Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huono ihminen, mulla on suhhde toiseen mieheen

Vierailija
18.07.2012 |

olemme nuoruudenrakastettuja ja nyt 20v jälkeen tahoillamme naimisissa ja pysymme myös liitoisamme. Hänen perhesuhteistaan mulla on vain hänen sanansa,joten en niistä kerro, mutta oma liittoni on periaatteessa onnellinen, olemme ystäviä seksiä on erittäin harvoin. 3lasta minulla ja tällä toisella myös.

Nyt tilannne on tänä että tapailen tätä miestä säännöllisesti ja harrastamme seksiä, mutta se ei ole vain sitä, meillä on joku sielujen, yhetys. Hän sanoo rakastavansa, olen kuulemma aina ollut mielessään. Kumpikaan ei aio erota. Voiko näin elää, kummankaan puolisot ei saa koskaan tietää. Voiko yhdeltä ihmiseltä saada seksiä jos se ei tuhoa omaa liittoa. Kumpikaan meistä ei halua loukata. Tiedän, pitäisi lopettaa tai avoimeti kertoa ja erota ja olla yhessä, mutta elämä eio ole niin yksinkertaista. Ja mä olen ihan tavallinen perheenäiti ja näin mulle kävi. Koskaan ei tiedä miten elämä keikuttaa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen varsinainen alfa, mulla on suhhde toiseen naiseen. Röyh."

Vierailija
22/23 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei se pelkästään tee mielestäni kenestäkään "huonoa ihmistä". En ainakaan itse osaa toisia ihmisiä asettaa mihinkään "paremmuusjärjestykseen" sen mukaan, miten elämä on mennyt.

Meistä tekee hyviä tai huonoja ihmisiä, tai jotain siltä väliltä, juuri se mitä valintoja ja tekoja teemme. Ja huonoimpia ovat ne, jotka eivät edes osaa ottaa virheistään opiksi vaan yrittävät vääristellä todellisuutta omista tarpeistaan käsin.

Eli ihmisten laittaminen paremmuusjärjestykseen oikeasti onnistuu! Jee! Kellä on kirkkain sädekehä?? Ja joo, en hyväksy pettämistä, mutta tämä hyvä/huono-ihminen arvottelu häiritsee todella pahasti!

Jos teet tekoja, joilla toistuvasti loukkaat muita ihmisiä aivan tahallaan, niin olet huonompi ihminen kuin henkilö, joka pyrkii välttämään tällaista oman mielihyvän muiden kustannuksella nostamista ja ottaa opikseen. Ei edes ole vaikeaa. Kyllä ihmisiä voi tuolla tavalla laittaa paremmuusjärjestykseen. Vai väitätkö, että Hitler ja äiti Teresa ovat aivan yhtä arvokkaita ja hyviä ihmisiä teoistaan välittämättä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen varsinainen alfa, mulla on suhhde toiseen naiseen. Röyh."

Ehkä sinun tuntemasi miehet ovat tuollaisia. Liekö jotain vikaa miesmaussasi, jos pelkästään tuollaisiin wannabe-alfoihin olet tutustunut? Älä yleistä koko sukupuoleen.

terv. Mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi