuluessa ja elämä oman miehen rinnalla voi voittaa. Tai sitten ei. Tuo alkuhuuma ei kerro mitään todellista siitä, miten yhteinen arki sujuisi, kun mukana lapset jne. Hoida asia niin, ettette jää kiinni. Rakastuminen ja ihastuminen on ihana tunne, nauti siitä. Mutta älä tee mitään äkkinäistä.

Kokemusta on. Et ole sen pahempi ihminen kuin kukaan meistä.

Vierailija
7/23 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peesaan yhtä edellistä, joka hyvin toi esiin sen mistä oikeasti on kyse. Kaikki nämä "virran viemiset" "elämän heittelyt" "lumipallon vyörymiset" jne ovat vain synonyymeja vastuuttomuudelle.

Suurimalla osalla ihmisistä on omatunto, ettei hyväksyisi itseltään elää noin ällöttävällä tavalla.

Vierailija
8/23 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peesaan yhtä edellistä, joka hyvin toi esiin sen mistä oikeasti on kyse. Kaikki nämä "virran viemiset" "elämän heittelyt" "lumipallon vyörymiset" jne ovat vain synonyymeja vastuuttomuudelle. Suurimalla osalla ihmisistä on omatunto, ettei hyväksyisi itseltään elää noin ällöttävällä tavalla.

Mutta tekeekö se ihmisestä pahemman?

Vierailija
9/23 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tekeekö se ihmisestä pahemman?

Ja omasta mielestäni pettäminen on perseestä. Siis kyllä, olen parempi ihminen kun en tee niin.

Vierailija
10/23 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjä tietää sisimmässään olevansa alhainen, raukkamainen ja halveksittava, ja tietää myös, että samassa tilanteessa ainakin puolet ihmisistä pystyy toimimaan selkärankaisesti ja kunniallisesti. Tämän takia yritetään suureen ääneen vedota siihen, että "kaikki tekevät virheitä" tai vääristellä tilastoja siten, että "hei kyl oikeesti ihan kaikki pettää".

Valitan, ei mene läpi. Kaikki EIVÄT tee raskaita, läheisten kannalta repiviä ja tuhoisia virheitä, ja kaikki eivät esim. petä aviopuolisoaan. Jotkut pettäjät eivät kestä kohdata tätä totuutta ja yrittävät sokeassa häpeäraivossaan vetää muita lokaan mukanaan. Se kertoo kyvyttömyydestä ottaa edes virheistään opiksi ja kehittyä paremmaksi ihmiseksi.

Vierailija
11/23 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjä tietää sisimmässään olevansa alhainen, raukkamainen ja halveksittava, ja tietää myös, että samassa tilanteessa ainakin puolet ihmisistä pystyy toimimaan selkärankaisesti ja kunniallisesti. Tämän takia yritetään suureen ääneen vedota siihen, että "kaikki tekevät virheitä" tai vääristellä tilastoja siten, että "hei kyl oikeesti ihan kaikki pettää". Valitan, ei mene läpi. Kaikki EIVÄT tee raskaita, läheisten kannalta repiviä ja tuhoisia virheitä, ja kaikki eivät esim. petä aviopuolisoaan. Jotkut pettäjät eivät kestä kohdata tätä totuutta ja yrittävät sokeassa häpeäraivossaan vetää muita lokaan mukanaan. Se kertoo kyvyttömyydestä ottaa edes virheistään opiksi ja kehittyä paremmaksi ihmiseksi.

Et tee virheitä -> olet parempi ihminen.

Vierailija
12/23 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjä tietää sisimmässään olevansa alhainen, raukkamainen ja halveksittava, ja tietää myös, että samassa tilanteessa ainakin puolet ihmisistä pystyy toimimaan selkärankaisesti ja kunniallisesti. Tämän takia yritetään suureen ääneen vedota siihen, että "kaikki tekevät virheitä" tai vääristellä tilastoja siten, että "hei kyl oikeesti ihan kaikki pettää". Valitan, ei mene läpi. Kaikki EIVÄT tee raskaita, läheisten kannalta repiviä ja tuhoisia virheitä, ja kaikki eivät esim. petä aviopuolisoaan. Jotkut pettäjät eivät kestä kohdata tätä totuutta ja yrittävät sokeassa häpeäraivossaan vetää muita lokaan mukanaan. Se kertoo kyvyttömyydestä ottaa edes virheistään opiksi ja kehittyä paremmaksi ihmiseksi.

Mutta ei se pelkästään tee mielestäni kenestäkään "huonoa ihmistä". En ainakaan itse osaa toisia ihmisiä asettaa mihinkään "paremmuusjärjestykseen" sen mukaan, miten elämä on mennyt.

Vierailija
13/23 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tee virheitä -> olet parempi ihminen.

Virheissä on eroja. Kaikki eivät tee raskaita, läheisten kannalta repiviä ja tuhoisia virheitä, kuten pettäminen. Joidenkin virheet ovat esim. enemmän itseä vahingoittavia. Ihmeesti nämä kaikkein huonoimmat ihmiset ovat suureen ääneen korostamassa sitä, että "kaikki" tekevät virheitä. Kyllä, sinä petät puolisoasi ja minä taas valitsin ammatin osittain epäviisaasti - juu, yhtä huonojahan tässä ollaan.....

Vierailija
14/23 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei se pelkästään tee mielestäni kenestäkään "huonoa ihmistä". En ainakaan itse osaa toisia ihmisiä asettaa mihinkään "paremmuusjärjestykseen" sen mukaan, miten elämä on mennyt.

Meistä tekee hyviä tai huonoja ihmisiä, tai jotain siltä väliltä, juuri se mitä valintoja ja tekoja teemme. Ja huonoimpia ovat ne, jotka eivät edes osaa ottaa virheistään opiksi vaan yrittävät vääristellä todellisuutta omista tarpeistaan käsin.

Vierailija
15/23 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko vastuuta mistään tekemisistäsi vai kuittaatko vain asian sillä, että tällaista nyt elämässä sattuu ja tarkoitus ei ole loukata? Kun olet tehnyt päätöksen pettämisestä ja asian salaamisesta, olet nimenomaan tehnyt päätöksen loukata omaa puolisoasi ja salasuhteesi puolisoa. Olet tehnyt päätöksen tietoisena siitä, mitä se saattaa aiheuttaa. Näillä höpinöilläsi yrität nyt vain keksiä keinoa, jolla oletkin uhri tai virran vietävänä etkä kiero, valehteleva ja selkärangaton nahjus, jolle oma mielihyvä on tärkeämpää kuin puoliso, lapset ja perhe. Onnea valitsemallasi tiellä.

Vierailija
16/23 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään parisuhteessa olleena ymmärrän toisaalta sinua. Mutta älä missään nimessä kuvittele, että tuo jatkuisi ikuisesti tai että ette loukkaa ketään kun ette jää kiinni. Kiinni jäätte ennemmin tai myöhemmin ja silloin kadutte taatusti. Teillä on pelissä aikamoiset panokset. Ikävää, että monet tulevat kärsimään ja kaikkein eniten viattomat lapset. Lapset myös vaihtoavat aika herkästi tälläiset asiat. Olen itse avioerolapsi ja kokenut vanhempieni riitaisan eron vastaavan episodin jälkeen. Tiesin alitajuisesti asiasta kuitenkin pitkään ennen kuin juttu tuli julki. Aikuiset yrittävät uskotella itselleen, että eivät lapset kärsi näistä jutuista, mutta eihän se niin ole...

Vierailija
17/23 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko vastuuta mistään tekemisistäsi vai kuittaatko vain asian sillä, että tällaista nyt elämässä sattuu ja tarkoitus ei ole loukata? Kun olet tehnyt päätöksen pettämisestä ja asian salaamisesta, olet nimenomaan tehnyt päätöksen loukata omaa puolisoasi ja salasuhteesi puolisoa. Olet tehnyt päätöksen tietoisena siitä, mitä se saattaa aiheuttaa. Näillä höpinöilläsi yrität nyt vain keksiä keinoa, jolla oletkin uhri tai virran vietävänä etkä kiero, valehteleva ja selkärangaton nahjus, jolle oma mielihyvä on tärkeämpää kuin puoliso, lapset ja perhe. Onnea valitsemallasi tiellä.

Vierailija
18/23 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peesaan edellisiä kirjoittajia: itse otat vastuun siitä, mitä teet ja miten itseäsi ohjaat. Elämä ei ole yksinkertaista, ja joskus huonoista vaihtoehdoista pitää valita vähiten huono. Selkärankaa, hyvä nainen!

Petät miestäsi pahemman kerran. Ei se seksi, vaan luottamuksen pettäminen. Ehkä miehesi mielestä teillä on rakkautta ja "sielujen yhteys"? Ja sinä olet nyt tätä yhteyttä rikkomassa.

Elätkö todellakin omien arvojesi mukaisesti? Onko miehesi tietoinen näistä arvoistasi? Ihan sama, mitä muut tekevät tai onko olemassa pahempia rikoksia. Sinä teet väärin. Piste.

Vierailija
19/23 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään parisuhteessa olleena ymmärrän toisaalta sinua. Mutta älä missään nimessä kuvittele, että tuo jatkuisi ikuisesti tai että ette loukkaa ketään kun ette jää kiinni. Kiinni jäätte ennemmin tai myöhemmin ja silloin kadutte taatusti. Teillä on pelissä aikamoiset panokset. Ikävää, että monet tulevat kärsimään ja kaikkein eniten viattomat lapset. Lapset myös vaihtoavat aika herkästi tälläiset asiat. Olen itse avioerolapsi ja kokenut vanhempieni riitaisan eron vastaavan episodin jälkeen. Tiesin alitajuisesti asiasta kuitenkin pitkään ennen kuin juttu tuli julki. Aikuiset yrittävät uskotella itselleen, että eivät lapset kärsi näistä jutuista, mutta eihän se niin ole...

Toisin kuin näissä kivitysviesteissä totuutena sanotaan, kaikki eivät jää kiinni missään vaiheessa. Itseasiassa varmaan suurin osa ei ikinä paljastu puolisolleen. Miten monen luulet varsinkaan miehistä vapaaehtoisesti kertovan vaimolle että on ollut uskoton? Vähän realismia peliin.

Vierailija
20/23 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meistä tekee hyviä tai huonoja ihmisiä, tai jotain siltä väliltä, juuri se mitä valintoja ja tekoja teemme. Ja huonoimpia ovat ne, jotka eivät edes osaa ottaa virheistään opiksi vaan yrittävät vääristellä todellisuutta omista tarpeistaan käsin.

Eli ihmisten laittaminen paremmuusjärjestykseen oikeasti onnistuu! Jee! Kellä on kirkkain sädekehä??

Ja joo, en hyväksy pettämistä, mutta tämä hyvä/huono-ihminen arvottelu häiritsee todella pahasti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi