Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonejaosta

Vierailija
17.07.2012 |

Hei,

olemme ostamassa asuntoa. Meillä on neljä lasta, eikä kaikille ole mahdollista saadaa omaa huonetta.

Mikä olisi teistä fiksuin ratkaisu tälle porukalle:

-tyttö 2 v.

-poika 3 v.

-poika 7 v.

-tyttö 8 v.

Eli miten jakaisi huoneet? Esikoisella on nyt oma huone, mutta kakkonen aloittaa nyt syksyllä koulun ja tarvitsisi mielestäni myös oman huoneen.

Asumme pk-seudulla ja haluaisimme mieluummin pienemmän asunnon paremmalla sijainnilla kuin ison omakotitalon maalta.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että yhdessä huoneessa on kolme pienintä, yksi huone on isoimmalla ja aikuisilla on yksi huone. Lisäksi on olohuone ja leikkihuone. Leikkihuone on kyllä ihan turha, siellä ei kukaan leiki.

Lapset haluaisivat itse niin, että 2 v. tyttö ja 7 v. poika olisivat samassa ja 3 v. poika ja 8 v. tyttö samassa huoneessa. Kuitenkaan esikoinen ei haluaisi luopua omasta huoneestaan. Esikoiselle kävisi kaveriksi myös tuo 2 v.

Jos huoneet olisivat noin, kerrossängyn ylhäällä nukkuisi iso ja alhaalla pieni ja molemmat saisivat omat koulupöytänsä huoneisiinsa.

T. ap

Vierailija
42/44 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika 7v saa oman huoneen

Tyttö 2v ja poika 3v yhteinen huone.

Tarvitsette siis 3 lastenhuonetta.

2v ja 3v EIVÄT tarvitse omaa rauhaa, leikkisivät kuitenkin varmaan yhdessä.

Tulevaisuudesta en tiedä. Ehkä sitten viiden vuoden päästä niin, että tyttö 13v oma huone, pojat 12v ja 7v sama huone (voivat leikkiä yhdessä) ja tyttö 5v oma huone.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut mun vuotta nuoremman pikkuveljen kanssa samassa huoneessa ihan pienestä asti aina siihen saakka kunnes muutin pois porukoitten luolta 18-vuotiaana. Veli muutti pari vuotta mun jälkeen omilleen, jonka seurauksena aiemmin vanhempiemme kanssa samassa makuuhuoneessa nukkuneet vajaa 10 vuotta nuoremmat pikkusisko- ja veli sai oman huoneen ja äiti ja iskä meni mun ja veljen entiseen huoneeseen. Koskaan ei mitään isompia ongelmia tullut. Huoneen siivouksesta lähinnä.

Vierailija
44/44 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellä oleva eteisestä "olohuone" on jokseenkin järkyttävintä mitä on ikinä tullut nähtyä.

Totuus on vaan se, että huoneita pitää olla vähintään asukkaiden lukumäärä + 1. Mieluummin vielä yksi lisää.

Muuten menee köyhäilyksi, josta kaikki kärsii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi