Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voisi yh-äiti saada kavereita?

Vierailija
17.07.2012 |

Olen todella yksinäinen. kavereita ei ole yhtäkään:(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereita voisi löytyä lasten avulla perhekerhoista ja puistoista, joissain kaupungeissa järjestetään yksinhuoltajille ihan omia tapaamisiaan...

Isompien lasten kanssa tuttavapiiriään pääsee laajentamaan vanhempainilloissa, harrastuksissa tai vaikka vanhempainyhdistystoiminnassa.

Entäpä oman taloyhtiön toiminta, löytyisikö sieltä mitään?

Koiran kanssa koirapuistot oli mulle loistava ratkaisu tutustua uusiin ihmisiin.

Netissä erilaisilta foorumeilta voi löytyä kavereita ihan oikeaankin elämään (mulle on käynyt näinkin) jne.

Vierailija
2/7 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin Tampereella on ja onkos nykyisin tuike-ryhmiä , nekin on yksinhuoltajien vertaistukiryhmiä.

Muutama vuosi sitten oli tuollaisia hesassa ja tampereella ainakin. Itse olen myös yh ja olen vähän laiska etsimään seuraa , mutta aina kun olen innostunut, olen sitä löytänyt. Mulla kyllä tosin lasten kanssa arki vie niin ison osan, etten oikeastaan ehdi kaipaamaan seuraa. Joskus olis kyllä tosi mukava jakaa ajatuksia hyvän ystävän kanssa tai vähän tuntemattomammankin :)

Missäpäin asut ap ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko miespuolista ystäväää? en etsi seksiseuraa.Parisuhteessa olen mutta silti yksinäinen.

Vierailija
4/7 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin minä olen saanut parhaat ystävät. Perheellisillä ei juuri ole aikaa tai ymmärrystä. Poikkeuksiakin toki on heissäkin.

Onhan yh-äitikin perheellinen. :) Ja meitä entisiä yksinhuoltajia on myös, jotka nykyisin avo-/avioliitossa. Eikä mielestäni tarvitse olla omaa kokemusta jostain ennen kuin voi ymmärtää toista. Minulla oli yh:na ollessa sekä ydinperheellisiä ystäviä, että toisia yh-äitejä. Aikaa löytyy kyllä, jos sitä haluaa järjestää. Perhetyyppi ei siihen vaikuta.

Vierailija
5/7 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin minä olen saanut parhaat ystävät. Perheellisillä ei juuri ole aikaa tai ymmärrystä. Poikkeuksiakin toki on heissäkin.

Vierailija
6/7 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ex ole ystäväsi

Vierailija
7/7 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Helsingissä. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä