Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arkkupakastin lastenhuoneeseen?

Vierailija
17.07.2012 |

Onko ihan mahdoton yhtälö pistää pakastinta lastenhuoneeseen, jossa nukkuu kaksi pientä lasta? Se ois ainoa huone mihin sellainen vekotin mahtuisi meidän kotona.

Oon jo pidempään haaveillu pakastimesta, mutta oisko tästä jotain haittaa lapsille?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/21 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

piiloleikit on liian kivoja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

o_O

Vierailija
4/21 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo yhtä älytön kuin kerrossängyt vanhemmille olohuoneeseen..

Vierailija
5/21 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en silti laittaisi sitä lastenhuoneeseen ihan vain tuon surinan takia. Ja onhan se hiton rumakin siellä. Tosin pakastimen kylkeä voi käyttää magneettitauluna, millä sen saisi naamioitua lastenhuoneeseen sopivaksi.

Vierailija
6/21 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä sellainen lisäpakastimena, ei kylläkään lastenhuoneessa. Minusta kätevämpi ja vie vähemmän lattia tilaa

Vierailija
7/21 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avain taas oli lapsilta piilossa ja korkealla. Eikä pakastin edes lapsia kiinnostanut.

Ja se on loppujen lopuksi aika sama missä se pakastin on, lapset voi sinne mennä sittenkin piiloon. Ei ne meillä ikinä leiki piilosta vain lastenhuoneessa.

Osta siis lukollinen pakastin, lapset kyllä tottuu siihen surinaan nopeasti, muutoin siitä ei haittaa lastenhuoneessa ole, jos se sinne mahtuu ja lapsille jää edelleen tilaa leikkiä.

Vierailija
8/21 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi murhainfon linkki liitty siihen pakastimeen mikä me halutaan lastenhuoneeseen?

Pakastimeen saa kyllä lapsilukon (niinkuin muuten uuniinkin) ja meidän lapset leikkii pääasiassa olohuoneessa. Lastenhuone toimii lähinnä makuuhuoneena lapsille.

Ainoa todellinen haitta minkä itse keksin on se hurina. Joskus opiskelija-aikoina minulla oli yksiössä pieni arkkupakastin ja se hurisi koko ajan. Siihen ääneen kyllä tottui ajan myötä. Eikö nuo pakastimet ole noista ajoista aika lailla kehittyny?

Saattaisi meillä olla toinenkin vaihtoehto, nimittäin parveke. Mutta PARVEKE?? Voiko siellä muka pitää pakastinta? On se kyllä lasitettu...

Vierailija
9/21 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä siitä mitään haittaa ole. Aikaisemmin ei ollut edes lukossa (aina kylläkin niin täysi, ettei sinne piiloon mahtuisa), mutta nykyään pitää pitää lukossa, kun muuten herkut häviää sieltä parempiin suihin. Uudehko pakastin tuo, eikä siitä edes häiritsevää ääntä lähde (olen itsekin joskus nukkunut sen vieressä)

Vierailija
10/21 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hurina kyllä haittaa mitenkään. Ensinnäkin uudet pakastimet on hiljaisia ja toisekseen ne ei edes käy koko aikaa. Ja siihen hurinaan tottuu nopeasti.

Lukko pakastimeen ja se menee lastenhuoneessa oikein hyvin. En laittas pakastinta edes lasitetulle parvekkeelle, lämpötilat vaihtelee sielläkin sen verran paljon että pakastin hajoaa herkemmin. Sisäkäyttöön ne on tarkoitettu eikä lasitettu parveke ihan sisätiloja vastaa.

Vierailija
11/21 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lämpötilojen vaihtelun vuoksi sähkölaitteisiin kondensoituu ulkona vettä ja tämä muodostaa tulipaloriskin. Pakastinta ei ole suunniteltu käytettäväksi ulkotiloissa.

Vierailija
12/21 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunkea arkkupakstin, jos ei sille oikeasti ole tilaa. Meillä oli arkkupakastin vähän aikaa sitten kun omaamme paljon varastotilaa isossa ok talossa, mutta annoin sen pois kun oikein hyvin riittää kakslapsisessa perheessä keittiössä oleva.

Vierailija
13/21 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko monta desibelia ne on? Eli onko jotain luokkaa 42db? Semmosen näin mainoksessa enkä oikein tiedä muriseeko se vai kehrää...

Vierailija
14/21 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat niin omituisia vastauksia!

Toki sen arkkupakastimen voi sinne laittaa. Lukko on suositeltava ja huolehdi, että pakastimen ympäristöön jää hieman tilaa pakastimen toiminnan varmistamiseksi:).

Ei kaikilla ole omaa huonetta pakastimelle, on sovellettava!

Vierailija
15/21 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunkea arkkupakstin, jos ei sille oikeasti ole tilaa. Meillä oli arkkupakastin vähän aikaa sitten kun omaamme paljon varastotilaa isossa ok talossa, mutta annoin sen pois kun oikein hyvin riittää kakslapsisessa perheessä keittiössä oleva.

Olen kova sienestämään ja marjastamaan. Yleensä vien saaliini vanhempieni pakastimeen, kun omaa pakastinta ei ole.

Ja Leipomolta saa leipäsäkkejä edulliseen hintaan. Niitäkin pakastaisin mielelläni.

Mokkapalat ja muut ihanat leivonnaiset säilyy pakkasessa jolloin niitä voi tehdä etukäteen juhlia varten.

Tarjouslihoja olen pakastanut. Tai semmosia ruokia, joita ei ollakaan syöty. Pakastinlokerossa ei voi pakastaa oikein mitään... :(

Vierailija
16/21 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2012 klo 17:55"]

tunkea arkkupakstin, jos ei sille oikeasti ole tilaa.

[/quote]

No esimerkiks koirien ruoat. Meillä on oma pakastin omille ruoille ja ollaan ahkeria pakastamaan (säästää rahaa..).

Vierailija
17/21 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään isoja sähkölaitteita huoneeseen, jossa yövytään.

Vierailija
18/21 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä näe, että lukossa olevasta arkkupakastimesta olisi lasten huoneessa mitään haittaa lapsille. Huoneen pitäisi vaan olla tosi iso, että se sinne hyvin mahtuisi. Lisäksi ne arkkupakastimet on niin hemmetin rumia kapistuksia, että sen takia en kyllä oikein mihinkään laittaisi sellaista, korkeintaan autotalliin tai kellariin tms. paikkaan, jossa ei koskaan oleskella.

Vierailija
19/21 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksipäs ei. Itse kun olin lapsi, niin oli arkkupakastin meidän huoneessa. Siihen vaan kiva pöytäliina. Ja selvät säännöt et pakastinta ei saa avata. Tarpeen vaatiessa lukko.

Vierailija
20/21 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aina pakastin lapsena huoneessani 70-80 luvuilla. Nyt siellä samassa huoneessa on uusi pakastin ja nukun vanhempieni luona käydessä sen kanssa. Lotisee pahemmin kuin se vanha. Eihän siitä mitään haittaa ole.