Mistä voisi yh-äiti saada kavereita?
Olen todella yksinäinen. kavereita ei ole yhtäkään:(
Kommentit (7)
ainakin Tampereella on ja onkos nykyisin tuike-ryhmiä , nekin on yksinhuoltajien vertaistukiryhmiä.
Muutama vuosi sitten oli tuollaisia hesassa ja tampereella ainakin. Itse olen myös yh ja olen vähän laiska etsimään seuraa , mutta aina kun olen innostunut, olen sitä löytänyt. Mulla kyllä tosin lasten kanssa arki vie niin ison osan, etten oikeastaan ehdi kaipaamaan seuraa. Joskus olis kyllä tosi mukava jakaa ajatuksia hyvän ystävän kanssa tai vähän tuntemattomammankin :)
Missäpäin asut ap ?
Haluaisitko miespuolista ystäväää? en etsi seksiseuraa.Parisuhteessa olen mutta silti yksinäinen.
ainakin minä olen saanut parhaat ystävät. Perheellisillä ei juuri ole aikaa tai ymmärrystä. Poikkeuksiakin toki on heissäkin.
Onhan yh-äitikin perheellinen. :) Ja meitä entisiä yksinhuoltajia on myös, jotka nykyisin avo-/avioliitossa. Eikä mielestäni tarvitse olla omaa kokemusta jostain ennen kuin voi ymmärtää toista. Minulla oli yh:na ollessa sekä ydinperheellisiä ystäviä, että toisia yh-äitejä. Aikaa löytyy kyllä, jos sitä haluaa järjestää. Perhetyyppi ei siihen vaikuta.
ainakin minä olen saanut parhaat ystävät. Perheellisillä ei juuri ole aikaa tai ymmärrystä. Poikkeuksiakin toki on heissäkin.
Kavereita voisi löytyä lasten avulla perhekerhoista ja puistoista, joissain kaupungeissa järjestetään yksinhuoltajille ihan omia tapaamisiaan...
Isompien lasten kanssa tuttavapiiriään pääsee laajentamaan vanhempainilloissa, harrastuksissa tai vaikka vanhempainyhdistystoiminnassa.
Entäpä oman taloyhtiön toiminta, löytyisikö sieltä mitään?
Koiran kanssa koirapuistot oli mulle loistava ratkaisu tutustua uusiin ihmisiin.
Netissä erilaisilta foorumeilta voi löytyä kavereita ihan oikeaankin elämään (mulle on käynyt näinkin) jne.