Lastenvaatteiden ompelu ja myynti kirpputorilla
Voiko olla kannattavaa? Kankaathan maksavat aika paljon ja usein sitten tulee vaatteelle samanlainen hinta kuin uusilla vaatteilla vaatekaupassakin. Mutta olisi yksilöllisiä ja joku voisi ostaakin?
Kommentit (5)
ostaa mielellään, ja taatusti myöt hyvin, esim marimekon tms kankaista tehdyt vaatteet.
ei kirpparilla mene kaupaksi käytetyt mutta hyväkuntoiset sisävaatteet edes 50:llä sentillä :( Jotain tosi hienoa saisi vaatteessa olla, jotta siitä kukaan maksaisi edes kymppiä, vaikka olisi miten uusi.
olen myynyt kirppiksellä itsetehtyjä vaatteita. Mutta olen nämä vaatteet alunperin tehnyt lapsilleni, joita ovat käyttäneet. Ovat olleet yksiköllisiä ja siististi tehtyjä (saumat ei kierrä, eikä ommel repsota :)
Hintaa olen laittanut vähän enemmän kuin kaupan käytetyille vaatteille ja aina olen saanut lähes kaikki myytyä. En sitten tiedä, kuinka käyttämättömät menisivät kaupaksi...
vaatteiden valmistus ja niiden myynti uutena. Ja kaikki uuden myynti kirppiksellä on yritystoimintaa.
Kunnon sanktiot pitäis laittaa kaikille, mutta eihän poliisi kerkiä.
En usko että olisi sulle kannattavaa. En maksaisi kovin kovaa hintaa, jos vaatteessa ei olisi jotain tosi spesiaalia hienoa. Esim. sisävaatteesta en itse maksa oikeastaan koskaan yli 10 e uutenakaan (hyödynnän alet ja ostan Lindexiä yms). Kankaat kun todellakin on aika hintavia, lisäksi kivoja kankaita on aika vähän (vrt. valmisvaatteiden kuosit).