Voiko mies olla kiinnostumatta mielestään kauniista naisesta?
Kommentit (14)
Jos nainen on hänen mielestään kaunis mutta tyhmä.
itsekin näkee päivittäin komeita miehiä, olisi aika kahelia olla kaikista kiinnostunut...
varmasti voi, jos nainen vaikuttaa sekopäältä taikuullut naisesta jotain ikäviä juoruja.
tarkemmin sanottuna pohdiskelin, että voiko mies kieltäytyä mielestään kauniin naisen treffikutsusta?
itsekin kieltäydyn jatkuvasti flirttailu- yms virityksistä. Ne ovat vain rasittavia asioita jos elämä on reilassa eikä hae tieten tahtoen jotain jännää seikkailua.
tarkemmin sanottuna pohdiskelin, että voiko mies kieltäytyä mielestään kauniin naisen treffikutsusta?
Tai ei vain kiinnosta. Eihän pelkkä ulkonäkö kiinnostusta ratkaise. Jos ei ole muuten omaa tyyppiä.
mies on aseksuaali, eipä paljoa ole naisen ulkonäöllä väliä kiinnostuksen suhteen.
Jos on huomattavan älykäs, luonteva, rehti ja suorapuheinen, fiksu mikä ei ole sama kuin älykäs ja riittävän nättikin niin varmaan kiinnostuisin oitis, jos keskinkertainen mutta valtavan kaunis niin tuskinpa.
Kauneus on sitten eri ihmisten silmään jonkin verran eri asia. Itse pidän sellaisia naisia kauniina joita vaimoni ei voi käsittää että pidän ja hän taas pitää sellaisia naisia kauniina joita pitäisin epäpersoonallisen näköisinä tusinatuotteina. Mutta niin, se ulkonäkö ei olen niin oleellista. Jos vaimo menee vaihtoon niin päivitys olisi silti silläkin saralla paikallaan.
Itse kuulin mutkan kauttaa erään itselleni tuntemattoman sinkkumiehen kehuneen minua todella kauniiksi. Ajattelin sitten pyytää miestä treffeille, mutta eipä suostunut... enkä muuten ole mikään bimbo, syytä en tiedä. Eräs minua vihaava nainen on kyllä levittänyt sanaa minun olevan huora, vaikka en todellakaan ole. Ehkä tällä oli asiaan sitten vaikutusta...:/
Jos on itse vapaa ja joku nätti vapaa nainen osoittaa mielenkiintoa kohtaasi, niin helposti sitä ainakin vähän kiinostuu - oli naisen korvienväli minkälainen tahansa, mutta jos itse on suhteessa ja kaunis nainen sattuu vaikka olemaan hyvän ystäväsi/sukulaisesi vaimo, niin tuskin tulee veljellisten tunteiden lisäksi yhtään mitään muuta.
Kyllä minä ainakin voin olla, jos naisen olemuksessa ei ole vain sitä jotain, vaikka äärettömänkaunis olisikin.
Olen siis mies.
Kun luin tämän otsikon, ajattelin sekä sisäisesti, että ulkoisesti kaunista. Ihmiset yleensä pitävät kaikkina kokonaisuutta. Jos ihminen on sisältä ruma, ei ulkokuorikaan näytä kauniilta, vaiko se objektiivisesti ajateltuna olisikin kaunis.
Joten vastaukseni on, että jos näkee ihmisen kauniina, eivoi olla kiinnostumatta. Mutta miten sitten toimii kiinnostuksensa kanssa, se on vaikeampi kysymys.
Voihan nainenkin olla kiinnostumatta mielestään komeasta miehestä. Jos persoona on epämiellyttävä, ei se ulkonäkö pitkälle kanna.